Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

kim
le chapeau bree, onbeschoft en zeer opdringerig
Ik was gister in le chapeau in bree, heb daar mijn droomkleedje gevonden. Maar de verkoopsters waren daar zo onbeleefd, kreeg daar een heel kruisverhoor, omdat ik niet daar was met mijn mama en zo opdringerig voor het kleedje onmiddelijk te kopen. Ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 25-9-2011 20:00:32

Saskia
The Dress...I found it!
Yes Yes Yes...gisteren met de mama en de oudste dochter (2,5jaar) gaan kijken voor kleedjes. Ik keek er al een hele tijd naar uit en dan eindelijk was het zover. Ik had nog totaal géén idee van wat ik wou! Mijn smaak (in de boekjes) is h&#...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-9-2011 15:28:11

natalie
dringend prachtige linea raffaelli te koop
Dames, gezien ik gisteren met mijn kids verhuisd ben biedt ik dringend mijn linea raffaelli te koop aan. Het is een prachtig kleed maar gezien de trouw niet door gaat en ik dringend geld nodig heb om een huurwaarborg te betalen moet ik het kleed sn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-9-2011 13:56:24

Jana
blijft een sluier op zijn plaats met losse haren?
beste bruidjes ben deze week mijn jurk gaan passen met bijpassende sluier. ik had graag mijn haren los gehad en dan de sluier erin. maar nu was mijn vraag? blijft dat kammetje dan wel zitten, want bij het passen schoof het telkens eruit. en zou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 25-9-2011 9:42:14

Shanna
The Dress ... I got it !!!
Hey, wou effe mijn blijdschap met jullie delen ... want er is een wonder geschiet !!! Nooit gedacht dat ik in de eerste winkel mijn trouwkleed al zou vinden ... Heb er 5 gepast maar tot het laatste moeten wachten om echt dat "wauw"-gevoel te hebben...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 24-9-2011 21:55:51

daisy
Trouwkleed gekozen!!!
Hoi Bruidjes, Nog een jaartje te gaan, maar deze morgen naar Maya geweest voor men trouwjurk...Ik heb men droomjurk gevonden... De EERSTE die ik aan had is het geworden Ik heb nog enkele andere gepast (een 5-tal) maar ben overtuigd Wat ik z...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 24-9-2011 21:45:10

Tamara
Trouwkleed in Nederland?
Hallo allemaal! Is een trouwkleed kopen in Nederland dan zoveel goedkoper? Er is er één van rosa clara waar ik echt zot van ben. Hoe gaat dat dan met het aanpassen naar de trouwdatum toe? Groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-9-2011 11:26:51

caroline
splinternieuw troukleed
Splinternieuw trouwkleed maatje 36 van het merk marylise niet gedragen dus nog niet op maat gemaakt.250euro Kleine schildersezels ook te koop 50cent het stuk witte enveloppedoos 10euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 23-9-2011 14:06:46

Jili
Dipje
Hoi bruidjes, Ik ben gisteren samen met mijn mama kleedjes gaan passen en heb er een heel deel aangehad. 1 kleedje vond ik eerst niet mooi, maar de verkoopster raadde me aan om het toch maar eens te passen. en net met dat ene kleedje had ik een...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-9-2011 9:50:09

Effie
de juiste jurk :-)
Hoi iedereen :-) Ik moét het gewoon even posten want ik heb deze week mijn juiste jurk gevonden! Ben zzzzoooo happy omdat het écht niet makkelijk was! Na 11 winkels en zo'n...60-70 jurken ben ik er geraakt. Zucht, oef, eindelijk :-) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 22-9-2011 22:53:27

jamina
Trouwkleedjes passen
Hoi Hoi allemaal Zaterdag ga ik eindelijk naar men 'droom' winkel en dit moet het worden, in alle winkels waar ik al geweest ben, alle kleedjes die ik heb aangehad, heb ik een no way gevoel... en word er zowat depri van!! Ik lees hier vaak van meisj...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-9-2011 16:02:10

Carrie
Prijs suitekleed als trouwkleed ?
Hallo, Je leest vaak dat bruidjes die een goedkopere of eenvoudige jurk willen, dan hun zin vinden in de suite-collectie (bridesmaids). Deze kleedjes kan je dan meestal wel in ivoor of wit krijgen ook. Wie heeft op die manier al een jurk gekoch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-9-2011 14:21:00

Annick
Trouwjurk/Coctailjurk...
Ik ben op zoek naar een jurk die er 'trouwerig' uitziet, maar die ik na mijn trouw nog kan dragen op feestjes. Iemand een idee? groetjes, Annick
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 22-9-2011 9:53:10

Isaura
Dilemma: kort of lang?
Hoi allemaal Ik ben nieuw hier en heb besloten om maar meteen van dit fantastische forum gebruik te maken. Volgende zomer ga ik trouwen en ik ben al volop naar een trouwjurk aan het zoeken, maar ik weet totaal niet of ik nu in het kort of in het lan...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 21-9-2011 21:07:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info