Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
Schildersezeltjes
Hey bruidjes! Ik had een vraagje, weet er iemand van jullie waar je kleine schildersezeltjes kunt kopen? Of als er van jullie nog iemand deze heeft (ik wil ze gerust overkopen). Bedankt alvast!
Voorbereiding Reacties: 6 3-6-2013 15:56:07

Melissa
Overdrijf ik?
Beste Medebruidjes Ik trouw over 795 dagen. In principe nog een hele tijd, maar een huwelijk vereist nu eenmaal veel voorbereiding, en ik weet nu eenmaal héél goed wat ik wil. Ik wil gewoon vermijden dat ik iets wil boeken en dat het al weg...
Voorbereiding Reacties: 13 3-6-2013 14:56:41

Guinevere
Nog 3 dagen en 12 uren ! :-)
Hoi lieve bruidjes en bruidegommmen ! Na 385 dagen voorbereidingen is het bijna zover, en dit zal waarschijnlijk mijn laatste berichtje zijn voor onze trouw op vrijdag. Ik wil jullie bedanken voor alle tips en reacties op mijn vragen....
Voorbereiding Reacties: 21 3-6-2013 11:20:54

Sofie
haar & make up regio geel-mol
ik zoek nog iemand voor haar en make up te doen regio geel mol liefst aan huis ikzelf woon in meerhout
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2013 11:20:07

danny
Dikke pech
Wij trouwen op 15 juni en toe vrouw heeft 2 weken geleden haar enkel gebroken .Van pech gesproken
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2013 0:33:49

kristel
hoever staan de septemberbruidjes ???
dag septemberbruidjes, ik wilde eens horen hoever jullie met alles staan ... want ik ben drukke werkende mama met 2 kleine kindjes en probeer vanalles tussenin te regelen, maar vlot niet echt. Toch zeggen mensen dat ik precies al ver ben?!? Ik ben ...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2013 22:20:55

tania
Verandering
Dag dames, Al even geleden dat ik hier nog iets ben komen schrijven. Hier is er het één en het ander veranderd. Onze trouw is vervroegd, en is dus 28/06/2013 ipv 2014. Dus deze maand al ! Dit komt namelijk omdat we gekozen hebben om het ...
Voorbereiding Reacties: 5 2-6-2013 21:13:42

Mieke
laatste pas
Gisteren laatste pas gehad. samen met mijn dochtertje. we hebben alle twee ons kleedje aangedaan en zelf vond ik het superleuk en ik denk dat mijn dochtertje het ook wel leuk vond. toch ben ik een beetje ten einde raad mijn schoonmama vind het kleed...
Voorbereiding Reacties: 5 2-6-2013 11:14:45

Veva
Trouwringen liggen thuis & ik doe ze constant aan
Hihihi... even een geheimpje met jullie delen. Onze trouwringen liggen al een tijdje thuis (van Bart Robeyns btw). En telkens wanneer ik alleen thuis ben doe ik stiekem mijn ring al een tijdje aan om eraan te wennen.  Ze zijn zooooooooo moo...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2013 11:11:53

jill
weddingplanner
ik kom er misschien laat met af maar kent er misschien iemand een goede weddingplanner? En de prijzen hiervan?
Voorbereiding Reacties: 8 1-6-2013 18:56:37

Stéphanie
1u15
Tijd om te gaan slapen. Voor ik het weet, is het zover.Ik ben nu al super zenuwachtig en heb de nacht hiervoor bijna niet geslapen. Wat gaat dat vannacht geven :s Ooh help!
Voorbereiding Reacties: 7 31-5-2013 22:45:08

Nathalie
1ste opdracht vrijgezellen :-)
Hey iedereen, ik heb vandaag mijn 1ste opdracht gekregen voor mijn vrijgezellenweekend... Ze willen me op voorhand opdrachten laten doen zodanig dat we het weekend zelf samen leuke dingen kunnen doen! Ik moet tegen eind juni 30 zakjes snoep verkope...
Voorbereiding Reacties: 3 31-5-2013 21:08:17

Kat
Hersluitbare plastic zakjes
Hallo allemaal, Iemand een idee waar je van die mini hersluitbare plastic zakjes kan vinden? En hoeveel dit kost? Niet-hersluitbare mag ook, zolang ze maar klein zijn (6x10 cm ofzo) Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 31-5-2013 21:02:50

fabienne
zijn wij zot ?????
de eerste stortingen komen binnen van zijn tantes en nonkels langs zen vaders kant 50 euro per koppel dat geven wij al bij vrienden en dat was nog meer en was maar dessertenbuffet weet je mag ni huwen voor het geld maar dit is erover vindt ik of zijn...
Voorbereiding Reacties: 22 31-5-2013 17:16:12

Vicky
Na lange stilte..
Even een teken van leven, een weekje voor de trouw! Sorry liefste dames dat het zo lang stil is geweest, maar heb niet echt een droomzwangerschap beleefd (verschillende opnames in het ziekenhuis en een maand te vroeg bevallen) maar op 20 februari i...
Voorbereiding Reacties: 8 31-5-2013 9:08:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...