Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ellen
Zanger(es) gezocht misviering West-Vlaanderen (regio IEPER)
Hallo kan er mij iemand leuke ideetjes bezorgen? we trouwen op 27/06/09, hadden normaal zelf muziek voorzien maar diegene die dit wou verzorgen heeft deze week afgehaakt, hoe erg het ook is, we moeten dringend een andere oplossing vinden.Dank bij voo...
Andere Reacties: 1 1-5-2009 11:59:51

Claudia
Happy ..
Ons geluk kan niet meer op !Op onze teller staan vandaag nog 49 dagen, eindelijk ! En bovendien verwachten we ons eerste kindje in november. Gisteren hebben we ons kleintje gezien op het scherm bij de "vrouwendokter" en "het" heef...
Andere Reacties: 4 1-5-2009 9:16:58

Daisy
bedrukken stylo
hallo,heeft er iemand ervaring met een firma voor het bedrukken van stylo's?wij hadden dat graag aan onze gasten gegeven.groetjes Daisy25/09/2009
Andere Reacties: 4 30-4-2009 20:26:30

Vanessa
Proefdiner?
Ik heb al veel mensen horen zeggen dat ze een proefdiner gedaan hebben. Maar bij ons heeft de zaal niet van een proefdiner gepraat. Wordt een proefdiner bij elke zaal gedaan? Zijn er toevallig nog mensen die in Hof Ten Daele in Herzele trouwen? grtje...
Andere Reacties: 8 30-4-2009 18:41:39

Vie
Dansles regio Geel-Westerlo-Herentals-...
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een dansleraar/lerares voor onze openingsdans. Is er iemand die ons iemand kan aanraden ? ... mag in de ruime omgeving van Geel-Westerlo-... zijn Alvast bedankt voor jullie reacties.
Andere Reacties: 2 30-4-2009 17:42:30

Sara
08/08/'09 nog 100 dagen
Dag bruidjes,Na lang wachten en aftellen is vandaag voor mij ook de eindsprint ingezet! Waar zitten de 8-augustus-bruidjes???? Nog geen last van zenuwen? :) Ik ben persoonlijk nu rustiger als 2 maand geleden. Bij ons is alles in orde op een paar pr...
Andere Reacties: 3 30-4-2009 17:05:31

Elien
Tekst uitnodigingen
Beste,Het zal hier al veel gevraagd geweest zijn, maar ik ben op zoek naar een tekst voor op onze uitnodigingen.Welke tekst nemen jullie?Groetjes
Andere Reacties: 4 30-4-2009 16:49:34

Indra
Mexico
Hallo bruidjes,Wie van jullie gaat er op Huwelijksreis naar Mexico? Wat gaan jullie doen, toch gaan of een andere reisbestemming kiezen?Wij vertrekken op 29 mei naar Yucatan om er op 4 juni te trouwen. We denken wel dat we gaan vertrekken maar toch z...
Andere Reacties: 10 30-4-2009 14:55:11

Daisy
tip bedrukte snoepjes
bruidjes en bruidegommetjes is spe,wij waren op poek naar bedrukte lolly's en suikerhartjes om aan de gasten te geven.we hebben deze vrij goedkoop gevonden op de site van pepperprint.neem gerust een kijkje het is de moeite waard.groetjes Daisy25/09/2...
Andere Reacties: 1 30-4-2009 13:56:56

Nathalie
gedicht bruidskindjes
Hey bruidjesWeten jullie een leuk versje / gedichtje om de bruidskindjes te bedanken? Ik vind niets op google :-(Alvast bedankt en aan iedereen veel succes met de voorbereiding!GroetjesNathalie12/09/2009
Andere Reacties: 0 30-4-2009 13:20:40

Mieke
Iemand die zelf juweeltjes maakt gezocht
Hallo,Een tijdje geleden heb ik hier eens een berichtje zien passeren van iemand die zelf juweeltjes maakt. Helaas weet ik niet meer de naam. Zou die persoon op mijn berichtje kunnen antwoorden aub? Ik zou graag vragen of het mogelijk is om iets te m...
Andere Reacties: 5 30-4-2009 12:50:48

Wendy
Raad?
Hey, ik zoek nog redelijk veel en vind geen of weinog informatie via internet. Heeft iemand raad?Dingen die ik zoek :TiaraSluierBruidsboeketKostuum BruidegomKostuum voor men zoontje die dan 2jaar gaat zijn. xxx
Andere Reacties: 9 30-4-2009 12:18:32

Marleen
Nog bruidjes voor 4 juli 2009
Hallo toekomstige zomerbruidjes. Ik ben ook wel een beetje nieuwsgierig naar koppels die op 4 juli 2009 in het huwelijk zullen treden. Omdat ikzelf geen piepjong bruidje meer ben zou ik ook graag eens reactie krijgen van iets oudere mensen die op 4 j...
Andere Reacties: 3 30-4-2009 12:14:56

Heidi
Op hotel na huwelijksfeest
Dag iedereen, wie gaat er nog op hotel na huwelijksfeest?Na ons huwelijksfeest zouden we graag op hotel willen gaan om toch een speciale huwelijksnacht te beleven, maar eigelijk is het dan al ochtend.Mijn vragen zijn: houdt het hotel rekening met hon...
Andere Reacties: 9 30-4-2009 11:23:27

Katrien
Bruidskindjes
Hallo,Ik heb eens een vraagje....hoe hebben jullie je bruidskindjes gevraagd? Gewoon tussendoor of op een speciale manier. Ik wil misschien wel op een speciale manier (2 van de 3 verjaren binnekort...) maar vinden jullie dit overdreven?Hebben jullie ...
Andere Reacties: 3 30-4-2009 10:53:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...