Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

ann
originele naamkaartjes tafel
hey, Heeft iemand een origineel idee ivm namkaartjes voor op tafel? niet het klassieke rechte kaartje....
Ideeën Reacties: 3 17-5-2011 10:19:16

stefanie
getuigen
weet iemand een leuk idee voor onze getuigen te vragen?? groetjes stefanie
Ideeën Reacties: 8 16-5-2011 18:07:11

Kelly
Intrede feestzaal: welk liedje?
Ik ben op zoek naar een liedje voor intrede. We willen iets met veel "swoeng" en liefst instrumentaal... Iemand suggesties? Want ik ben een ramp in namen en titels....
Ideeën Reacties: 10 16-5-2011 11:03:13

Stefanie
Tafelthema
Dag mede-bruidjes!   Met nog 95 dagen op de teller begint de spanning er toch wel in te komen. In januari kocht ik mijn trouwkleed maar intussen heb ik nog steeds geen passende BH. Gezien het kleed met een decolleté en een lage rug is, is h...
Ideeën Reacties: 8 15-5-2011 18:05:04

anne
tafelafroeping
Hallo allemaal,   Met nog 20 dagen op de teller zijn we momenteel bezig met het oplijsten van de avondgasten. De mensen van de catering hebben gevraagd een alfabetische lijst op te stellen van alle genodigden (voor naamafroeping - tafelschikki...
Ideeën Reacties: 2 14-5-2011 22:00:57

liesbet
vrijgezellen
hey iedereen,  de week voor onze trouw 4juni geven wij onze vrijgezellenavond... nu is het immers zo het zal raar klinken dat wij onze vrijgezellenavond samen geven... ik ben namelijk ondertussen (4juni) dan zou ik 24weken zwanger zijn van on...
Ideeën Reacties: 8 14-5-2011 12:59:22

Evelien
Huwelijksbedankjes niet meer te koop
Een goed jaar geleden heb ik op de site bedankjes.nl een perfect huwelijksbedankje gevonden: http://www.bedankjes.nl/trouwbedankjes-bedankjes-trouwen/luxe-bedankjes/wijnset-in-hartvorm-1.html  Het was toen uiteraard nog veel te vroeg voor ons om...
Ideeën Reacties: 5 14-5-2011 9:09:43

Helene
houten hartjes
hey,   als naamplaatjes zouden wij houten hartjes en sterren willen gebruiken. maar weten niet hoe de namen er mooi op te schrijven. wil ze er niet inbranden want dat kan heel lelijk uitvallen! heeft iemand een idee hoe deze er mooi opgeschreven...
Ideeën Reacties: 8 13-5-2011 16:10:37

Femke
Thema tafelschikking?
Nog 8 dagen voor de grote dag! We zijn nog steeds op zoek naar een leuk thema voor de tafelschikking. Wat hebben jullie zoal?
Ideeën Reacties: 5 13-5-2011 14:00:00

Nele
fotohoke - photobooth
Hallo,   Op 09.09.2011 trouwen wij! om deze dag voor altijd vast te leggen zijn wij op zoek naar een adres in Belgie waar je een fotohokje op photobooth kan huren voor op het avondfeest. Iemand hier ervaring mee?
Ideeën Reacties: 7 13-5-2011 12:18:28

nathalie
vistaprint
Hallo allemaal, na hier zoveel positieve commentaar te lezen over vista print ben ik er zelf wat mee gaan spelen voor een idee te hebben voor uitnodigen. het is nog heel vroeg maar ik had wat tijd te veel van daar :) Ik vond het echt super handig en...
Ideeën Reacties: 4 13-5-2011 11:28:56

Fien
Tafelverdeling: thema vuur
Dag allemaal,   Wij zoeken nog een leuke manier om onze gasten hun tafel te wijzen op het avondfeest. In de mis en op de uitnodiging werken we rond het thema "vuur, licht, warmte". Het zou dus leuk zijn als we dit thema ook konden toepassen bij...
Ideeën Reacties: 15 13-5-2011 10:17:20

wendy
gravering
Hallo bruidjes en bruidegommen :-)   Zou er iemand weten waar ik balpennen kan laten graveren? Graag in de regio Kortrijk of regio Waregem. En weet iemand daar prijzen van?   Dank je!!   Groetjes
Ideeën Reacties: 6 13-5-2011 8:43:50

joke
Cadeau voor broer
Dit weekend trouwt mijn broer. Misschien een beetje laat, maar ik heb er eigenlijk helemaal niet bij stil gestaan wat ik cadeau zou doen, en of we (ik en mijn tweelingszus) wel een cadeau geven. Voor elkaars verjaardag hebben we dat afgeschafd omdat ...
Ideeën Reacties: 5 12-5-2011 13:59:03

eline
Doggysit West-Vlaanderen
Iemand die een doggysit kent om voor de hond te zorgen tijdens de trouwdag? Of iemand die ervaring heeft met een soort hondenhotel?   Regio West-Vlaanderen
Ideeën Reacties: 11 12-5-2011 13:47:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...