Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
ceremoniemeester
Hallo allemaal, Zijn jullie nog opzoek naar een ceremoniemeester? Of twijfelen of jullie wel een ceremoniemeester willen?  Neem dan zeker eens contact met mij op. Ik beantwoord elke vraag even enthousiast en behandel elk huwelijk alsof het mijn...
Ceremonie Reacties: 0 11-10-2015 22:07:22

Chantal
Ceremoniemeester
Hallo,Voor ons trouw zijn we nog op zoek naar een ceremoniemeester. Kennen jullie soms een goede ceremoniemeester?  
Ceremonie Reacties: 2 11-10-2015 21:46:23

wendy
trouwringen gezocht
hey,  wij zijn nog dringt op zoek naar trouwringen , we zouden er graag een paar hebben met de hartslag in verwerkt en voor de vrouw enkele steentjes in verwerkt liefst in het goud iemand een idee  alvast bedankt 
Voorbereiding Reacties: 2 11-10-2015 19:57:55

inge
Gezocht iemand die onze zaal kan versieren ?
Voorbereiding Reacties: 4 11-10-2015 19:27:53

Annelies
proefkapsel
Hey bruidjes, Gisteren ben ik naar de kapper geweest voor mijn proefkapsel en was echt teleurgesteld... ik had een foto bij van wat ik wilde en op zich was dat nu niets extreem raar of moeilijk zou ik denken maar mijn kapster heeft er totaal iets an...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 11-10-2015 17:42:02

veerle
bruidsparen gezocht
hallo iedereen, voor mijn opleiding tot weddingplanner zoek ik nog een paar bruidsparen waarvoor ik hun bruiloft mag organiseren of een deel ervan. hierbij krijg ik ondersteuning van de school zodat jullie trouwdag volledig inorde is. indien interes...
Voorbereiding Reacties: 1 11-10-2015 15:29:21

evelyn
Huwelijk filmen
Hallo, Ik ben op zoek naar iemand die kan filmen... Regio west vlaanderen..!!! Ik had eerstGunther van Duchateau, maar door omstandigheden kan hij nu niet meer komen. Ik had echt z'on goed gevoel bij hem :(... Is er iemand die iemand anders kan ...
Video Reacties: 6 11-10-2015 15:26:36

Sofie
Jurk gevonden maar nu ...
Hallo bruidjes! Ik heb gisteren mijn trouwjurk gevonden en besteld! Het voelt vreemd aan maar ik ben er wel heel erg blij mee! Ik was in juni al eens gaan passen bij Youniek en gisteren opnieuw en de eerste jurk die ik aandeed (een andere dan in jun...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-10-2015 12:46:42

Ellen
Feestzaal regio nijlen
Hallo, Wij trouwen volgend jaar in juli en zijn nog op zoek naar een zaal regio nijlen. Iemand ideetjes? We zouden kiezen voor een bbq en dansfeest, maar meeste zalen zijn redelijk duur... Iemand ervaring met bv gildenzaal nijlen of parochiezaal be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 11-10-2015 0:13:28

Liesbet
Kasteel van saffelaere
Hey allen, De zoektocht naar de ideale zaal is begonnen. Ik had een vraagje mbt het eten in het kasteel van Zaffelare? Het ziet er verfijnd en lekker uit maar is het ook voldoende? Iemand ervaring? We zijn ook naar caipirinha gaan kijken, nadeel is ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-10-2015 21:07:10

Ann
Superdansnummer gezocht voor na de openingsdans???
Hoi allemaal,  we houden niet echt van het vermenigvuldigen na de openingsdans, en volgens onze dj wordt het meer meer gedaan van dan ineens te starten met het feest  We komen er echter niet uit, willen we meteen "iets van nu", of ook iets ...
Openingsdans Reacties: 4 10-10-2015 20:12:21

nele
Op zoek naar ideeën!
Dag allemaal! Net verloofd en op zoek naar een feestzaal regio west/oost-vlaanderen. We zoeken een locatie met tuin voor ongeveer een 200-tal personen avondfeest eventueel met plaats voor een ceremonie. Stijl: romantisch, hoeve OF iNdustrieel. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 10-10-2015 9:24:23

wendy
zoekt fotograaf te geraardsbergen
Beste mensen,  Voor onze trouw die door gaat op 2 juli 2016 voor de kerk en ook het feest die op die dag zal door gaan zoeken wij nog een fotograaf die deze mooie dag wil komen vast leggen  laat ons zeker weten  vele groetjes  w...
Fotografie Reacties: 11 9-10-2015 20:52:50

wendy
zoekt
zoekt iemand die mijn haar zou willen doen en de make up regio geraardsbergen voor volgend jaar 2juli2016
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 9-10-2015 20:46:24

Marjan
29/08 - onze topdag
We zijn intussen al meer dan een maand getrouwd, maar jullie hadden mijn verslagje nog te goed. 29/08 was voor ons gewoon een absolute topdag! Schitterend weer, een heel ontspannen en uitgelaten sfeer, en helemaal zoals wij hoopten dat het het zou zi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 9-10-2015 10:26:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...