Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

maria
trouwkleed
hallo iedereen, vandaag mee gaan zien voor trouwkleed met toekomstige schoondochter,haar ma en haar zus bij Maya in Hemiksem.. mijn vraag heeft daar iemand ervaring mee?? de trouw is in september en volgens de verkoopster moest ze het kleed nu vast...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 26-10-2011 22:40:31

Evelyn
catalogus Linea Raffealli
Zijn er onder jullie die nog boeken hebben van trouwjurken van Linea Raffealli? liefst 2007-2008-2009... bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 26-10-2011 21:39:48

sofie
gevecht tegen de kilootjes
hallo Bruidjes. 21 juli gaan wij trouwen en ik zou graag nog een paar kilootjes afvallen. Probleem is mijn kleed. 12nov ga ik voor kleedjes passen. Stel nu dat ik het juiste vind. wat zouden jullie dan doen. deze maat nemen of een maatje kleiner. pro...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 26-10-2011 19:29:25

benita
ervaringen bruidswinkels?
Hoi iedereen! In november ga ik eindelijk eens gaan kijken, voor een bruidsjurk.tis wel nog vroeg, maar kan niet langer wachten  en ben dan een weekje in verlof dus kan ik op mijn gemak'ske eens gaan kijken. Ik ga een weekje op voorhand bel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-10-2011 14:59:00

Merel
Panty of niet?
Hoi, Ik heb een trouwkleed dat tot net op/onder de knie komt. De schoenen die ik gekocht heb, zitten perfect met blote voeten, maar met panty's glijden ze. Ik heb al hielklevers en zo'n gelzool geprobeerd, maar dat helpt niet. Volgens mijn ma, scho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 26-10-2011 11:39:29

Carrie
Wanneer volgende "solden" of uitverkoop oude collecties?
Hallo, Blijkbaar komen er meestal 2 collecties per jaar uit. Eentje zomercollectie en eentje wintercollectie. Op veel sites van winkels heb ik gezien dat er net een periode van uitverkopen achter de rug is. Heeft iemand een idee van wanneer de volg...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 26-10-2011 10:54:04

Evi
betalen om trouwjurken te passen?
Hallo allemaal, met nog een jaartje te gaan, zou ik stilletjes aan een jurk willen gaan kiezen.  ik heb nog echt geen idee wat of hoe, dus ik kan mij indenken dat ik misschien naar verschillende winkels zou moeten gaan. Nu heb ik gehoord dat me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 25-10-2011 21:29:08

Nicky
Trouwjurk? Check!
Even mijn vreugde delen: ik heb mijn jurk gevonden! JOEHOEEEE! Ik heb wel een maat kleiner besteld, wat wil zeggen dat ik MINSTENS vijf kilo zal moeten afvallen! Daarom ook dat ik pas eind augustus mijn eerste pas heb! Spannend! Dankjewel Pascale V...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-10-2011 19:14:04

Sophie
Hartje luchten!
hoi bruidjes, ik zit echt in een dipje! een vriendin van onze familie is vrijdag overleden aan keelkanker, slechts 21 jaar! Verschrikkelijk! Nu vrijdag is de begrafenis. Deze vrijdag ga ik voor mijn trouwkleed zien. Samen met mijn toekomstige, die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-10-2011 18:42:37

Caroline
Bruidsjurk afspraak
Aangezien ik eind april trouw wil ik vinden van een bruidsjurk niet te lang meer uitstellen. Het enige probleem is dat ik buiten mijn mama ook graag wil dat mijn zus meegaat. Zij kan echter alleen op zaterdag. Mijn vraag, moet je om op een zaterdag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-10-2011 17:19:52

Melissa
KRIEBELDEKRIEBELDEKRIEB
Hoi bruidjes! Donderdag ga ik op jurkenjacht maar ik heb al zoooooo'n kriebels in mijn buik als ik er aan denk :-) We zijn al een tijdje verloofd maar als ik nu denk dat ik donderdag echte trouwjurken ga passen, hmmmm dan kriebelt het echt enorm en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 25-10-2011 16:06:12

gitte
eventjes een dipje :( het kleedje
Ik heb mijn kleedje een maand geleden gekocht en was er heel gelukkig mee. ik had namelijk geen mega groot budget en dit was betaalbaar en echt mijn droomkleedje. maar nu ik het op het internet heb gevonden is het een teleurstelling. Ik vond het eers...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 25-10-2011 14:09:57

carolien
Op zoek
Hallo iedereen, Ik ben zo al eens aan het kijken op het internet naar bruidsjurken en de collectie van Blue by enzoani vind ik wel mooi... Weet er iemand waar ze die verkopen en eventueel rond welke prijsklasse deze liggen? alvast bedankt !! Caroli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-10-2011 13:29:40

Alessia
Primo Piano Sposi Genk
Heyla, heeft er iemand recente ervaringen met Primo Piano Sposi in Genk? Heb op de beurs in Genk al kunnen kijken in hun catalogus en ik vond het wel de moeite om eens te gaan kijken, zeker omdat ik ook nog eens een kaartje van 10% heb gekregen! Alv...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 25-10-2011 13:16:31

caroline
Zaterdag!
  Zaterdag mag ik eeeeeindelijk, na een jaar wachten, mijn trouwjurk gaan kiezen :). Iemand ervaringen met Jagré en La Tiara? Kijk er echt naar uit:)!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 25-10-2011 12:49:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info