Nu Online
Momenteel zijn er 587 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nik
buiten ceremonie
Hoi, Iemand ervaring met een buiten ceremonie op zijn amerikaans met een priester? Hoe moeten we daar een beginnen en waar kunnen we al dat materiaal vinden? Merci :-)
Ceremonie Reacties: 3 21-10-2015 20:32:20

Miek
Traiteur gezocht in Aalter of omgeving
Hoi allemaal, Wij zijn op zoek naar een goede betaalbare traiteur in de omgeving van Aalter, voor volgend jaar in juni.  Heb eens op het net gezocht naar goede recensies maar precies niet veel gevonden :-(.  Weten jullie iemand?  Alva...
Voorbereiding Reacties: 2 21-10-2015 18:29:36

Talisa
Audi - ceremoniewagens
BesteVoor ons huwelijk volgend jaar zoeken wij Audi a5 en a7. Iemand die ons kan helpen?Tips hoe we deze kunnen vinden? Bedankt!  
Voorbereiding Reacties: 0 21-10-2015 15:35:00

Jana
De Grote Stove Zuienkerke
Hallo.Wij trouwen volgend jaar in Feestzaal De Grote Stove in Zuienkerke. Het ligt dicht tegen ons boerderij'tje & we zijn verzot op de landelijke stijl. Enkel ... na het lezen van een aantal meningen op deze site beginnen wij ons wat zorge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 21-10-2015 12:33:09

Brenda
Winkels of online voor bruidsmeisje
weten jullie goede sites of winkels voor bruidsmeisjes. Liefst niet te duur.. Ik ben afgelopen zondag naar de bruidswinkel geweest en heb daar een prachtig kleedje voor mijn dochtertje gevonden. Maar het kost 295 euro, ik vind het nogal duur om maar...
Kledij - Suite Reacties: 10 21-10-2015 11:08:12

Sarah
Misboekje
Hallo allemaal Wij trouwen op 28/10/16 en we trouwen ook voor de kerk. Ik zou graag een persoonlijke viering in elkaar steken, met hedendaagse teksten maar weet niet goed waar te beginnen.  Heeft er iemand toevallig een voorbeeldje van een mis...
Ceremonie Reacties: 4 21-10-2015 9:47:33

Jolien
Hoeve gezocht in Oost Vlaanderen
Hey, wij zijn op zoek naar een trouwlocatie die een groote schuur heeft of een hoeve en een tuin heeft, dit in regio oost vlaanderen. Iemand tips of ideeën?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-10-2015 22:17:25

xxx
Gouden tip: Michel Aarts (Videochel)
Voor iedereeen die een budgetvriendelijke videograaf zoekt1 naam: Michel Aarts van Videochel (Houthalen) Prachtige film van ons huwelijk mogen ontvangen van hem!  
Video Reacties: 9 20-10-2015 21:10:38

xxx
26/09/2015 was "onze dag" !
Dag allemaal, Ook onze dag is al bijna een maand geleden en of we genoten hebben van die dag? Meer dan 100%!Enkele van onze spullen van de trouw doen we weg. Deze staan op volgende pagina te koop: http://www.kapaza.be/nl/overige-verzamelingen/access...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 20-10-2015 21:07:23

Sonia
Ervaringen winterhuwelijk kerstperiode
Hoi allemaal, Ik wou graag eens jullie ervaringen/meningen horen omtrent een winterhuwelijk rond Kerstmis. Thema zou niet gelinkt zijn aan Kerst, mn aanstaande is geen kerstfanaat :p Voor mij is het mijn 2de huwelijk, eerste huwelijk was in juli...
Ideeën Reacties: 4 20-10-2015 19:51:08

Jana
Versiering Auto
Hallo. Wij zijn op zoek naar versiering voor onze auto, in het bijzonder naar een grote witte strik (misschien in tule, ...) die kan vastgemaakt worden aan beide spiegels. Iemand een idee'tje? Wij zijn van de regio West-Vlaanderen (Brugge, De Ha...
Ideeën Reacties: 2 20-10-2015 17:36:08

Jana
Photobooth Regio West-Vlaanderen
Hallo. Wij zijn op zoek naar een photobooth (fotohokje). Heeft er iemand goede adresjes :-) ? Wij trouwen in de regio West-Vlaanderen, dus misschien iemand van 'dicht bij de deur'? Liefs, Jana & Tom.  
Fotografie Reacties: 6 20-10-2015 17:27:49

Sven
aanraders op gebied van vervoer?
Heeej beste mede-bruidjes en bruidegommetjes. Wij trouwen volgend jaar.. Maar aangezien ik niet echt weet wat nu te doen aangezien het zoveel op voorhand is ben ik al eens aan het nadenken over het vervoer.  Mijn vriend en ik zouden graag te k...
Voorbereiding Reacties: 2 20-10-2015 1:05:08

Brenda
Tiara combineren met sluier
dag bruidjes, Wie van jullie heeft een tiara? Lukt dit eigenlijk met het kapsel en tiara om er nog een sluier aan toe te voegen? Vanwaar hebben jullie de tiara? En welk merk? Eventueel foto's?
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 19-10-2015 21:28:24

Carolien
suitevervoer - welke route?
Dag iedereen, nu ik eergisteren mijn droomjurk gevonden heb (ooo zo romantisch en hélémaal wat ik in gedachten had. Zelf nog dat ietsje meer ;)), is er weer iets van de checklist. Tijd om aan het vervoer te denken. Mijn toekomstige en ik ...
Voorbereiding Reacties: 4 19-10-2015 14:34:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...