Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Nathalie
Familie grrrr....
Schoonfamilie, wat doe je er mee?! Net bericht gekregen dat mijn schoonzusje sinds een maandje een vriendje heeft. En ze zou hem graag meebrengen naar de trouw... Mijn schoonmoeder spoort haar dochter aan om die jongen mee te brengen... Wij hebbe...
Voorbereiding Reacties: 16 5-6-2013 20:23:22

Lieve
Gouden tip voor op je trouwdag!
Beste bruidjes en gommen Dit wilde ik gisteren nog aan mijn verslagje toevoegen, maar door alles opnieuw te beleven is het me helemaal ontglipt. Op aanraden van een goede vriendin had ik op mijn trouwdag(en) een crisis manager aangesteld. Mijn ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-6-2013 17:43:42

Nathalie
Afspraak voor trouwjurk is gemaakt!! Nu nog even wachten :-)
Ik heb begin deze week een afspraak vastgelegd voor het gaan kijken naar een jurk!! Wwwhhiieee!!! Nu moet ik nog wel geduld hebben tot oktober hahahaha!! Misschien denken jullie dat het vroeg is dan dat ik die afspraak gemaakt heb maar ze hebben twe...
Voorbereiding Reacties: 5 5-6-2013 12:06:51

Emily
DE voorbereiding
Hoi mede-bruidjes, Ik wil hisr gewoon even mijn hart luchten, nog 72 dagen op de teller en al heel wat voorbereidingen gedaan. Ik hou ervan om mij op onze trouw te concentrereren maar jammer genoeg kan ik er helemaal niet van genieten.Ik heb twee pr...
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2013 22:22:39

Bea
Toffe dag gehad!
Vanmorgen heb ik me weer eens helemaal opgemaakt (wordt al een beetje routine) en is mijn zus gekomen.  Ze heeft het resultaat goedgekeurd en we zijn gegaan voor mijn 2de pas.  Het kleed zat perfect en stond nu nog mooier dan tevoren. ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2013 21:18:41

Sabrina
Oproepje!!!
Ik ben momenteel bezig met een bloemblaadjes loper te maken. Nu ga ik vandaag terug naar de action ( waar ik de blaadjes gekocht heb) om mijn bestelling te halen bleek dat er geen fel roze blaadjes meer te krijgen zijn  ik ben al begonnen aan mi...
Voorbereiding Reacties: 14 4-6-2013 19:51:18

Charlotte
En mijn hart stond even stil!
Beste bruidjes, Deze namiddag kreeg ik telefoon van iemand van van het gemeentehuis in Ledegem, waar wij zouden trouwen op 6 september. Blijkbaar is het niet mogelijk om te huwen in Ledegem, omdat ik sinds december verhuist ben naar Roeselare. I...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2013 18:15:48

Nika
nog 58 dagen :) !!!
Hoi bruidjes en gommetjes, Hier begint het aftellen steeds korter te worden! We kijken er ook enorm naar uit, maar ik kan niet ontkennen dat ik toch heel zenuwachtig ben... Ik zie m'n ventje doodgraag en wil niet liever als met hem oud worden en k...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2013 17:49:57

Natascha
Nog maar 39 daagjes geduld hebben..
Oh het begint echt te korten hier.. 13 juli is het eindelijk zover!  Gisteren is de menu vastgelegd en ook de locatie voor de foto's is gekozen. Enkel nog de schoenen voor de bruidegom, de bedankjes en een gastenboek en we zijn helemaal klaar, w...
Voorbereiding Reacties: 8 4-6-2013 14:42:56

Michele
joepie
hey medebruidjes en bruidegommen Ik ben supercontent. Alles is weer in de plooi gevallen. Vorige keer was ik wat overhoop omdat mijn moeder persee de kleinkinderen erbij wou. Dit is nu geregeld. Ik heb mijn zus aan de lijn gehad en goed met haar gep...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2013 12:22:32

Dorien
TOPvrijgezellenweekend!!
Dag allemaal, De voorbije weken kreeg ik om de paar dagen een brief in de bus met tips, rebussen, sudoku's,... allemaal in teken van het vrijgezellenweekend. Dit weekend was het eindelijk zover! Om 9u45 moest ik klaarstaan. Toen de deurbel ging, was...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2013 12:11:07

Melissa
Getuigen Presentjes
Lieve Mede-trouwers Ik heb eigenlijk mijn getuigen al gevraagd, maar kom nu te weten dat het de bedoeling is dat je ze een soort 'presentje' geeft... Is het nu te laat om dat alsnog te doen? En aangezien ik een echt DIY-bruidje ben, mooie ideetjes?
Voorbereiding Reacties: 5 4-6-2013 9:14:18

Shana
Nog maar 59 dagen!
Lieve bruidjes, Wie trouwt er nog op zaterdag 3 augustus, en wat hebben jullie allemaal al klaar? Het begint te korten, 59 dagen nog maar. Ik kan me nog herinneren dat ik hier op het forum ben begonnen aan 375 ofzoiets.Wat gaat de tijd toch snel. I...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2013 8:10:15

Nathalie
zoveel afzeggingen... pfff
Hallo, Alles begint hier stilletjes aan vorm te krijgen, is echt leuk! Ons misboekje is nu ook helemaal af! Enkel moeten we de beloftes nog schrijven, maar die zullen niet in het misboekje staan... Maar, nu zit ik wat in met onze receptie, dat wo...
Voorbereiding Reacties: 12 3-6-2013 18:10:04

candy
ben ik zo onredelijk?
Beste, mede bruidjes, Ik moet even mijn mijn hart luchten, Mijn schoonzus gaat normaal mijn haren doen en mij sminken, Ze zit al 2maanden te beloven voor mijn proefkapsel elke weekend zie ik haar, door de week vraag ik het dan en zegt ze altijd dit ...
Voorbereiding Reacties: 9 3-6-2013 17:29:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...