Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Liza
Ideetjes Misboekje & draaiboek
Hoi allemaal,   Omdat wij nog niet zoveel huwelijksvieringen hebben gedaan vroeg ik mij af of jullie voorbeelden hebben van misboekjes. Ik merk ook dat de bijna iedereen met een draaiboek werkt voor de dag zelf, ik had graag ook eens zo'n voorbe...
Ideeën Reacties: 3 24-4-2011 20:48:13

katinka
fototoestel op tafel
Hey,   Wij hadden gedacht om tijdens het avondfeest op elke tafel een wegwerpfototoestel te plaatsen zodat de gasten onderling wat spontane foto's van elkaar kunnen maken.   We zijn ehter nog op zoek naar een leuk tekstje dat wij bij de fot...
Ideeën Reacties: 20 24-4-2011 15:05:00

katrien
vrijgezellen
hallo, en vraagje ivm vrijgezellenavond, wie van jullie heeft dit al beleefd? of doet dit binnenkort? Wie heeft tips ivm de vrijgezellenavond. Wat waren jullei opdrachten en wat hadden jullie nog van speciale activiteiten gedaan? grtjs katrien &nbs...
Ideeën Reacties: 6 23-4-2011 23:22:18

Heidi
2 vragen mbt. Dagboek // Draaiboek
Dag allemaal ! Na een weekje vakantie in het Zuiden van Frankrijk, heb ik heel wat gemist op dit forum :) Ons huwelijk is nog veraf, maar het is zoooo leuk om al die ideeën te lezen !! Welgeteld 15 pagina's zijn er bijgekomen op het forum tijden...
Ideeën Reacties: 6 23-4-2011 22:43:07

Rebecca
Bedankjes
Hoi lieve bruidjes ! Ik ben nieuw op dit forum en deze site... :-) Mijn ventje en ik zullen trouwen op 24 september 2011, er is al heel wat geregeld, maar ik blijf me toch suf piekeren over de bedankjes die we aan de mensen zouden kunnen meege...
Ideeën Reacties: 11 23-4-2011 14:17:59

mona
Op zoek
Een tijdje geleden heb ik iets gelezen over vlinders op de glazen van de gasten (zodat ze weten waar ze zitten). Maar ik kan het helaas niet meer terugvinden. kan iemand mij hierbij helpen aub.   Alvast bedankt
Ideeën Reacties: 10 23-4-2011 0:16:28

natasja
zoek een leuke tekst voor de gasten te bedanken en een leuke voor gastenboek
Hallo iedereen, zoals de titel reeds vermeldt. ik ben op zoek naar een leuke tekst voor de gasten te bedanken en een leuke voor gastenboek.   Hebben jullie ideetjes ?   x
Ideeën Reacties: 2 22-4-2011 20:45:37

Bram
Speech Bruidegom
Hallo Iedereen,   Op 9 juli 2011 ga ik trouwen met mijn Kelly, Ik ben al een tijdje aan mijn speech bezig, maar het wil mar niet vlotten, op google vind ik ook niks speciaals. Zou er iemand mij een aantal concrete voorbeelden kunnen doormaile...
Ideeën Reacties: 3 22-4-2011 13:40:03

Liesbeth
babysit voor 's avonds - 's nachts
Ik zoek nog naar opvang voor mijn dochtertje 's avonds op onze trouw. Zij gaat 18 maanden zijn en kan uiteraard niet tot het einde blijven. Ik zou graag hebben dat zij rond 21u - ten laatste 22u kan gaan slapen. Het probleem is dat alle mensen die...
Ideeën Reacties: 15 22-4-2011 11:27:29

natasja
idee kaartjes gastenboek-doos
Hallo iedereen,   Wij gebruiken niet het traditionele gastenboek. We hebben 2 mooie witte houten dozen,waar we van boven foto's in kunnen doen. We werken met vraagkaartjes Hebben jullie een ideetje waar ik de kaartjes in kan leggen?   ...
Ideeën Reacties: 9 21-4-2011 22:00:08

ann
menukaart
Hallo allemaal,   Het moment is aangebroken om het menu te maken,wij willen liever geen klassieke menukaart heeft er iemand ideetjes??wij werken ganse dag door in thema puzzelstukjes.. onze uitnodiging is een puzzeltje en voor in de viering ...
Ideeën Reacties: 4 21-4-2011 8:43:33

jeslov
Help ik heb een nachmr
Gooh   Ik heb vandaag mijn bedankjes binnen gekrijgen   was supper blij daamee. ik wilde toch wachten tot mijn partner thuiskwaam om samen de doos van de bedankjes te openen   Tot mijn schik zijn de bedankjes onvo...
Ideeën Reacties: 6 20-4-2011 20:18:51

evelien
Gastenboek
Hey Hoe doen jullie het met het gastboek? Wij geven nu enkel een (lange) drink met enkele bonnetjes (de mensen zijn hiervan op de hoogte en ook dat het grotere feest zal volgen na de verbouwingen). Kunnen we best een speechke geven en hierin b...
Ideeën Reacties: 4 20-4-2011 20:14:15

Cathy
op zoek naar een Mini Cabrio
Hey allemaal,   iemand een idee waar ik een betaalbare mini cabrio kan huren voor op mijn trouw?   Sinds kort ben ik er helemaal wild van, dus zou het leuk zijn daar die dag in te kunnen rijden.   Tips welkom!   Bedankt. ...
Ideeën Reacties: 6 20-4-2011 16:30:38

Filipa
Geweldige site met goede ideeën voor huwelijken!
Hoi bruidjes en gommetjes :-)   Vanmorgen was ik op zoek naar ideeën voor de decoratie van het huis als mijn verloofde mij komt halen op onze dag :-)  En ik heb de site van Marta Stewart ontdekt,ze heeft echt prachtige ideeën en ...
Ideeën Reacties: 6 20-4-2011 10:40:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...