Nu Online
Momenteel zijn er 437 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Gwen
Pas getrouwd, zaaaaalig!
Beste bruidjes!Dikke proficiat aan alle trouwers van 25 april. Het was alvast voor ons een prachtige dag om nooit meer te vergeten. Ik heb er maar één woord voor: INTENS! En het weer is uiteindelijk nog vrij goed meegevallen (hebben eerste ...
Andere Reacties: 17 27-4-2009 10:57:46

Dorina
naaister gezocht
Hey,ik zoek een naaister dat een 2de kleed kan maken voor het avondfeest.dorina@xplore.beliefst iemand met ervaring.Groetjes Dorina
Andere Reacties: 1 27-4-2009 10:34:55

Dorina
trouwkleed te koop
Hey,Ik verkoop mijn trouwkleed...Marylise, type Tatianamaat 34/36dorina@xplore.beGroetjes Dorina
Andere Reacties: 0 27-4-2009 9:56:01

Sofie
geen geluk met datum feestzaal!
Hallo bruidjes, Wij willen graag trouwen op 15/05/10ik heb dit weekend weer enkele zalen bezocht en als laatte op de lijst stond "kasteel coninxdonck" Ik moet zeggen, in vergelijking met al de rest viel ons dit supergoed mee!Ik was eigenlij...
Andere Reacties: 10 27-4-2009 7:56:00

Inge
bevestigen... maar dan toch afbellen...
Hallo allemaal,Wij trouwen op 23/05/09. Ten laatste vorige maandag moesten onze gasten laten weten of ze kwamen of niet. We hebben nog enkelen moeten nabellen, maar eigenlijk is dit wel binnen de perken gebleven. Wij wonen in Limburg, en woensdag ...
Andere Reacties: 19 26-4-2009 23:38:23

lesley
Teller
Op onze teller staat nog 55 dagen te gaan!Ik begin stilaan zenuwachtig te worden :-)
Andere Reacties: 8 26-4-2009 22:03:07

Stéphanie
huwelijksaanzoek
Hoi bruidjes,Even een raar iets maar moet toch even van mijn hart.Mijn vriend en ik hebben besloten om te trouwen en dit zal normaal gezien volgend jaar zijn.Hij heeft wel gezegd dat hij nog een officieel aanzoek ga doen. Op een goede dag gingen we ...
Andere Reacties: 3 26-4-2009 19:18:57

Wendy
viering met kindjes
hoi lieve bruidjes,Ik ben begonnen aan onze viering. Daar we drie kindjes hebben( 11, 9 en 7) zou het leuk zijn om hen zoveel mogelijk te betrekken bij de viering. Hebben jullie ideetjes of zijn er bruidjes die eventuele voorbeelden van boekjes zoude...
Andere Reacties: 3 26-4-2009 18:38:22

liesbeth
origineel cadeauke!!!
hoi iedereen!!! Mijn zus trouwt op 9 mei en nu zoek ik een originele manier om haar cadeau 'geld' te geven!!!Iets zoals klein geld laten ingipsen ... maar dan toch net iets anders!!!heeft er iemand nog leuke ideeën???
Andere Reacties: 12 26-4-2009 13:56:13

Christina
Onze uitnodigingen!
zijn klaar en bezorgd! Wat vinden jullie ervan. 't Is een scan dus de kwaliteit is niet zo goed, in echte afbeelding zit wat meer kleur en 't is op speciaal papier gedrukt ook... http://i225.photobucket.com/albums/dd23/IndecentActs/IMG_0041.jpg
Andere Reacties: 7 26-4-2009 11:57:57

vanessa
vrijgzellenavond ventje -- enkel mannen of niet?
hej bruidjes en gommetjes,sla ik tilt of niet?m'n ventje is nu weg op z'n vrijgezellenavond, ik zit me al uren te ergeren, en dat zal de komende uren niet verbeteren vrees ikz'n vrienden zijn deze avond hier toegekomen met champagne enztwas afgesprok...
Andere Reacties: 27 25-4-2009 23:11:03

Valérie
intrede lied zaal
hoy bruidjes,Welke liedje zullen jullie nemen voor het binnekomen van de zaal? ik vond de mojito song geweldig maar dit ziet mijn vriend helemaal niet zitten.Groetjes,Valérie
Andere Reacties: 5 25-4-2009 21:07:02

Anja
Ik zie het eigelijk niet meer zitten
Hallo allemaal,Ik kom hier even mijn hartje luchten want ik heb niemand om tegen kwijt te raken.Ik zal beginnen met wat geschiedenis.Vroeger toen ik 19j was bleek ik zwanger te zijn van mijn toenmalige vriend, we kende mekaar nog niet zo super lang m...
Andere Reacties: 9 25-4-2009 11:29:57

lieve
bierviltjes
Wij hebben op lege bierviltjes vragen gestempeld als gastenboek. Nu zijn we op zoek naar een map waarin we deze kunnen steken met plastiekjes speciaal voor bierviltjes... heeft iemand een idee waar we aan die plastiekjes (zoals plastieke mapjes) kunn...
Andere Reacties: 5 24-4-2009 16:28:29

Maggie
trouwring rechts- of linkerhand ???
Aan welk hand wordt de trouwring aangedaan? Sommige zeggen links, omdat dit het hand het dichtst bij je hart is, en anderen zeggen dan weer rechts omdat het logischer is. Weer anderen zeggen dat ze het in de kerk aan je rechterhand aandoen en op het ...
Andere Reacties: 8 24-4-2009 16:05:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...