Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Veronique
Morgen Vrijgezellen :)
Morgen heb ik mijn vrijgezellen! Om 11u45 bij mijn zus thuis zijn. Ik heb er echt zin in! Ben nu de laatste hand aan het leggen aan de kleine attentie die voor de aanwezige heb gezorgd. Ben echt benieuwd wat mijn zus en de rest in elkaar gestoken heb...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2013 16:55:09

candy
ringen
Vandaag hadden ze ons gebeld voor te zeggen dat onze ringen binne zijn gekomen. Wij er direct achter gegaan en ze zijn zeer mooi. en hebben natuurlijk al aan gedaan(geoefend met de zinnen :D) Kan al niet wachten tot het zo ver is Nu kan ik gewoon r...
Voorbereiding Reacties: 7 7-6-2013 13:55:06

Ann
Nog 98 dagen!!!!!!
EEEEEK!! ik keek juist op het forum en plots zijn mijn 3 cijfertjes verdwenen!!! We zijn gestart aan over de 400 en nu inneens 98 dagen te gaan!! het aftellen van 200 naar 100 is precies voorbij gegaan zonder het te merken! Maar het mag nu wel stille...
Voorbereiding Reacties: 2 7-6-2013 11:16:43

lieselotte
2 weken te gaan...
Hallo medebruidjes, Met nog 2 weken te gaan, begint de stress toch wel vrij hard toe te slaan. De bevestigingen zijn zo goed als allemaal binnen, dus dat komt wel goed. Maar nu moeten we nog de tafelindeling doen, het thema uitwerken, bedankjes ine...
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2013 11:13:50

Ilsebey
cadeau bruidegom
hallo medebruidjes met nog 56dagen op de teller vroeg ik me af wat ik cadeau kan doen aan mijn toekomstige. Een boudoir shoot zie ik persoonlijk niet zitten. Mijn toekomstige is een gamer maar hij heeft al alles wat hij wilt van games... iemand tip...
Voorbereiding Reacties: 14 7-6-2013 9:26:46

NiDi
liefde is... samen trouwvoorbereidingen doen...
heerlijk toch, samen de laatste hand leggen aan leuke dingen voor ons huwelijk... Na een hele tijd alleen aan de voorbereidingen bezig te zijn, eindelijk nog eens tijd om er met z'n tweetjes aan te werken... :) - menukaartjes maken - feestreglemen...
Voorbereiding Reacties: 6 6-6-2013 20:58:04

Fairytale
nog 1 dagje... *spannend*
Beste forumleden... Het is bijna aangebroken, onze grote dag, waar we zolang naar uitgekeken hebben... Morgen op 7/6/13 trouwen we al voor de wet en zaterdag kerkelijke trouw en het grote feest... zenuwen heb ik nog niet, of die nog kan komen, waars...
Voorbereiding Reacties: 6 6-6-2013 18:19:18

NiDi
menukaart drieluik?
Hoi beste bruidjes, ik ben ondertussen aan het puzzelen aan ons menukaartje, maar ik zou er graag ook ineens het feestreglement en eventueel babbelbox op willen vermelden... iemand een ideetje hoe ik dit krijg gefixt of enkele voorbeeldjes? Ik wi...
Voorbereiding Reacties: 14 6-6-2013 16:20:23

Birgit
gasten op de dansvloer krijgen
Dag mede-bruidjes, na een heel jaar voorbereiding is het zaterdag eindelijk zover! Alles is geregeld dus ik kan met een gerust hart beginnen aftellen  Nu is er nog een klein dingetje waar ik met bezig loop. Het zit namelijk zo: Enkele weke...
Voorbereiding Reacties: 10 6-6-2013 15:53:56

Joke
Bruidjes najaar 2014
Andere dames (of heren ;)) die nog tot het najaar van 2014 moeten "wachten"? Wij hebben voor oktober 2014 gekozen omdat mijn schoonbroer al trouwt in mei 2014 en we hen niet voor willen zijn en er ook wat tijd willen tussen laten. En&n...
Voorbereiding Reacties: 7 6-6-2013 15:24:39

catherine
te koop: stempel en stempelkussen (incl. verzending)
Hey! Stempel van bruidspaartje te koop, samen met een stempelkussen. Ik heb er zakjes mee versierd waar ik rijst ga indoen. Deze zakjes zal ik op iedereen zijn zitplaats leggen voor de ceremonie begint. Gezien ik maar 30 zakjes heb moeten bestempele...
Voorbereiding Reacties: 1 6-6-2013 13:45:55

jana
nog 9 dagen....
Dag bruidjes, Met nog 9 dagen begint de stress toch wel te komen!! Enkele dagen geleden toch een ferm dipje gehad, wij hebben gekozen voor een klein kerkje op de boerenbuiten (zoals ze zeggen), ze zijn een aantal weken geleden toch niet begonnen met...
Voorbereiding Reacties: 5 6-6-2013 12:41:32

Ruben
Oef!
Hey Bridezillas en co, Wou gewoon even een verslagje maken en even kunnen uitblazen hier. Gestart hier op nog 280 dagen te gaan zitten we nu aan nog 92 dagen te gaan. Vanaf het moment dat we onze datum afgesproken hadden zit er maar één din...
Voorbereiding Reacties: 9 6-6-2013 11:30:56

Evy
Tip aan iedereen... Geniet!!!
Beste mede bruidjes en gommetjes, Met nog maar 43 dagen op de teller en bijna mijn volledige lijstje heb afgewerkt begint het verlangen naar de trouw en genieten van onze laatste voorbereidingen groter te worden. Iedereen heeft onze uitnodigingen go...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2013 23:55:39

Lies
Wanneer Lac De Connemara?
Hey iedereen, Nu er nog maar 23 dagen op de teller staan, en mijn hersenen overuren draaien, kom ik dus op allerlei domme vragen. Dus bij deze: Wanneer spelen ze meestal Lac de Connemara op het trouwfeest?? :)) Ik ben nog nooit naar een trouwfeest...
Voorbereiding Reacties: 11 5-6-2013 21:21:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...