Nu Online
Momenteel zijn er 590 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ines
liedje 2 de dans
Hallo, op welk liedje dansen jullie met jullie vader na de openingsdans? Ik vind een liedje zoals' I Loved her first' van Heartland prachtig maar mijn vriend, man tegen dan danst dan ook met zijn mama. Tips????
Openingsdans Reacties: 5 13-10-2015 20:56:20

Stéphanie
Intrede lied niet kerkelijke ceremonie
Hallo allemaal, Wij trouwen op 18/06/2016 en voor de ceremonie zouden mijn kindjes mij aan mijn partner geven omdat ik geen contact meer heb met mijn papa. Maar nu weet ik totaal niet welk liedje we hiervoor zouden kunnen gebruiken. De muziek die we...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 13-10-2015 15:29:33

Dorien
Referenties zaal Elysée Genk
Hoi allemaal, Wij zijn volop bezig met de zoektocht naar een geschikte locatie voor ons trouwfeest! Eerst  stond ik eerder negatief tov de Elysée maar zijn er gisteren toch eens gaan kijken en kwam met een postiever gevoel buiten.. Ieman...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 13-10-2015 8:48:18

Stephanie
Kasteel Tivoli Mechelen
Even een snel vraagje. Heeft iemand ervaring met kasteel Tivoli in Mechelen? Wij zijn zelf van Erpe-Mere en een groot deel van de familie is van Gent, nogal een afstandje dus. We willendaar gerust over kijken als we wat meer zekerheid zouden hebben ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-10-2015 22:50:44

Karine
Modeshows op trouwbeurzen regio Waasland
Zou er iemand weten om welk uur de modeshows doorgaan op de trouwbeurs in Hotel Serwir te Sint-Niklaas nu zondag 18 Oktober en dan in Hotel Vandervalk in Beveren op zondag 25 Oktober. Ik zou graag gaan zien met mijn ma en zus.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-10-2015 22:24:58

Annelies
zelf etiketten maken
Hey Bruidjes, Ik zou graag zelf etiketten maken voor kleine wijnflesjes en mini duvels. Weten jullie een site dat een goede leidraad zou kunnen zijn of hebben jullie zelf leuke voorbeeldjes die jullie eventueel zouden willen delen? Groetjes, Ann...
Voorbereiding Reacties: 5 12-10-2015 20:31:43

Steffie
old timer
Hallo,, Voor ons huwelijk hadden wij graag een oldtimer gehad. Weten jullie soms goeie adresjes die redelijk zijn van prijs? Wij zijn van kuurne. Alvast bedankt!!
Ceremonie Reacties: 2 12-10-2015 16:34:21

kathy
Foto uitnodiging binnen of buiten met kindjes
Dag bruidjes, Ik ben serieus aan het twijfelen. We krijgen van de fotograaf de kans om de foto's voor de uitnodiging binnen in de studio of buiten op locatie te laten nemen. We hebben we kindjes van 4 en 7jaar. Maar misschien zouden ze te snel koud ...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-10-2015 15:50:08

Deborah
picknick
Ik ben opzoek naar een mooi (afgelegen) park met picknicktafels. Liefst ook een schuur die er vlakbij is mocht het gaan regenen. Wij willen graag s'middags voor onze ceremonie gaan picknicken buiten in het park met onze suite. Wij trouwen in Geebets,...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2015 15:08:35

Leslie
Budgetvriendelijke videograaf
Voor onze trouwdag op 28-10-16 zijn we op zoek naar een budgetvriendelijke videograaf. Wie heeft te gouden tip?
Video Reacties: 6 12-10-2015 13:21:45

Nathalie
Tafeltijd-Bourgondisch huis
dag, iemand ervaring met Tafeltijd / Bourgondisch huis in Mol?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 12-10-2015 12:33:41

Karen
10 oktober: de mooiste dag van ons leven!
Dag lieve bruidjes en bruidegommen! Ein-de-lijk kan ik hier een verslagje posten van onze droomdag! Afgelopen zaterdag was het zover, de dag waar mijn man (jaja, vanaf nu mag ik hem wel degelijk mijn MAN noemen) en ik zo naar hadden uitgekeken! Vri...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 12-10-2015 11:35:07

lynn
uitnodigingen
Heyla! het moeilijkse van ons huwelijk plannen vin ik de gepaste uitnodiging vinden.. heef er iemand een idee van drukkerijen regio west-vlaanderen??? Mercikus
Uitnodigingen Reacties: 3 12-10-2015 11:17:47

Shana
Vervoer volkswagen busje
Hallooo!  Weet er iemand in de buurt van Herentals iets waar je van die volkswagen busjes kunt huren voor een trouw? grtjs, Shana
Ideeën Reacties: 0 12-10-2015 10:28:59

Mitch
Out of the box fotograaf gezocht
Beste Forum-vrienden. Ik ben samen met mijn vriendin opzoek naar een huwelijksfotograaf die net dat tikkeltje anders is dan de anderen. Ik begrijp dat de cliché foto's een vaste waarde zijn in het trouwalbum maar daarbij zoeken wij toch een fot...
Fotografie Reacties: 14 12-10-2015 10:25:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...