Nu Online
Momenteel zijn er 685 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Sandra
I've got my dress!! Ervaringen Pierre-Yves Aalst en Couture Ann
Hallo allemaal, Met heel veel trots en nog wat ontroering...kan ik jullie meedelen dat na het bezoek aan 2 winkels en het passen van ongeveer 15 kleedjes, ik mijn ultieme kleedje heb gevonden!! Het is eigenlijk iets waarvan ik had gezegd dat ik het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 26 5-10-2011 17:11:42

Silke
Bruidsjurk Sophia Tolli in België???
Beste medebruidjes, Zoals velen onder ons waarschijnlijk, koop ik, naast dit forum, ook af en toe 'trouwboeken' zoals de bruid, Loving you,... Onlangs kocht ik ook "Trouwen". Dit blijkt een Nederlands tijdschrift te zijn, maar ik ben natuurlijk als ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2011 14:39:57

Sarah
Te koop: Trouwjurk van Linea Raffaelli
Wij verkopen onze trouwjurk van Linea raffaelli, het is een eenvoudige mooie jurk. Hij moest niet versteld worden dus hij kan nog ingemaakt worden of iets groter gemaakt worden. Voor foto's mailen naar sarah.de.schutter1@telenet.be. M...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 5-10-2011 12:28:50

Hanne
Assepoester Arnhem
Hoi iedereen, Na verschillende winkels gedaan te hebben op zoek naar HET kleed ben ik vrij teleurgesteld, ik vind niet echt iets naar mijn zin! Alles is nogal traditioneel en ik had graag iets pittigs! Na een zoektocht op het Wereld Wijde Web ben i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 5-10-2011 11:40:20

Melissa
Koonings - Maastricht
Hello lieve bruidjes en gommetjes! Ik ben vorige vrijdag naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest en zag daar ook een stand van Koonings in Maastricht staan. Ik heb al een afspraak ingepland bij Le Chapeau in Bree, maar de kleedjes op hun website stek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 5-10-2011 10:49:05

Nicky
Maat 42 - 44
Hebben ze deze maten in een gewone bruidswinkel?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 4-10-2011 18:50:46

Nicky
Le Coq - Lommel
Ik ga er overmorgen langs om bruidsjurken te passen. Iemand er al geweest?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 4-10-2011 18:49:40

Evy
Passen trouwkleed
Hoi hoi Ik heb de 15de oktober een afspraak om 11uur bij E&R beringen(beverlo) voor enkele trouwkleedjes te passen. Graag zou ik deze dag ook eventueel andere bruidszaken bezoeken. Alleen weet ik niet hoe lang het passen ongeveer duurt per ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-10-2011 18:33:49

Nathalie
op zoek naar een trouwkleed
Hallo, Ik zoek een eenvoudig kleed met een maatje meer.... Wie kan me winkels adviseren in het Waasland ? Nathalie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 4-10-2011 16:31:33

josé
Clair de femme
hallo bruidjes, heeft er soms iemand ervaring met Clair de femme? grtjs
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 4-10-2011 12:35:03

daisy
gezocht betaalbare trouwschoenen (vrouw)
Hoi, Kleedje is gekozen en in maart moet ik terug voor de eerste pas MET mijn schoenen voor de dag zelf omdat dat het kleedje op maat wordt gezet...Nu zoek ik schoenen in de kleur van mijn jurk, wit satijnkleur... maar betaalbaar! Ik kan me niet inbe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-10-2011 20:39:00

Cindy
Boetiek Maya
Hey bruidjes, Heeft er iemand ervaring met Boetiek Maya in Hemiksem? Ik heb gisteren op de trouwbeurs bij de stand van de winkel gestaan en vond die dame wel aangenaam. Wel een echt 'verkoperke' hoor,toen ze hoorde dat ik al 2 afspraken heb gepland ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 3-10-2011 15:50:26

Jorien
Trouwjurk
Ik ben echt helemaal weg van de jurk Natasha van Maggie Sottero. Heeft iemand een idee waar ik deze specifieke jurk kan vinden? België of Nederland maakt niet uit... Heeft iemand toevallig foto's waarbij je deze jurk aan hebt? Want het is altij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 3-10-2011 12:30:27

marinka
tattoo's ??
zijn hier nog dames die tattoo's hebben? ik heb er namelijk enkele en heb er absoluut geen spijt van want allen hebben ze hun betekenis dus niet zomaar een vlindertje omdat ik dat die dag mooi vond ofzo. maar toch vraag ik me af wat het effect ervan ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 3-10-2011 12:14:34

Sofie
Trouwjurk Liliane Claes te koop
Trouwkleed wit. Liliane Claes. Lange halfdoorzichtige mouwen. Mooie rug. Lange sleep bezet met kant en pareltjes. Sleep kan opgestoken worden op de rug. maat 36-38 prijs overeen te komen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 3-10-2011 11:51:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info