Nu Online
Momenteel zijn er 561 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Severine
Trouwjurk La Sposa
Hey Vandaag is mijn trouwjurk beslist!!! Het is er eentje geworden van La Sposa! Ben het gaan halen bij Bruidscouture Elena in Deinze. Supertoffe winkel, ze helpen u megagoed, echt een aanrader voor bruidjes die nog moeten gaan kiezen! Ik ben alvas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 29-9-2011 20:53:03

kim
heb men trouwkleedje gevonden
Hey bruidjes, Ik heb vandaag mijn trouwkleedje besteld, en heb het kleedje van men dromen gevonden. Ben supergelukkig. Tis een ladybirdje en heb het bij Lieben gevonden, het is daar zo een leuk winkeltje, en een hele lieve mevrouw die me daar fantas...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-9-2011 17:08:42

Jolien
Dé jurk gevonden van Pronovias
Hey bruidjes, Wou ook even mijn blijdschap kwijt! Wat een trouwjurk toch al niet doet met een toekomstige bruid! Ik had 3 afspraken gepland bij bruidswinkels, maar al bij de eerste winkel was het prijs! Ik heb uiteindelijk mijn jurk gekocht bij Lili...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 29-9-2011 17:01:40

Nathalie
Geen traditioneel kleed en een maatje meer. HELP!!!
Hallo zoals de titel het al zegt ben ik niet van plan om in 't wit en lang te trouwen. Ook heb ik niet de perfecte maten( 50 - 52). Kan iemand mij helpen met te zeggen waar ik moet beginnen om een jurk te zoeken. Ik ben zelf van Roeselare maar ben we...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-9-2011 16:10:34

Debbie
Droogkuis omgeving Brugge
Hallo allemaal, vooraleer ik het verslagje van 'onze' dag hier kom posten, had ik nog een praktisch vraagje. Weet er iemand een goede droogkuis zijn in de omgeving van Brugge waar ik mijn trouwkleed en mijn man zijn kostuum aan kan toevertrouwen? O...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-9-2011 12:36:05

Killah
Wanneer koop je een trouwjurk?
Hallo iedereen, Ik kijk enorm uit naar de dag waarop ik de jacht naar een trouwjurk kan openen. Omdat we op 1 september trouwen lijkt het mijn moeder en schoonmoeder een goed idee om in maart voor het eerst op jacht te gaan. Is dit niet te laat? Al...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 22 28-9-2011 21:36:51

Hanne
Inderdaad: Say 'yes' to the dress!!!
Beste mede-bruidjes!! Het is zover! Ik heb vandaag dan toch DE jurk gevonden.. Nu hopen dat ik kan zwijgen tegen iedereen :) En zoals hier zo vaak staat heb ik echt gezegd: 'Say YES to the dress' YESSSS! :) Wel een probleem : ik moet tegen decembe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-9-2011 20:53:11

Ellen
Morgen is het zover!! Ik mag mijn trouwkleed kiezen!
morgen is het zover ik mag mijn trouwkleed gaan kiezen! Hopelijk vind ik mijn droomjurk Normaal ging ik 19november gaan kiezen maar de collectie van Ladybird is blijkbaar helemaal binnen en een 3-tal weken hebben ze mij opgebeld als ik niet in septem...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 28-9-2011 19:41:52

marinka
outlet brugge liea rafaelli ???
hallo iedereen, heeft er iemand ervaring met deze winkel?zijn die jurken dan effectief goedkoper dan in andere winkels? is het de moeite om eens te gaan? alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-9-2011 17:31:53

Leen
WIN JOUW DROOMJURK VAN NICK VANKETS
Ik heb een mailtje in mijn mailbox gekregen dat ik graag met jullie wil delen, dus alle bruidjes opgelet, ik dicteer: "Ben je een bruidje voor 2012 of ken je iemand die dat is? Schrijf jezelf of je vriendin dan in om kans te maken in deze wedstrijd....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-9-2011 17:25:45

kim
ladybird
hey bruidjes, weet iemand waar je ladybirdkleedjes kunt kopen omgeving limburg? groetjes kim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-9-2011 16:11:21

Elke
droogkuis omgeving Maaseik
Kent er iemand een goede droogkuis in de omgeving van Maaseik waar ik mijn trouwkleed naar toe kan brengen? Groetjes Elke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-9-2011 10:16:34

Melissa
1 maand = D-day!
Hoi bruidjes en gommetjes! Binnen exact 1 maand is het D-day (dress-day) en ik kijk er enorm naar uit! SPANNEND! Zijn er nog bruidjes die 27 oktober op jurkenjacht gaan? Knuffel Melissa
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 27-9-2011 8:54:08

cristine
hoepelrok / onderrok
Ik heb een hoepelrok / onderrok te koop van het merk piorier.  Maat medium, omtrek 180 cm. Kleur ivoor. Nog helemaal nieuw, zelfs nog in verpakking. Door al de drukte 2 keer gekocht. Nieuwprijs 109 euro. Ik had er graag nog 50 euro voor gehad ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-9-2011 18:41:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info