Nu Online
Momenteel zijn er 487 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Esperanza
nog 13 dagen en 10min...
Met nog (bijna) 12 dagen op de teller, heb ik morgen een druk dagje. Eerst de schoonmama gaan oppikken, zodat ze bij de 2de pas van mijn trouwkleed aanwezig kan zijn, dan weet ze hoe ze mij moet toevlechten, nadien onmiddellijk doorrijden naar de zaa...
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2013 23:54:04

Evelien
Te koop rode loper 18 meter!
Hoi bruidjes! Wij verkopen onze rode loper van 18 meter! Dik tapijt en antislip onderaan. 1x gebruikt en daarna volledig gereinigd! Vraagprijs  60 euro.  Nieuwprijs was 89 euro. Meer info: http://nl.kapaza.be/vi/74691870.htm  ...
Voorbereiding Reacties: 0 14-6-2013 21:31:12

jolma
trouwshoponline
Vraagje: iemand ervaring met trouwshoponline.nl? Mijn mailadres geeft deze site weer als 'niet gecontroleerd door de fraudecontrole'...betrouwbaar? Mij lijkt de site wel heel betrouwbaar
Voorbereiding Reacties: 2 14-6-2013 13:23:55

jana
Morgen: best day ever!!!
Dag bruidjes, Morgen is het eindelijk aan ons!!! De eerste keer toen ik op dit forum kwam was het nog 350 dagen!! Ze zijn voorbij gevlogen! Soms had ik iets van nog zo lang en deze week was het van dat kan toch niet: zaterdag is het zo ver... De la...
Voorbereiding Reacties: 8 14-6-2013 12:01:56

Annekatrien
Trouwzaal gekozen
Zo de trouwzaal en de datum liggen vast  We hebben gekozen voor de zandberghoeve in Oedelem. Precies over een jaartje zullen we trouwen. We kijken er al naar uit! Nu kan de rest gepland worden
Voorbereiding Reacties: 5 14-6-2013 11:53:19

jolma
uitnodiging
Kort vraagje: Sturen jullie ook uitnodiging naar jullie DJ, fotograaf, ...? Persoonlijk vind ik dat wel leuk, maar weet niet of dat nog gedaan wordt.
Voorbereiding Reacties: 4 14-6-2013 10:57:23

fabienne
brrr nu wordt ik zenuwachtig
hey hier zit een zenuwachtige bruid die binnen 5min nr de kapper gaat gisteren zijn we de zaal gaan klaarzetten en valt super mee ben om 23u30 gaan slapen waar ik bang van was om ni te kunnen slapen viel heel goed mee want heb geslapen als een roos m...
Voorbereiding Reacties: 13 14-6-2013 9:38:06

Nathalie
officieel in ondertrouw :-)
wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan :-)  06-06-2014 om 10u30 :ullen wij ons jawoord geven!!! Nu kunnen we eindelijk verder dingen gaan vastleggen!
Voorbereiding Reacties: 5 13-6-2013 23:08:39

Annelies
bruidswagen VW Kever Cabrio gezocht
Hallo bruidjes, Nog wel bijna een jaar tot ons kerkelijk huwelijk (zijn reeds voor de wet getrouwd) maar toch willen we al een aantal belangrijke zaken al in orde brengen. Wat in orde is: - zaal - traiteur - kerk + pastoor Wordt volgende week...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2013 21:43:46

Lies
Collistar - zonnebank
Hallo iedereen, Ik ben al 2 maandjes bezig met een zonnebank-kuur en heb wel al een iets donkerder kleurtje bij, maar nog niet zoals ik gehoopt had. Daarom ben ik op zoek naar een goede zelfbruiner en de mensen in ICI Paris raadden mij Collistar aan...
Voorbereiding Reacties: 11 13-6-2013 21:17:17

Ina
Weer dingen om door te strepen
Yihaa, onze huwelijksreis is EINDELIJK geboekt joepie ! Ook de trouwkaars en de pakjes voor de getuigen plus voor onze ouders is ook in orde. Ik heb ook eindelijk mijn kleren voor mijn bruidsmanneke gevonden ! Met nog maar 78 dagen op de teller t...
Voorbereiding Reacties: 3 13-6-2013 20:42:32

kelly
misboekje: voorbeelden gevraagd
Beste bruidjes! Kunnen jullie me helpen met inspiratie voor het misboekje? Voorbeelden graag mailen naar: kellytje_w@yahoo.com Alvast een dikke merci!
Voorbereiding Reacties: 5 13-6-2013 20:14:16

jolma
tafelkristallen
Iemand een idee waar je tafelkristallen (doorzichtig) kan kopen in België? Mag online zijn...had twee sites uit nederland gevonden, maar de prijzen swingen de pan uit!
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2013 20:08:08

jolma
tafelkristallen...hoeveel?
Op de tafels had ik graag tafelkristalletjes gelegd om net dat ietsje meer te geven aan de tafels, maar nu is de vraag...hoeveel leg je er zo op een tafel ongeveer? Het zijn ronde tafels waar acht personen kunnen aan zitten. Iemand een idee? Het zou ...
Voorbereiding Reacties: 0 13-6-2013 19:59:49

Eppie
Trouwreceptie - Welke drank
Wat voorzien jullie qua drank op jullie receptie? Is cava, witte wijn, rode wijn en fruitsap voldoende? Of moeten er ook nog frisdranken zijn?
Voorbereiding Reacties: 11 13-6-2013 15:55:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...