Nu Online
Momenteel zijn er 424 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sylvia
@ Liese
Hey Liese,ik heb inderdaad vorig jaar samen met jou die dag opleiding 'decemberverrekeningen' gevolgd :-)Voor jullie komt het ook heel dichtbij! Toen we die opleiding volgden, leek alles nog ver weg maar 't is toch snel gegaan he! Ik wens jou in elk ...
Andere Reacties: 1 18-4-2009 12:26:30

Heidi
Wanneer vrijgezellenavond?
Hoi,wanneer vieren jullie je vrijgezellenavond?Was van plan dit te doen 2 weken voor het huwelijk maar nu geeft een tante zilveren huweliksjubileum.Pff was er zo op gebrand en heb al met collega's zitten ruilen enz om vrij te hebben.Is 3 weken van te...
Andere Reacties: 16 18-4-2009 12:06:37

Sarah
misboekjes gevraagd!
zou graag verschillende misboekjes ontvange zodat ik kan zien hoe jullie da ongeveer doen. ge zou me er zoveel plezier mee doen. saartjestoop@hotmail.comalvast bedankt
Andere Reacties: 3 18-4-2009 10:10:18

nathalie
new beetle en kevers
Hoi, als er iemand nog vervoer zoekt, new beetle en kevers. Ik weet iemand. Groetjes
Andere Reacties: 8 18-4-2009 0:11:44

Wendy
betaalbare trouwringen
Hallo toekomstige medebruidjesWij trouwen 25 juli dit jaar en zijn nog op zoek naar trouwringen. we hebben al even rondgekeken maar vinden ze allemaal te duur...ze starten, bij een juwelier, maar vanaf 600 euro. en dit voor de echt eenvoudige. zij...
Andere Reacties: 12 17-4-2009 19:31:21

Sarah
kort coupeke
ik heb namelijk kort haar maar wat kan je er speciaal mee doen? tips altijd welkom!bedankt
Andere Reacties: 1 17-4-2009 17:27:22

Sarah
angels van robbie williams
wat vinden jullie van dat liedje als openingsdans kan dat of niet?? wat kun je doen om da special te make? mijn kleine zus kan dwarsfluit en die heeft da al eens gespeeld voor ons? is da origineel of ni? en wat erna nog wa liedjes me de dwarsfluit of...
Andere Reacties: 2 17-4-2009 17:06:16

Katrien
DJ Holiday
Iemand ervaring met DJ Holiday uit Tessenderlo?Hij draait in feestzaal De Vesten te Laakdal....
Andere Reacties: 1 17-4-2009 16:55:50

Marieke
Morgen is de grote dag!!!
Hallo alleen, Morgen is het zover de grote dag waar we heel de tijd naartoe geleefd hebben.Alles is (hopelijk) in orde. Ik moet enkel m'n geloften nog wat schrijven :) dringend tijd dus.Ik breng zondag als ik tijd heb wel een verslagje uit, want maan...
Andere Reacties: 13 17-4-2009 16:10:21

Katrien
Schoenen
Hallo,Mag ik vragen hoeveel jullie trouwschoenen kosten?Hoeveel zouden ze gemiddeld kosten bij van Loock?Kopen jullie echte sjieke trouwschoenen?Ik heb bijvoorbeeld toffe witte pumps gezien voor 50 euro in een goede schoenenwinkel.Ik wil er precies n...
Andere Reacties: 22 17-4-2009 14:52:22

Nele
Wel verliefd niet rijk
hallo,wij zijn dolverliefd op elkaar en hebben besloten te trouwen, enkel de financiën willen niet. We wilden een eenvoudige trouw, maar beschikken maar over 1200 euro! Kledij en vervoer, wagen en decoratie zijn al in orde, maar heb vooral schr...
Andere Reacties: 11 17-4-2009 14:15:13

Katrien
KLEED? HOEVEEL WINKELS?
Hallo,Ik vraag me af of je normaal gezien naar één winkel gaat voor je kleed of naar meerdere?Hebben jullie na één dag al gekozen of niet?Ik ben gisteren gaan kijken en passen bij twee winkels en heb bij de tweede ook al meteen be...
Andere Reacties: 13 17-4-2009 14:08:16

Lien
opstelling ontvangst bij receptie
Hallo,Wie kan er mij helpen? In welke volgorde zouden we best staan om de gasten te ontvangen? bruidspaar, ouders bruid, ouders bruidegom? En bruid of bruidegom eerst?Alvast bedankt!GroetjesLien
Andere Reacties: 7 17-4-2009 13:56:22

vanessa
bruidkindjes - vraagjes
vraagje; voor onze kindjes hebben we elke een knuffel voorzien als cadeau'tjewanneer geef je die?ist de bedoeling dat ze hiermee naar buiten komen uit de kerk?2 ervan gaan binnen met een mandje met rozeblaadjes, en het 3de met het ringkussentje, ist ...
Andere Reacties: 3 17-4-2009 10:24:40

heidi
Nog 29 dagen, mogelijkheid tot veranderen van getuige
wij trouwen al binnen 29 dagen, alles is het geregeld, maar is het nu te laat om van getuige te veranderen(alles is al geregeld in de gemeente), ik zou graag veranderen want mijn getuige is eigenlijk erg jaloers dat ik trouw, ze heeft me vlakaf gezeg...
Andere Reacties: 8 17-4-2009 9:56:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...