Nu Online
Momenteel zijn er 462 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kirsten
8 personen op vrijgezellen - niet te weinig?
hey bruidjes,gisteren kreeg ik bericht van mijn beste vriendin dat het morgen mijn vrijgezellen is :-).Van de 12 personen die ze had uitgenodigd kunnen er 4 niet komen, we zullen dus met 9 zijn. 't Is misschien stom, maar komt 8 mensen op je vrijgez...
Andere Reacties: 12 17-4-2009 9:56:06

Nicky
Trouwborrel of soort receptie enkele weken na de trouw?
Hallo allemaal,We zitten met een probleempje. We hebben altijd gezegd dat we geen receptie zouden doen, enkel een avondfeest met de familie en de beste vrienden. Dit om budgettaire redenen en omdat we er enkel de mensen bijwillen die ons het dierbaar...
Andere Reacties: 9 17-4-2009 9:31:22

Evelien
speech
hey bruidjes,Na onze huwelijksborrel gaan wij simpel eten met familie en vrienden. Maar =>> moeten wij een speech geven? Zo ja een speech tijdens de borrel of een speech juist voor het eten. En wat moet er in die speech komen. Iemand een id...
Andere Reacties: 1 16-4-2009 21:26:36

Nadia
06 Juni , wie nog?
Hallo allemaal, 6 Juni komt als maar dichter bij en ik wou eventjes met jullie nakijken of ik misschien nog iets zou vergeten zijn.Reeds ok : - Kleed , Lingerie, schoenen- Kostuum, hemd & das - Trouwringen - Zaal- Gemeentehuis- Fotograaf- Uitn ve...
Andere Reacties: 5 16-4-2009 13:28:43

els
urgent: cameraman in oost-west-vlaanderen gezocht
hey iedereen, ik had optie bij cameraman maar die is ondertussen niet langer beschikbaar.Ik wil iemand jong die leuk kan filmen. En het hoeft geen ganse reportage te worden waar sommige leveranciers 1500 € voor vragen.Iemand?Alvast MEGA bedankt...
Andere Reacties: 6 16-4-2009 12:43:11

Ans
vakantie begin juni
Hallo iedereen, wij trouwen in augustus maar we zijn van plan om de eerste week van juni er een weekje tussenuit te knijpen. Alleen weten we nog niet goed naar waar. Ik ben volop de last minutes aan het bekijken en de voornaamste zijn uiteraard Turki...
Andere Reacties: 9 16-4-2009 12:41:58

els
kauwgom als bedankje?
hey bruidjes,Ik had een paar maanden geleden een leuk bedankje gevonden, een strip kauwgom zoals sportlife met onze foto erop. Nu verkoop die site het niet meer, hebben jullie dit al ergens gezien?Groetjes,els
Andere Reacties: 4 16-4-2009 12:39:08

els
BRUIN trouwkostuum bij WIT trouwkleed, lukt het of vloekt dit teveel?
hey iedereen,We zijn dit weekend kostuum van mijn vriend gaan kopen en is uiteindelijk bruin geworden met grijse/witte lijnen.Nu ben ik sinds gisteren aan het twijfelen geslaan omdat er iemand tegen me zij dat wit en bruin helemaal niet samen gaan en...
Andere Reacties: 23 16-4-2009 12:37:54

saskia
17 juli
Hallo,wij trouwen op 17 juli dit jaar. Nog iemand?? De zenuwen beginnen te komen!groetjessaskia
Andere Reacties: 6 16-4-2009 11:45:41

Nathalie
@ Liese die trouwt 09/05/09 met brudstaart koekjesfee
Hoi LieseHeb gezien dat jullie ook een bruidstaart hebben besteld bij de koekjesfee. Hoe lang hebben jullie moeten wachten op een reactie van haar na het eerste gesprek. Wij zijn ongeveer een 5-tal weken geleden bij haar geweest voor een eerste gespr...
Andere Reacties: 7 16-4-2009 11:34:14

evelien
tafelschikking
Hallo iedereeen!Wij trouwen op 25 september dit jaar!Heeft iemand een leuk idee omtrent de tafelschikking op het feest,hoe je de verschillende tafels een toffe naam kan geven? Bedankt!! Dada..
Andere Reacties: 4 16-4-2009 10:31:58

dORINA
Video reportages
Hallo, Wij trouwen op 13 juni 2009. Kennen jullie iemand die videoreportages maakt ?Thanx
Andere Reacties: 5 16-4-2009 10:15:57

Sarah
ideetjes, cadeau's, vb. mis-boekje
hoe vraag je op een originele manier aan de getuigen of ze dat willen doen? Wat geef je achteraf als bedanking? Originele cadeau's om na het feest te geve? kindjes hoe ringen afgeven op een leuke manier? Cadeau's voor de ouders? plezante iedeetjes m...
Andere Reacties: 2 16-4-2009 8:59:13

Valérie
kostprijs uitnodigingen
hoy iedereen,ik heb een vraagje. we zijn nog niet echt gaan kijken naar uitnodigingen maar heeft er iemand van jullie weet van het verschil in kostprijs tussen uitnodigingen MET foto of zonder foto?en hoeveel betalen julie voor een uitnodiging?alvast...
Andere Reacties: 9 16-4-2009 8:27:35

evi
decoratie matriaal
hallo,wij trouwen 19.09.2009 en ik ben op zoek naar hopperanken voor de lusters in de schuur te decoreren.Heeft iemand een idee waar ik die dan kan gaan halen?Vriendelijke groeten Evi
Andere Reacties: 1 16-4-2009 8:04:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...