Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Peggy
Pfff reactie van mijn schoonmoeder
Hallo, Wij trouwen in augustus op Kreta in het geheim en in september maken we dit pas officieel met een intiem feestje met onze beste vrienden en familie. De reden waarom we het nog niet gezegd hebben is dat mijn schoonmoeder echt een bemoeial is ...
Voorbereiding Reacties: 14 10-6-2013 9:42:30

sharon
vrijgezellen was de max!! :-)
hallo bruidjes, onze vrijgezellen zit erop en het was de max! om 14u zijn ze mijne hubby komen halen en zijn ze gaan airsoften, carten, bowlen en s'avonds heeft hij dan nog opdrachten moeten doen op de markt van roeselare verkleed als konijn &n...
Voorbereiding Reacties: 1 9-6-2013 20:47:41

sarah
Vrijgezelle numero 1
Gisterenavond tien voor zeven ging de bel, wauw wat ging mijn hart plots tekeer.Met klein hartje deur opendoen en daar stonden 6 gekke pleegmama's voor mijn deur. (ik leerde hen kennen op een geheim forum op fb en ze vonden dat ze de jongste van de h...
Voorbereiding Reacties: 4 9-6-2013 19:33:50

krista
Vandaag nog 2 maanden...
Vandaag nog exact 2 maanden tot onze grote dag daar is. Ofwel 60 dagen op de teller. De zenuwen nemen toch wel wat toe... De vragen steken soms de kop op. Er moeten nog 14 mensen laten weten of ze komen of niet. Van de 130 genodigden, valt nog mee vi...
Voorbereiding Reacties: 9 9-6-2013 13:01:43

NiDi
ringkussen
Dag collegabruidjes en gommetjes, Wij zijn op zoek naar een leuk ringkussentje... Nu vinden we die in de winkel enzo allemaal nogal klassiek... Is het bijvoorbeeld een goed idee om als ringkussentje een "Bliksem McQueen" van Cars te nemen? Ons bruid...
Voorbereiding Reacties: 15 9-6-2013 12:55:46

Kristel
Boekjes kerk
Hallo, we hebben onze boekjes voor in de kerk gedrukt, maar zijn nu op zoek naar iemand met een grote nieter om de boekjes aaneen te nieten. Iemand van regio Waasland waarvan we een nieter mogen gebruiken aub?
Voorbereiding Reacties: 7 9-6-2013 11:23:23

wendy
al 3 vinkjes, nog 101 te gaan.....
hallo ,hallo sinds onze verloving van 24 mei, spendeer ik elke vrije minuut hier op het forum. man ,man, nog zoveel te doen (maar kweet ik heb nog tijd,) en nog zoveel te lezen/leren! :-) Zelf heb ik al 3 dingen kunnen afvinken gemeentehuis staat va...
Voorbereiding Reacties: 5 9-6-2013 9:33:56

jolma
ring
Ik ben helemaal in de wolken. Gisteren ben ik mijn trouwring zelf gaan maken uit zilverklei. Was wel wat nerveus maar ik vind hem echt helemaal geslaagd! Ben zo tevreden...jammer dat hij nog zo lang in de kast moet liggen! Het is beetje alles in teg...
Voorbereiding Reacties: 0 9-6-2013 9:04:14

NiDi
gastenboek
hoi bruidjes, ik ben misschien van plan om ons gastenboek zelf te maken met daarin enkele foto's van onszelf en enkele vragen voor de gasten... Maar als ik dit bij het kruidvat maak en bestel, is fotopapier dan beschrijfbaar? Wie heeft er hier ...
Voorbereiding Reacties: 8 8-6-2013 11:18:05

Nathalie
evenloppendoos
Heyla iedereen! Hier weer eens een vraagje; Waar halen jullie je enveloppendoos? Of maken jullie dit zelf? Ik heb een heel leuk idee gevonden: http://www.tutje-en-kiki.com/a-25063915/enveloppendoos-huwelijk/envelppendoos-in-het-thema-van-de-uit...
Voorbereiding Reacties: 11 8-6-2013 7:09:26

Nathalie
Wij gaan in ondertrouw!
Volgende week donderdag is het zover  13-06-2013 gaan wij om 10u30 in ondertrouw!!! Wij hebben ook onze datum veranderd van 14-06-2014 naar 06-06-2014! Voordeel is dat we van 370 dagen ineens zijn afgezakt naar 362 dagen! Ook hebben wij n...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2013 0:04:48

nikky
*** Tellen maar hihi
jeetje nu komt het toch wel steeds dichterbij  nog 28 dagen ... vind het best Spannend 
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2013 18:50:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...