Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liese
Misboekje
Hoi iedereen, ons misboekje is afgewerkt en ik vroeg me af of iemand het eens zou willen nalezen op taalfouten? Want als je daar zelf constant op zit te kijken, denk ik dat je daar op den duur overleest... Alvast heel erg bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 12-6-2013 12:07:18

sara
checklist
kan er iemand mij aub een zo compleet mogelijke checklist bezorgen aub voor de grote dag? Ik heb nog 16 dagen te gaan en twijfel nu of ik wel alles geregeld heb... Beetje aan het stressen vrees ik :)
Voorbereiding Reacties: 5 11-6-2013 22:10:21

Caroline
Parker balpen
Dag medebruidjes en gommetjes, Heb net mijn bestelling geplaatst bij penshop.. Ben benieuwd wat het gaat zeggen. Heb er 3 besteld. Voor de getuigen en eentje voor ons zelf natuurlijk... Heb samen met mijn ventje ook al aan de bedankjes bezig geweest ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-6-2013 21:27:07

catherine
vintage-look oorbellen te koop!
Hey! Ik heb nog enkele retro-oorbelletjes te koop. Misschien wel leuk voor iemand onder jullie die een beetje een vintage-thema heeft? http://nl.kapaza.be/vi/74594843.htm?ca=4_s http://nl.kapaza.be/limburg/retro-oorbellen-vintage-dame-74594574.htm h...
Voorbereiding Reacties: 1 11-6-2013 17:27:39

Ann
even tot rust komen...
oh help... wat is het lang geleden dat ik nog ben komen lezen... maar hier is zoveel gebeurd, zelfs zo veel dat ik helemaal bijna geen tijd had om met onze trouw bezig te zijn... *mijn beste vriendin is getrouwd *mijn dochtertje is door de jeugrech...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2013 15:02:28

candy
penhouder
Weet er soms iemand onder jullie waar ik een penhouder kan vinden voor een gastenboek? Ik heb mijn gastenboek in de ava gekocht maar daar hadden ze geen penhouders liggen. ik heb al zitten te zoeken via internet maar ik vin geen ja dat je via visa k...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2013 14:05:16

Els
gezocht : roze/fuchsia en babyblauw/turqouise versiering (oa lampionnen)
hallo iedereen, binnen enkele weken geven we een tuinfeestje voor onze dochter.   We willen dit graag in een tent doen en ik ben nu aan het nadenken over de versiering.  We willen hier niet te veel aan uitgeven dus dacht ik, misschien kan ...
Voorbereiding Reacties: 2 11-6-2013 11:47:34

Emma
Tafelnamen
Hey Bruidjes, Ik zit met een dilemma. Ik ben bezig met mijn tafelnamen. We hebben voor alles tafels namen van "beruchte bankovervallers" denk maar aan Bonnie & Clyde, the Daltons, ... Mijn aanstaande en ik hebben elkaar namelijk leren kennen op ...
Voorbereiding Reacties: 6 11-6-2013 10:23:20

Lies
Pff...
Met nog 18 dagen op de teller zijn de batterijtjes op en is de euforie ver zoek... Zaterdag heb ik mijn derde en laatste pas gehad en ik had nog stééds geen wow-gevoel :( Het is mooi, ja. Dat zegt mijn getuige ook. En het enige dat ik meze...
Voorbereiding Reacties: 14 10-6-2013 22:02:34

NiDi
ondertrouw priester
hoi bruidjes en gommetjes, morgen is het eindelijk zover... een bezoekje aan de pastoor voor onze ondertrouw... maar ik weet niet goed wat ik daar moet verwachten van taakjes, vragen,... Wie kan hier iets meer over vertellen? Wat kan hij bv allem...
Voorbereiding Reacties: 3 10-6-2013 17:08:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...