Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

angelique
locatie aan het water
beste wij zoeken een locatie aan water in Oost-Vlaanderen en/of Antwerpen, water mag schelde, kanaal, meer,... zijn dit omdat wij beide gek van van water. de ceremonie zelf is in Stekene (Oost-Vlaanderen). Maar mag gerust eindje rijden zijn maar lief...
Locatie Reacties: 4 19-10-2015 12:21:50

veerle
gezocht : bruidsparen voor uitwerken thema bruiloft of styling
hallo iedereen, Ik ben Veerle, ik volg de opleiding weddingplanner/stylist. Weten jullie niet hoe een bepaald thema uit te werken of hoe jullie bruiloft te decoreren, geef me gerust een seintje en dan kunnen we dit verder samen met jullie bekijken. ...
Voorbereiding Reacties: 0 18-10-2015 23:04:58

nathalie
Fotograaf gezocht betaalbaar regio zulte
Wij trouwen op 2 juli 2016 en zijn nog op zoek naar betaalbare fotograaf, we trouwen om 10u30 en feest begint 13u van 9u tot 14u zouden ze foto's moeten nemen.... Regio Zulte iemand tips? Wij willen een eerder goedkopere fotograaf... 1500 euro vind...
Fotografie Reacties: 15 18-10-2015 22:15:43

Koen
Aanrader fotograaf en goede prijs!
Wij hebben gebruik gemaakt van Cedric Alexandre Photography uit Landen.  Zij werken als koppel en wij hadden Isabelle als fotograaf.  Wij hadden hen geboekt voor 8 acht uur, je hebt verschillende formules. Prijs viel goed mee t.o.v. andere ...
Fotografie Reacties: 3 18-10-2015 21:48:02

Ruby
Hulp! Locatie gezocht in prov. Antwerpen
Hey medeleden, Wij trouwen volgend jaar in Juni en zijn nu al enkele maanden wanhopig op zoek naar een locatie, liefst in provincie Antwerpen, maar ondertussen zijn we zo wanhopig aan het worden dat het ook wat verder mag zijn. Wat we specifiek z...
Locatie Reacties: 5 18-10-2015 21:04:50

nele
Ervaringen dj Sea Side Eernegem
Hallo Zijn er mensen die al ervaringen hebben met dj Sea Side entertainment? We kunnen nergens recensies terugvinden. We hadden een aangenaam gesprek op de huwelijksbeurs en zijn prijs lijkt ons ok. Maar heeft er iemand ervaringen? Groetjes Nele Lan...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 18-10-2015 20:13:22

Stephanie
Binnenlocatie foto's Waasland/Antwerpen
Hallo iedereen! Gisteren ben ik voor het eerst gaan passen voor een trouwjurk, en er ook meteen een gevonden =) . Nu maak ik me echter zorgen om de foto's op onze dag. Wij trouwen op 21 januari 2017, en zelfs als het op die moment niet regent, wat d...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 18-10-2015 18:18:13

Carolien
receptie
Organiseren jullie een receptie? Wij hebben héééél veel collega's en onze naaste collega's hebben we er graag bij op het avondfeest (mijn collega kleuterjuffen + directie, en de collega's waarmee ik vaak samen werk van de bureau ...
Voorbereiding Reacties: 8 18-10-2015 16:51:48

Tara
Gezocht: Fotograaf!
Wij trouwen op 18 juni 2016 en zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf het maar voor een aantal uur zijn geen hele dag voornamelijk huwelijk in de kerk en foto's op locatie. Regio Mechelen en omgeving
Fotografie Reacties: 14 17-10-2015 22:18:45

Iets
Origineel cadeau voor een huwelijk
Wij zoeken een origineel cadeau voor onze buren die binnenkort gaan trouwen. Wie o wie heeft er een leuke suggestie? Ze houden van reizen en hebben 2 kinderen. De bruiloft is in november, dus nog mooi de tijd om een bijzonder cadeau te vinden. We zij...
Ideeën Reacties: 0 16-10-2015 14:34:26

candy
fotograaf gezocht
Wij zoeken nog een fotograaf voor ons huwelijk op 10/09/2016.Graag zouden we hem van s 'morgens bij het aankleden van de bruid tot na de openingsdans bij ons hebben.Wij zouden liefst leuke, speelse foto's hebben. Liefs niet te veel poseren :)all...
Fotografie Reacties: 12 16-10-2015 13:11:24

Vansteenbrugge
Trouw & Trends Oostende
Dit weekend is het zover... Trouw & Trends Oostende! Check onze website om de deelnemers te ontdekken van deze editie.www.trendytrouwen.be/trouw-trends/trouwbeurs-oostende Gratis tickets kan u ook via onze website aanvragen. 
Voorbereiding Reacties: 0 16-10-2015 7:31:35

Vansteenbrugge
Meer dan 100 bruidskoppeltjes brengen ons zondag een bezoek.
Meer dan 100 bruidskoppeltjes brengen zondag een bezoek aan TROUW & TRENDS Oostende.  Gratis tickets en meer info: WWW.TRENDYTROUWEN.BE  WEDSTRIJD "Trouwen is ..." 
Voorbereiding Reacties: 0 15-10-2015 20:02:13

wendy
huwelijks nacht doorbrengen maar waar ????
Hey, heeft er iemand tips waar we onze huwelijks nacht kunnen doorbrengen we zouden graag iets specials doen, vb op hotel of bed en breakfast eventueel regio geraardsbergen/zottegem/lierde/brakel. Alvast bedankt 
Ideeën Reacties: 3 15-10-2015 19:52:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...