Nu Online
Momenteel zijn er 464 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Lesley
een dipje
Hey bruidjes,ik had gisteren mijn eerste dipje... ik had een halve dag verlof genomen om mijn proefkapsel te laten doen en gelnagels te plaatsen om mooie nageltjes te hebben voor de trouw. Nu was mijn haar wel mooi gedaan maar ik zag er zo helemaal ...
Andere Reacties: 9 24-4-2009 16:03:44

Vicky
Vrijgezellenfeest
Dag Meiden!Amai, tis een hele lange tijd geleden dat ik hier op het forum kwam, vroeger (zo'n 3 jaar geleden toen ik ging trouwen) zat ik hier iedere dag! Blij dat het forum nog steeds zo goed marcheert, ik heb hier destijds heel wat ideetjes gehaal...
Andere Reacties: 5 24-4-2009 16:02:03

Leentje
cadeautjes ouders en getuigen
Hey,Weet er iemand nog originele cadeautjes voor de ouders en getuigen als bedankjes? Gewoon iets persoonlijks om op het moment zelf te geven, achteraf willen we de ouders zowiezo op een etentje trakteren en een fotoboekje ofzo cadeau doen...Alvast b...
Andere Reacties: 1 24-4-2009 16:00:30

Rosalie
honeymoon
Wij trouwen 27/6/2009 en daarna zouden we heel graag op huwelijksreis gaan. Wie heeft er goede ervaringen of tips? Wij dachten eerder aan Amerika of ergans waar er met de dollar betaald wordt.We zouden graag twee weken gaan begin juli, budget is 1000...
Andere Reacties: 3 24-4-2009 14:58:19

evelien
traiteur
Heylaba trouwertjes! Wij trouwen op 25 september in het fabriekspand in Roeselare!Heeft iemand ervaring met traiteur Ma kwizien ui tielt of traiteur Sercu uit Roeselare? Toedeloe!!
Andere Reacties: 4 24-4-2009 11:09:35

els
huwelijk uitgesteld...
even mijn hart luchten... wij hebben oze trouw uitgesteld omdat het een crisismoment is in de relatie. Ergens weet ik dat dit een slimme beslissing is maar toch... ik heb hier een jaar naar toegeleefd, energie en tijd ingestoken,... ik kan dit niet z...
Andere Reacties: 14 24-4-2009 1:57:54

Sofie
huwelijkskaars
Hallo bruidjes,Waar kopen jullie een mooie huwelijkskaars?Groetjes
Andere Reacties: 11 23-4-2009 21:06:21

an
kapster aan huis
hey bruidjes,Ik had en afspraak gemaakt bij een kapster die aan huis komt (kajos).Zij kwam normaal om 4uur vandaag.Ze belde echter af omdat ze ziek is om half 3.Wat zouden jullie doen een ander kapster zoeken of toch deze?Het kan altijd zijn dat ze z...
Andere Reacties: 4 23-4-2009 21:01:30

michelle
bedankjes
We zijn dus op zoek naar bedankjes om aan de gasten te geven. Iemand ervaring met de site www.bedankjes.nl?Geven jullie ook iets aan de mensen van de receptie?groetjes
Andere Reacties: 1 23-4-2009 19:46:49

Lies
ceremoniewagens
HalloWij zijn op zoek naar ceremoniewagens...geen oldtimers of stretched limousines, meer iets hedendaags. Ik heb wat gegoogeld, maar vaak vind je enkel oldtimers. Heeft iemand adressen of websites die ons kunnen helpen?Bedankt!
Andere Reacties: 5 23-4-2009 18:37:06

danitsja
kapster - isagiste aan huis of niet regio oostende
hallo ,weet er iemand van jullie een kapster zn visagiste aan huis ? ik weet eigenlijk ook nog niet wat te doen met me haar, maar wel dat ik op make up zeer zindelijk ben . ik heb amandelvormige ogen in de trend van veronique de cock) en als je daar ...
Andere Reacties: 0 23-4-2009 16:14:11

Inge
bruidskindjes
Hey,Geven jullie de bruidskindjes een kadootje? Ik wou eerst de teddyberen geven die ze de hele dag rondsleuren, maar wat doet een jongentje van 7 nu met een teddybeer? Dus heb ik toch maar een klein kadootje gekocht, maar als ik dit vertel kijken mi...
Andere Reacties: 3 23-4-2009 16:11:40

ellen
muziek lijst dj
hey dames, even een Aarggghhh-moment: ben een lijst aan het samenstellen voor onze dj. beetje verschillende soorten muziek en ook wat muziek voor de oudjes. allez, mijn ouders en tantes en nonkels.vnl. slows en zo wa funky nummers. nie echt stijldans...
Andere Reacties: 7 23-4-2009 13:45:19

charlotte
toeristische trein
Hallo,Mijn verloofde en ik zijn aan het twijfelen voor het trouwvervoer. We twijfelen tussen een bus of een toeristisch treintje. Heeft iemand ervaring met dit treintje? Heeft het veel nadelen? De afstand tussen ouderlijk huis-kerk-feestzaal is wel n...
Andere Reacties: 1 23-4-2009 10:09:41

Anouck
trouwen voor de wet in Brugge
Hallo!Aangezien mijn toekomstige helemaal niet gelovig is (en ik daar toch op z'n minst ook niet zo fanatiek in ben), hebben we beslist om niet voor de Kerk te trouwen. Omdat we al een paar "alternatieve" vieringen gezien hebben, en dat ook...
Andere Reacties: 4 23-4-2009 9:45:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...