Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

mama
Vrijgezelle Antwerpen
Hey, in juli zou ik graag met vriendinnen/collega's/familie uitgaan in Antwerpen voor mijn vrijgezelle. Nu woon ik nog maar net in de omgeving van Antwerpen en ken dus absoluut niets om uit te gaan in Antwerpen stad...Jullie mogen altijd zoveel mogel...
Ideeën Reacties: 6 12-5-2011 10:03:38

rafa
riksja te huur
hoi bruidjes..   voor onze grote trouw hebben wij een hele oude riksja fiets kunnen kopen.. om hem te verkopen vinden we zonde, want we vinden hem eigenlijk wel mooi...   maar om de hele tijd binnen te zetten is ook zonde, dus we willen he...
Ideeën Reacties: 8 11-5-2011 21:15:02

Ilse
ideale uren?
Hallo,   Wij trouwen pas volgend jaar, maar ik vraag me af wat "ideale" uren zijn om te trouwen? Voor de wet kan het tot 11.30u.....voor de kerk kan het vanaf 11.30u. Hoeveel tijd voorzien we zeker tussen de twee? Zou het gaan om bvb 10.30u voo...
Ideeën Reacties: 12 11-5-2011 19:29:49

Els
mijn hond... betrekken bij de trouw?
ik vroeg me af of ik op een of andere manier mijn hond kon betrekken in de viering... zou ik mijn hond mee naar de kerk nemen?   waarom... omdat ze dan net 13 jaar zal worden en mijn beste maatje is... vind ik dat ze niet mag ontbreken op mij...
Ideeën Reacties: 23 11-5-2011 8:07:58

Sofie
1001lijsten.be
Hai, Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met het opstelen van een huwelijkslijst via 1001lijsten.be? Is het een goede website en zo? Of kennen jullie nog andere goede sites om dergelijke lijsten aan te leggen? Dank je alvast!  ...
Ideeën Reacties: 1 10-5-2011 22:32:34

myriam
oldtimer cabrio
hallo mede bruidjes :)   ik zou graag iemand vinden die regio gent ons zou willen rijden van huis naar gemeentehuis en terug... tegen een klein prijsje natuurlijk. of hij nu splinternieuw of oud is we zouden in ieder geval iemand willen vinden d...
Ideeën Reacties: 3 10-5-2011 20:58:16

Nathalie
vuurwerkstokjes
Hallo Bruidjes,   Wij zouden graag vuurwerkstokjes gebruiken.  Ik heb op het internet al leuke foto's gezien van vuurwerkstokjes speciaal verpakt voor huwelijksfeesten, maar er staat nergens een site bij van waar ze komen of waar we ze kunn...
Ideeën Reacties: 7 10-5-2011 11:11:32

sofie
wolkie Talkie
ik heb hier een tijdje geleden op het forum gelezen over wolkie talkies ( niet: walkie talkies). Ik vond het een heel leuk idee, en heb dan maar direct een setje besteld. het kost 26.45€ ( inclusief verwerkingskosten). Zijn er brruidjes die d...
Ideeën Reacties: 9 10-5-2011 7:47:22

Kelly
Verrassing voor bruidegom!!!
Dag bruidjes, Ik ben op zoek naar een leuke verrassing voor mijn toekomstige man. Zijn twee grote passies (na mij natuurlijk J) zijn wielrennen (actief en passief) en muziek. Daarom had ik in gedachten om daar iets mee te doen maar wat??? In wie...
Ideeën Reacties: 3 9-5-2011 14:00:20

Christa
Roos spaarvarken
Hallo iedereen   Mijn neef Mike trouwt eind mei voor de wet en ze zijn nog op zoek naar een groot roos spaarvarken. Wij zijn zelf vorig jaar pas getrouwd en hebben het toen ook niet gevonden. Misschien heeft er iemand van jullie zo'n varken ...
Ideeën Reacties: 6 9-5-2011 9:40:14

shana
trouwfuif
zijn er mensen die ervaring hebben met een trouwfuif? is dit dan met hapjes een nagerechtenbuffet, eten? hoe verloopt dit?
Ideeën Reacties: 6 8-5-2011 21:46:26

Cynthia
brunch als huwelijksfeest
Heeft iemand ervaring met een "brunch" als huwelijksfeest? Kent iemand van jullie een leuke locatie (liefst in Vlaams-Brabant) om een huwelijksbrunch te organiseren?   We denken immers om iedereen (ca. 250 personen) tegen 11u uit te nodigen voor...
Ideeën Reacties: 5 8-5-2011 11:04:19

sarah
bedankjes ouders
Hallo allemaal,   Ik zit al een tijdje te bedenken en te twijfelen wat je je ouders kan geven als bedankje. Wat geven jullie aan jullie ouders ????? Groetjes sarah
Ideeën Reacties: 4 7-5-2011 17:44:58

Penny
taartenstandaard
Hoi,   ik ben op zoek naar een toren - standaard - trap voor verschillende taarten op te zetten. Iemand een idee waar ik dit kan vinden aan een redelijke prijs of om te huren?   Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 7-5-2011 14:11:09

Peggy
Envellopendoos enz.... te koop
Hallo bruidjes , onze mooiste dag is achter de rug ! Een pracht van een dag met een stralende zon die van de partij was . Wij hebben dan ook samen beslist om alle decoratieattributen te koop te zetten . Voor meer info of foto's mag je me ste...
Ideeën Reacties: 15 7-5-2011 11:55:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...