Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Els
witte letters op gekleurd papier
Kent er iemand een drukker die uitnodigingen kan drukken met witte tekst op donker gekleurd papier. Liefst omgeving Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen.
Uitnodigingen Reacties: 3 2-11-2004 13:55:38

mieke
uitnodiging graag zelf maken
heilabakes, ik heb een vraag heeft er iemand ervaring met huwelijksaankondigingen die je zelf kan maken wij trouwen op 6juni2005 maar ik heb geen idee hoe ik eraan kan beginnen! Ik wil er iets origineels van maken dus... Of anders een site waar je da...
Uitnodigingen Reacties: 5 29-10-2004 11:06:37

Elsie
Tekst voor uitnodiging
Graag had ik een leuk idee bekomen voor het aankondigen van ons huwelijk. Wij hadden het graag aangekondigd door de kinderen. Mijn vriend heeft een dochter en ik een zoon en dochter.Heeft iemand leuke ideetjes?
Uitnodigingen Reacties: 2 22-10-2004 10:38:20

Tinneke
tekst
Wij zijn momenteel bezig om ons eigen uitnodiging te ontwerpen. Het ontwerp is al juist klaar, maar weten niet zo goed wat er zo allemaal op een uitnodiging hoort. Kunnen jullie ons hiermee helpen?Dank je wel!!Tinne
Uitnodigingen Reacties: 1 3-9-2004 16:41:24

Joke
Hoe druk en ontwerp je zelf uitnodigingen?
Hallo allemaal,Ik ben bij drukkers langs geweest, en het is allemaal zo duur,...Nu lees ik hier dat veel van jullie het allemaal zelf doen. Maar hoe begin je eraan en waar kan je er voor terecht? Hopelijk kunnen jullie me helpen.Alvast bedanktGroetej...
Uitnodigingen Reacties: 14 6-7-2004 22:37:37

elke
DRUKWERK
Hallo,Wij zijn vorige week de uitnodigingen gaan bestellen, nu had ik gedacht dat dit ons een 400€ zou kosten voor een 200-tal uitnodigingen. Nu ik vond daar een kaart mooi (heel simpel) en die kwam op 22000 BEF met druk bij maar mijn vriend vo...
Uitnodigingen Reacties: 9 21-6-2004 17:00:19

Siri
originele zelf gemaakte uitnodigingen
Hallo,Ik ben op zoek naar tips & ideetjes voor originele uitnodigingen. Ik zou dit zelf willen maken, maar vind hier weinig info over!Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 9 20-6-2004 21:54:56

Joke
Uitnodigingen websites
Hallo!Kennen jullie websites met mooie uitnodigingen? Om al ideetjes op te doen. En wat kost het om uitnodigingen te laten drukken? Ik wil ze eigenlijk zelf maken, maar dan moet je er wel wat tijd insteken denk ik zo.Groetjes, Joke.
Uitnodigingen Reacties: 1 17-6-2004 17:40:39

Joke
waar vind ik uitnodegingen
Graag had ik geweten waar ik aan toffe en betaalbare prijs uitnodegingen kan krijgen, kent er iemand een leuke drukker.Ik vind marrokaanse en turkse uitnodegingen prachtig, maar weet niet waar ik moet beginnen te zoeken.Alvast bedanktGroetjes Joke
Uitnodigingen Reacties: 2 18-5-2004 18:48:25

elke
drukker voor de uitnodigingen
Hallo,Kent er iemand in de omgeving van Antwerpen een drukker waar we toffe uitnodigingen kunnen bestellen?Groetjes,Elke
Uitnodigingen Reacties: 1 18-5-2004 14:06:04

elke
uitnodigingen receptie
Op de uitnodigingen voor ons avondfeest gaan we een versje zetten dat we graag geld zouden krijgen. Maar is het eigenlijk gepast dat men dat ook doet op de uitnodigingen voor de receptie?Groetjes,Elke
Uitnodigingen Reacties: 9 13-4-2004 15:59:19

Nancy
Uitnodiging receptie?
Hallo,We zijn vollop bezig met het samenstellen van de tekst voor de uitnodigingen. We doen 's avonds geen avondfeest maar houden een receptie, daarvoor willen we aparte kaartjes bij de uitnodigingen doen maar ben op zoek naar een originele tekst om ...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-3-2004 13:38:02

natalie
uitnodigingen
Hallo, ik heb een vraagje . Als je iemand wil uitnodigen voor op de feest maar je weet niet of deze persoon een vriendin heeft . Hoe zet je dat dan op de enveloppe ? Bij een koppel kun je zetten Dhr en Mevr . Maar hoe moet je dat doen bij zo'n persoo...
Uitnodigingen Reacties: 2 16-3-2004 19:43:15

nele
Help! Uitnodigingen...
Dag allemaal. Wij zijn (zoals iedereen waarschijnlijk) op zoek naar originele trouwuitnodigingen...Hebben jullie nog toffe ideetjes? Bedankt!! Nele
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2004 19:40:47

tekstje geen bloemen maar
Wij zouden onze gasten willen vragen ipv evtl bloemen(want we weten dat vele gasten niet met lege handen willen toekomen, vermits we een rekeningnummer opgaven), evtl een enveloppetje te geven (met klein bedragje), die we dan kunnen schenken aan een ...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-2-2004 23:55:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info