Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Karolien
Plots is het daar ... ZENUWEN
Heyik weet niet wat ik heb, maar sinds vandaag heb ik plots enorme zenuwen. Mn handen trillen er zelf van.... Ik zit normaal van maandag tot donderdag (elke week opnieuw) in het buitenland voor mn werk, maar vanaf vandaag mag ik van thuis uit werken ...
Andere Reacties: 8 30-4-2009 10:49:11

Katia
Brunch
Voor ons zit de grote dag erop. Het was fantastisch!! We hebben ervan genoten van begin tot einde en ja, ... de dag VLIEGT voorbij. Een aantal vrienden van ons hebben op de dag zelf fantastisch "werk" geleverd. Om hen daarvoor te bedanken z...
Andere Reacties: 4 30-4-2009 8:40:03

Marieke
Trouw binnenkort?
Mijn vriend en ik trouwen in juli 2010. We zouden graag de komende weken/maanden eens een paar trouwvieringen in de kerk gaan bijwonen om wat een beeld te krijgen van wat er allemaal mogelijk is, want veel trouws hebben we nog niet meegemaakt. Dus al...
Andere Reacties: 23 29-4-2009 22:06:36

jessica
Welke openingsdans?
Gewoon uit interesse, en hopelijk ook voor wat inspiratie.. Maar welk liedje nemen jullie als openingsdans? Wij geven een soort fuif, het begint om 17 uur, dan komt er een frietkraam en tegen 21u30 komt er een ijskar. Daarna shaken, shaken, shaken!! ...
Andere Reacties: 9 29-4-2009 21:58:34

Kathleen
Giovanni Cappiello
Hey, heeft er iemand ervaring met deejay Giovanni Cappiello? Bedankt!
Andere Reacties: 0 29-4-2009 21:33:27

kelly
maagpijn van de zenuwen
hoi mede bruidjesbij ons sta de teller nog op 37 dagen en de zenuwen zijn enorm , mijn maag doe er zelfs echt pijn van , weet gewoon ni wa doen momenteel pff groetjes
Andere Reacties: 7 29-4-2009 20:55:44

Tamara
Tuindecoratie
Wie weet waar ik decoratie kan vinden voor het versieren van onze tuin. Waar onze viering zal plaatsvinden.Alvast merci
Andere Reacties: 3 29-4-2009 20:11:00

annelies
ballon laten bedrukken
Weet er iemand waar je een 100tal ballonnen kan laten bedrukken.Heb er gevonden via google maar die gaan maar vanf 500stuks en dat komt dus te duur uit.Alvast bedankt
Andere Reacties: 1 29-4-2009 20:01:17

Sabine
Aftellen!
Er zijn er hier al vele die het gezegd hebben, maar ook wij zijn vandaag onze laatste 100 dagen ingegaan!! Nu wordt het echt aftellen. Wie trouwt er nog op 7 augustus en hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?GroetjesSabine07/08/09
Andere Reacties: 6 29-4-2009 18:40:26

Riet
HOTEL regio Sint-Truiden
Hallo,Wie weet er een goed hotel regio Sint-Truiden om te overnachten na ons huwelijksfeest?Vriendelijke groeten Riet
Andere Reacties: 1 29-4-2009 18:29:16

Saartje
bruidsschoenen
Hallo iedereenIk ben op zoek naar bruidsschoenen maar dan met een ronde tip en toch wel een hak van zowat 5cm aan. Ik ben al vele sites van trouwschoenen afgegaan maar heb mijn goesting nog niet gevonden. Iemand wat ideeën waar ik zo wat "a...
Andere Reacties: 12 29-4-2009 17:55:09

an
bruidspaar LEGO
Ik ben op zoek naar een bruidspaar van LEGO. Ik weet dat er van playmobil eentje is, maar we willen echt LEGO! Enkel via ebay in VK te kopen, maar er moet hier in belgië toch ook aan te geraken zijn? Help!!!
Andere Reacties: 5 29-4-2009 17:03:02

beynen
Wie trouwt er nog op 12/09/09?
Hallo,wij trouwen op 12 september 2009 in de kerk van nederokkerzeel.Iemand ervaring met de pastoor & of de speciale avond die je moet gaan volgen???Wat wordt er zoal besproken?, of gaat het meer om wat er zal gebeuren in de kerk?Weet niet goed w...
Andere Reacties: 5 29-4-2009 15:01:23

beynen
Trouwkostuum gevonden
hallo,we waren al een tijd opzoek naar een degelijk trouwkostuum voor mijn vriend.in vele winkels was het al : de juiste maat ni meer, gingen iets laten weten maar nooit gebeld...Dus was de moed al aan het opgeven...Tot gisteren toevallig eigenlijk; ...
Andere Reacties: 4 29-4-2009 14:58:40

Nathalie
nog 4x slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wha, het begint nu toch stilletjes aan dichterbij te komen. Zaterdag treden wij in het huwelijksbootje. Zolang hebben wij onze trouw voorbereid en nu is het bijna zover. Ik ben nog niet zenuwachtig maar verlang zo tot zaterdag!!Hopelijk mooi weer. Wi...
Andere Reacties: 12 28-4-2009 23:59:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...