Nu Online
Momenteel zijn er 552 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

daisy
origineel idee met foto's van ons samen...
We zijn als we trouwen 8 jaar samen en hebben dus heel wat leuke en grappige foto's van ons 2 samen, die zou ik graag tonen... maar waar of hoe...   Ik dacht mss in onze zaal bij binnenkomst? Of er iets mee doen bij de tafelafroeping? Of ze ...
Ideeën Reacties: 5 1-6-2011 19:31:36

Sofie
Cadeau bruidegom
Wij trouwen dus op 12 augustus, mijn verloofde verjaart de 13e en hij wordt 25. Omdat ik dit toch speciaal vind, ben ik op zoek naar een speciaal cadeau.   Hij is gek van auto's, dus dacht aan zo'n ervaring op het circuit waarbij je zelf mag rij...
Ideeën Reacties: 7 1-6-2011 19:09:09

Jessica
transparante puntzakken
Hoi allemaal,     ik ben op zoek naar grote doorschijnende puntzakken om het snoep in te doen voor de kids aan de kerk. Ik ben bij Ava gaan kijken, maar daar moet ik ze kopen per 50 of per 250 ... Ik heb er eigenlijk maar een 20-tal nodig. ...
Ideeën Reacties: 9 1-6-2011 14:14:46

Kim
Vragen over banner ..
Hey iedereen,   Vandaag net terug van een weekje Turkije :) Een mini honeymoon, de echte volgt eigenlijk pas in oktober (Mexico!).   Op mijn verslag & foto's kwam veel vraag naar de banner die we gemaakt hadden. Wel, ik ben grafisch vo...
Ideeën Reacties: 14 31-5-2011 22:25:59

Tatiana
boompjes/vrijgezellenfeest
beste mensen,   iemand een idee waar ik boompjes kan huren in limburg, tegen een schappelijke prijs. Dank u wel   en ook iemand een idee wat je zou kunnen doen voor meiden, een vrijgezellenfeest   Thx iedereen!
Ideeën Reacties: 4 31-5-2011 15:52:30

Jill
Zien jullie mijn avatar gedraaid, of staat deze goed? Want bij mijn account staat hij gedraaid, en ik krijg het niet goed... Weet iemand hoe je dit normaal zet?  
Ideeën Reacties: 1 31-5-2011 12:56:43

liesbet
gastenboek
hey mensen, wij leggen een gastenboek op ons feest... nu wil ik namelijk op de eerste pagina een klein en leuk tekstje kwijt... heeft er iemandt ideeen? en of sites waar ik leuke tekstjes kan vinden ?   groetjes
Ideeën Reacties: 5 31-5-2011 11:11:42

liesbet
cadeautje bruidskindjes
hey allemaal, binnen 10dagen is het bij ons zover ! de stress begind al hoog op te waaien... nu  zie ik blijkbaar enkele dingen over het hoofd.... moet namelijk in 10dagen tijd nog een klein cadeautje zien te vinden voor de bruidsmeisjes... ...
Ideeën Reacties: 2 31-5-2011 11:08:08

ann
aan tafelroeping
wie kan helpen?? wij gebruiken liedjes met een kleur in voor de tafelafroeping wij hebben reeds: Rood=marco borsato zwart=black is black blauw=hemelsblauw will tura groen=green green gras paars=purple rain wit=nights in white satin roze=pink...
Ideeën Reacties: 13 31-5-2011 10:42:10

anna
enkele vraagjes
hallo iedereen! ook wij gaan binnenkort trouwen  :-)   voorzien jullie bedankjes voor de genodigden? geven jullie een speciale attentie aan de ouders en getuigen?   hebben jullie een enveloppendoos voorzien?    
Ideeën Reacties: 8 31-5-2011 10:07:49

dagmar
mening gevraagd
hey bruidjes mag ik jullie ongezoute mening nog eens vragen ik heb zelf een enveloppedoos gemaakt nu ze bijna af is begin ik toch te twijfelen naar wie mag ik een foto mailen u mening en eventueel tips zijn altijd welkom dagmarvanhemeldonck...
Ideeën Reacties: 18 30-5-2011 13:07:29

Esther
Help! Ik kan mijn avatar helemaal niet veranderen... ik weet totaal niet wat ik mis doe hoor, ik heb al telkens een kleiner formaat foto geüpload, maar die wordt telkens verkeerd bijgesneden... Iemand een tip voor mij? ;-)
Ideeën Reacties: 3 30-5-2011 12:25:42

Sigrid
huwlijksdag
hallo iedereen kheb eens een vraagje wij zouden rond de 150- 200 man uitnodigen maar we vroegen ons af zouden we enkel een receptie doen of ook een avondfeest ik wou graag een feest geven en dan s'avonds iedereen uitnodigen maar dan maakt dit het voo...
Ideeën Reacties: 7 30-5-2011 11:15:12

Alien
originele ringhouders
Hallo Kan iemand mij helpen met originele ideeën voor de ringen naar voor te brengen.(geen ringkussen) 
Ideeën Reacties: 10 29-5-2011 19:21:57

Sofie
Tafelnamen
Hallo,   We hebben geen flauw idee voor tafelnamen. Kan ook zijn dat we het gewoon zo laten zonder namen hoor maar dacht eerst even te horen wat de andere bruidjes doen :-) Ik kan zo echt op niks komen dat iedereen gaat verstaan.   Mijn st...
Ideeën Reacties: 11 29-5-2011 14:47:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...