Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
...
Volgende
Laatste
Dorien
Hof Ter Vaerent
Goeieavond iedereen! Heeft er soms iemand ervaring met Hof Ter Vaerent (Lede - Erpe-Mere)? Of al iemand daar een feest "meegemaakt"? Alle reacties zijn welkom Wij staan op punt om daar te reserveren... Kus Dorien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
7-4-2011 21:06:35
Ann
faculty club
Hallo iedereen!! We zijn volop op zoek naar een zaal.. We zijn de faculty club gaan bezoeken en ziet er heel goed uit, ik had ook Gravenhof Dworp op mijn lijstje alsook Salons Waerboom.. iemand ervaring met deze drie plaatsen? Heb hier al wat gelezen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
7-4-2011 16:42:54
Sarah
Feestzaal La Grange in Massenhoven
Hallo hallo, na slapeloze nachten en de vrees dat we nooit een fijne locatie zouden vinden hebben we nu een goed gevoel bij de Feestzaal La Grange in Massenhoven. Het is toch wel een heel belangrijk onderdeel van het feest en vandaar dat ik ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
7-4-2011 10:43:08
Jahel
Zaaltje gezocht regio Middelkerke
Hey, Weet er soms iemand in de buurt van Middelkerke een zaaltje waar je eventueel eigen drank en traiteur mag voorzien? Mercikes!!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
6-4-2011 11:06:15
Ce
Zaventem : zaal / hotel Van der Valk ??
Hallo, In Zaventem is er kort aan de luchthaven een hotel Van der Valk. Zij hebben op de bovenste verdieping een zaal en dakterras waardoor je heel de luchtaven en Brussel kan zien. Dit moet volgens mij super zijn op een zwoele zomeravond, a...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
6-4-2011 9:42:24
sharon
slapeloze nachten feestzaal
Pff, ik loop al een paar dagen met een vreselijk slecht gevoel en moet het toch even kwijt aan jullie... Wij zijn sinds vorige zomer verloofd en hadden besloten om ons feest te laten doorgaan in de Paterskerk te Eeklo. Dit was een gewaagde g...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
5-4-2011 19:54:06
nele
feestzalen te ninove
hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met de feestzaal de croone in ninove? ooit al geweest of een feest in meegemaakt, wat zijn jullie bevindingen daarover.. wij zouden daar mss ons trouwfeest willen laten doorgaan. vele groetjes ne...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
5-4-2011 16:07:24
Heidi
De Kogel is door de Kerk !
Na enkele weken op zoek gaan naar de geschikte feestzaal, is onze keuze uiteindelijk gevallen op Hof Ter velden te Baasrode ! Het onthaal daar was echt enorm sympathiek, de gastheer heeft alles uit de kast gehaald om ons te overtuigen ! Ook de ietwat...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
5-4-2011 15:26:53
Astrid
Zucht.. :-)
Dag iedereen! Mijn vriend en ik waren al helemaal overtuigd om onze trouwfeest in het Oud Sint Jan in Brugge te doen. We vonden het een mooie zaal, leuke locatie enz. We hadden het voorgesteld aan mijn ouders ( die het grootste deel sp...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
5-4-2011 13:59:29
Ann
Salons Caipirinhia
Hey, Eindelijk verloofd... En volop op zoek naar de geschikte zaal. Aangezien ik al veel goeds gelezen heb over deze zaal,maar het geen recente berichten zijn,zou ik toch graag nog eens jullie mening vragen. Wij zijn bijna overtuigd...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
4-4-2011 18:04:54
Sylvie
Kasteel het blauwhuis - Heeft iemand zijn feest daar onlangs gegeven?
Hey, Wij hebben kasteel het blauwhuis onlangs bezocht en een optie genomen. Heeft iemand zijn feest daar gegeven die mij iets meer kan vertellen? Of daar al een feest meegemaakt? Ik lees best wel wat reacties hierover, maar die zijn ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-4-2011 15:27:38
Ruth
ervaringen met trouwfeesten Carelshof, Blanc Fixe, Monasterium of Coninxdonck
Hallo, Heeft iemand ervaringen met trouwfeesten (zelf getrouwd of naar een feest geweest) in een van de volgende locaties? Carelshof Sint-Amandsberg Blanc Fixe Drongen Monasterium Gent Coninxdonck Gentbrugge We kennen de locaties, maar hadden ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
4-4-2011 14:13:08
annelien
trouwfeest formules
Hallo toekomstige trouwers! Wij hebben sinds enkele weken beslist te trouwen en zijn volop bezig met het zoeken naar een zaal. Voor we een zaal vinden staan we echter voor een dilemma: de formule, we wouden eigenlijk met de naaste familie uitgebre...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
3-4-2011 17:56:48
Inge
BBQ feest voor 30 personen met nadien dansfeest
Hallo, Wij trouwen op 15/07 en zijn op zoek naar een locatie om in de namiddag, vroege avond een BBQ te doen voor 30 personen en nadien zouden we een dansfeest geven voor +/- 100 personen. We zouden dit regio ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-4-2011 15:33:08
Tamara
prijzen feestzaal
Hoi, We hebben onze eerste zalen bezocht, zowel zalen waar je alles zelf moet doen en zalen met alles inbegrepen en na een hoop rekenwerk zijn we toch tot de conclusie gekomen dat we beter zijn met een zaal met alles inbegrepen. Dan ben je ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
1-4-2011 22:10:38
Eerste
Vorige
193
194
195
196
197
198
199
200
201
202
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ruth Wytinck fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info