Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Valérie
08/08/09 kerkje Hoogboom in kapellen
Hey Bruidjes,Is er soms nog iemand die op 08/08/09 trouwt in het kerkje van Hoogboom in Kapellen. Ik ben alvast op zoek naar het koppel dat na ons trouwt om eventueel iets af te spreken voor de bloemen :-)maar kan het eventueel ook aan de pastoor vra...
Andere Reacties: 0 20-4-2009 15:44:04

Debby
Foto's Antwerpen of Deurne of op weg naar Schilde?
Hallo iedereen,Wij weten nog niet hoe we het juist gaan doen, maar weet er iemand van jullie leuke locatie's voor foto's te nemen in Antwerpen?Wij dachten mss aan de haven of de Kloosterstraat...Hoogstraat...Of iemand iets in Deurne?Liefst niet zo de...
Andere Reacties: 4 20-4-2009 14:47:44

manuela
rozenboog
Weet iemand waar ik en rozenboog kan huren die al bekleed is .Zodat ik er alleen nog bloemen in hoef te steken . Of heeft iemand een ander idee .Alvast bedanktManuela
Andere Reacties: 2 20-4-2009 14:35:55

sara
tip studente fotografie
Mijn trouwreportage vond ik heel mooi. Een goede tip voor koppels met een krap budget :http://users.telenet.be/prenellosh/Ik geloof dat ze van Oost-vlaanderen komt...groetjes sara
Andere Reacties: 5 20-4-2009 13:14:43

liesbeth
oude schuur west vlaanderen
hallo iedereen. ik zoek een oude schuur in west vlaanderen (begin oost vlaanderen mag ook) om ons huwelijksfeest te doen. iemand ideetjes
Andere Reacties: 2 20-4-2009 13:11:27

an
trouwen en zwanger
hey,wij hebben een paar weke trg ontdekt dat we zwanger zijn. nu heb ik het probleem dat ik niet meer in mijn trouwjurk kan pff.maar ik heb nog één geluk en dat is dat ze gelukkig een stuk kunnen bij steke , anders kon ik een ander jurk gaa...
Andere Reacties: 6 20-4-2009 12:54:43

Evelien
afwezigheid familie
hey bruidjes,Binnen 26 dagen trouwen we. Nu gaat de broer van mijn verloofde moeilijk doen omdat we hem niet hebben gevraagd als getuige en onze uitnodiging voor hem bij de ouders hebben gelaten. Hij wil gewoonweg niet komen.Wat nu gedaan.groetjes
Andere Reacties: 8 20-4-2009 12:24:25

dorien
visagiste aan huis regio vlaams brabant (herne)
Hallo,Ik ben nog op zoek naar een visagiste, kent er iemand een visagiste uit omgeving Herne (vlaams brabant)? Groetjes
Andere Reacties: 1 20-4-2009 11:36:44

silke
wanneer kijken voor trouwkleedje?
ik heb een vraagje: wij trouwen op 27-02-2010. ik weet dat er in oktober-november nieuwe collecties uitkomen. Is er dan tijd genoeg om een kleedje van de nieuwe collectie te nemen? Feit is dat we dit jaar naar 10 trouwfeesten mogen gaan van vrienden ...
Andere Reacties: 5 20-4-2009 10:28:47

Steven
leuke overdekte foto-locatie?
dag mensjes allemaal.Kent er iemand een leuke overdekte locatie in het Antwerpse? Indien goed weer gaan we een picknick doen op onze huwelijksdag, maar als het regent zoeken we een alternatief om onze broodjes op te knabbelen en ook wat foto's te tre...
Andere Reacties: 2 19-4-2009 15:38:48

Marieke
Gisteren was onze grote dag!!!
Hallo (aanstaande) bruidjes.Gisteren was SUPER!Na een niet zo goede nachtrust (4u geslapen) vroeg opgestaan om naar de kapper te gaan.Onze fotograaf was ook mee, best wel leuk zo enkele foto's.'s morgens was het grijs weer, maar toen we 's middags ui...
Andere Reacties: 7 19-4-2009 14:56:51

Ellen
Instrumentaal intredelied
Ik ben op zoek naar een intredelied voor onze huwelijksviering. We hadden eerst Forest Gump gekozen maar deze blijkt toch niet zo geschikt. Mijn vriend hoort Enya niet graag. Weten jullie een ander mooi instrumentaal lied?
Andere Reacties: 5 19-4-2009 11:29:13

Tessa
Huren van een beamer
Hoi,Wij trouwen op 22 mei en tijdens de maaltijd willen wie via een beamer foto's projecteren (van vroeger tot nu om zo wat animatie te hebben). Een scherm hebben we (hiervoor gebruiken we een diaprojectiescherm) maar we zijn nog op zoek naar een bet...
Andere Reacties: 3 18-4-2009 19:58:56

Sarah
wat doe je na den openingsdans?
ik weet dat het al veel is gevraagd, maar ik zou graag het dillema oplosse oftewel met stiefvader danse die dak al heel lang ken of mijn vader die ik maar 3 a 4 ker zie op een heel jaar? maar welk liedje is er gepast voor? en wordt het eerder met de ...
Andere Reacties: 5 18-4-2009 18:43:53

Valerie
Tafelindeling
Hoe zet ik mijn koppels aan tafel? Man en vrouw naast elkaar of rechtover elkaar? Wie kan er mij helpen? Ik geraak er niet uit, het zijn rechte tafels.
Andere Reacties: 9 18-4-2009 14:37:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...