Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

ellen
zenuwen?
hey bruidjes, wij stappen in het huwelijksbootje op 4 juli.Ik heb totaal geen zenuwen... enkele maanden voordien had ik dit wel, maar nu zijn de meeste zaken geregeld en tja... weet echt niet wat er met mij aan de hand is. denk dat het meeste zoal in...
Andere Reacties: 6 21-4-2009 15:34:34

Valérie
Tekst Uitnodigingen
Hey lieve bruidjes,We zijn nu aan onze uitnodigingen geraakt maar willen graag een originele tekst op onze uitnodigingen zetten. Heeft er iemand een leuk idee om er op te zetten?alvast bedabkt,Valérie
Andere Reacties: 2 21-4-2009 14:40:32

Lesley
repetitie kerk
Hey bruidjes,Hebben jullie met de pastoor en getuigen een repetitie gedaan voor wat betreft de misviering? Is dit nodig? Ik twijfel er namelijk aan om dit te doen of niet.Groetjes,Lesley
Andere Reacties: 4 21-4-2009 13:57:00

heidi
kleren voor kindje van jaar
Hé, mijn zoontje gaat ons bruidskindje zijn. Wij zijn nog op zoek naar kleertjes maar het probleem is dat hij dan 13maand zal zijn en hij zit niet echt meer bij de babykledij maar ook nog niet bij de peuters.Ik vind echt mijn zin niet, ga woensd...
Andere Reacties: 4 21-4-2009 12:58:07

Nathalie
Koets
ben op zoek naar een bedrijf die koetsen verhuurd aan een redelijke prijs in antwerpen. Wie heeft tips?
Andere Reacties: 0 21-4-2009 12:30:02

Anouck
concept
Dag bruidjes en (eventuele :)) bruidegommetjes! Alhoewel we nog steeds geen datum vastgelegd hebben, begint het concept van onze trouw stilletjes aan vorm aan te nemen. Aangezien zowel onze beider ouders als wijzelf nogal een grote groep vrienden, fa...
Andere Reacties: 2 21-4-2009 9:21:40

Sharon
bruidsjurk verkopen Ian Stuart
Dag bruidjesWij zijn getrouwd op 14 februari. Ik ging eerst mijn trouwjurk houden, maar we verwachten een 2de kindje en vind het jammer dat de jurk gewoon in de kast blijft hangen en daarom zou ik heb liever verkopen aan iemand die er nog plezier mee...
Andere Reacties: 1 21-4-2009 9:05:57

Els
zaterdag 25 april
Hoi, wie trouwt er nog op zaterdag 25 april?? Hoe is het bij jullie met de zenuwen???Wij zijn denk ik bijna klaar.... vanavond nog nr DJ, nog een witte loper zien te bemachtigen... en verder nog enkele kleine details.... Ik vind het echt superspannen...
Andere Reacties: 6 21-4-2009 9:03:57

ellen
gebedsdienst
Kan iemand mij helpen hoe ik een gebedsdienst in elkaar moet steken. Ik zo graag de hoofdpunten hebben zodat ik met teksten kan beginnen. want ik weet nu niet wat ik er wel of niet moet in zetten
Andere Reacties: 3 20-4-2009 23:21:14

Sarah
binnen locatie Gent
HalloIk had een vraagje kennen jullie een originele binnenlocatie in Gent?Het mag in de omstreken van Gent ook zijnAlvast bedankt!
Andere Reacties: 3 20-4-2009 19:09:02

vanessa
fotolocatie ieper - roeselare en omgeving
hallo,voor onze fotoreportage van ons huwelijk zijn wij nog op zoek naar prachtige plekjes of plaatsen hiervoor. Heeft iemand tips hieromtrent. Mogen zowel binnen als buitenlocaties zijn.Alvast dankVanessa3/10/2009
Andere Reacties: 0 20-4-2009 18:45:38

Katrien
Pronovias
Hoi allemaal,Eindelijk ben ik verloofd!!! Nu heb ik een prachtig kleedje gezien van Pronovias (het heet Hechizo). Weet iemand rond welke prijs deze kleedjes zitten?Alvast bedankt!!!
Andere Reacties: 12 20-4-2009 17:45:44

Evelien
vrijgezellenavond
Hey bruidjes.Ik lees hier van een vrijgezellenavond. Bij mij staat er nog niks op de planning. Wat gaan jullie doen en waar. Kunnen jullie mij enkele tips geven. Heb er echt zin in. Nadeel het zal nog vlug moeten gaan ik trouw binnen 3 weken
Andere Reacties: 7 20-4-2009 16:30:01

heidi
dipje
onze planning verloopt niet zoals we wilden, vorig jaar ben ik ten huwelijk gevraagd op een zeer romantische wijze, we wouden eerst in 2010 trouwen maar omdat we zagen dat mijn vriend zijn peter snel achteruitging hadden we de datum vervroegd naar 16...
Andere Reacties: 3 20-4-2009 16:29:55

marjolein
Gevraagd: Concerto lampjes (a la night of tje proms)
Hallo,Voor onze bruiloft van 19 juni as. ben ik op zoek naar 60 concerto lampjes die ze ook bij night of the proms gebruiken. Ik zou het nl leuk vinden als onze gasten tijdens een heel romantisch nummer met die lampjes kunnen zwaaien. Het liefst had ...
Andere Reacties: 4 20-4-2009 16:08:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...