Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Nathalie
Mijn kleed is een feit !!!
Ging gisteren even kijken naar een kleed, eerste winkel die ik bezocht, en heb direct mijn goesting gevonden ! Een grijze rok en een witte bustier erop. Dit versierd met een grijze bloem. En bovenal zeer prijselijk !!! mijn dag kan niet meer stuk ;-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-10-2011 8:52:08

Niki
En daar is de eerste tegenslag...
Hallo iedereen, Normaal gezien zou ik nu super happy moeten zijn aangezien ik volgende week zaterdag samen met m'n mama & zus (getuige) mijn trouwkleedje (hopelijk) zal kiezen!! Nu is het zo dat m'n mama er niet bij zal kunnen zijn... Ze heeft d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 20-10-2011 22:08:43

Kristien
Trouwkleed: CHECK :-D
Jajaaaa!! Ik heb vandaag mijn trouwkleed gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen!Vanaf het binnengaan had ik een super relaxed gevoel, leuke sfeer en een heel fijne verkoopster. Al die trouwjurken die in die winkel hangen, niet normaal :-D Echt heaven o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 20-10-2011 16:53:18

Vicky
Budgetvriendelijke bruidsjurk?
Hey allemaal, Ik vroeg me af of er winkels zijn met budgetvriendelijke bruidsjurken? We willen er niet meer dan 500 euro aan uitgeven. Ik zelf ben van Hemiksem, en zoek winkels uit het antwerpse. Groetjes, Vicky
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-10-2011 9:43:44

Liesbeth
Zoveel zenuwen om te gaan passen...
Hey dames, Ik zit een beetje met het volgende...vroeger was ik een shopaholic, alles paste, ik wist wat ik wou en dat werd dan ook gekocht. Tijd en gewicht hebben daar verandering in gebracht. Soms lijkt het wel of ik mijn gevoel om de juiste kledi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-10-2011 7:30:50

jamina
Hoe ver zitten jullie? En hoe werden jullie ontvangen in bruidswinkels?
Hoi Bruidjes allemaal Uit pure nieuwsgierigheid zou ik eens graag willen weten hoe ver de bruidjes al zitten die eind augusts trouwen of begin september...  Dan kan ik ook eens even vergelijken eh ;-) En dan men 2de vraagje, hoe worden jullie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 19-10-2011 15:26:14

Kristien
Morgen naar Le Chapeau in Antwerpen!
Morgen is het zover! Samen met mijn oma en beste vriendin op zoek naar de perfecte bruidsjurk! Afspraak bij Le Chapeau in Antwerpen, op advies van een goede vriendin van mij. Ik ben echt super benieuwd!! Ik heb totaal geen idee wat ik ervan moet verw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-10-2011 13:00:04

tine
Jurk of broek ?????
Hallo buidjes, Ik ben heel hard aan het twijfelen over mijn jurk...  Wij hebben gekozen voor een klein feest... 11u stadhuis, 's middags eten met ouders en broers/zussen en dan een receptie voor familie en vrienden. Het wordt dus geen chique tr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-10-2011 11:28:18

Ann
Prachtig kleed van Marylise te koop!
Beste bruidjes, Na een perfecte trouwdag op 10/9/11 zou ik nu graag mijn kleedje verkopen. Het is een eenvoudig kleedje van Marylise (model Beata - once in a lifetime collectie) met een opstaande kraag en prachtige uitgesneden rug. Er werd eveneens ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-10-2011 9:54:17

Aurelia
Bruidsjurk opnieuw gezocht
Hallo, vorige vrijdag ben ik bruidjurken gaan passen. Ik was wat zenuwachtig maar eens binnen in de winkel ging dat vlug over. Was een beetje overweldigd door de vele bruidsjurken. Na enkele jurken te passen, heb er eentje aangedaan die echt paste v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-10-2011 22:40:10

Elke
Trouwjurk gevonden!! So happy!!
Hoi mede-bruidjes! Hier ben ik al terug met het leuke nieuws dat ik men jurk heb gevonden!! Ik moest vandaag de eerste keer gaan passen, was er wel wat zenuwachtig voor maar is super gegaan! Ik ben bij boetiek Maya in Hemiksem geweest, ben er super c...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 18-10-2011 21:36:44

sofie
trouwjurk gevonden
hoikes, Ik heb gisteren op jacht geweest achter mijn trouwjurk en die ook wonder boven wonder gevonden. het was de eerste winkel dat ik bezocht en ook de eerste afspraak en heb onmiddellijk mijn gedacht gevonden en hij is prachtig. Ik ben zeer ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-10-2011 16:52:38

Melissa
Bruidsjurk 'Ladybird'
Hoi mede-bruidjes Volgende week ga ik EINDELIJK op trouwjurkenjacht! Ik ben er al wat zenuwachtig voor :o), maar iedereen zegt dat dit normaal is. Even een vraagje: ik vond een heel mooi kleedje op de website van 'Ladybird'. Heeft iemand een idee i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 18-10-2011 15:39:19

kelly
budget vriendelijk trouwkleed
hallo, zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een jurk die niet te duur is waarbij ik bedoel max500 euro hoger zou ik liefst niet willen gaan... was eerst aan het denken om eentje te huren maar soms denk ik dat je dan ook al aan zo'n prijzen kan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 18-10-2011 11:04:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info