Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
...
Volgende
Laatste
Tabita
Zaal ligt vast ;-)
We zijn gisteren onze zaal gaan vastleggen... Het is de Kievit in Kalmthout geworden. Het eerste puntje op de lijst dat nu 'Done' is :-) De uitbater is vriendelijk, en de prijzen vallen heel goed mee. Is er hier iemand die...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
21-2-2011 10:20:09
valerie
Zaal gezocht regio Beringen.
Hoi, hoi allemaal, Wij trouwen in december 2011, maar zijn nog op zoek naar een geschikte lokatie liefst regio Beringen (Limburg). Is er iemand die ons een gouden tip kan geven want ik zit echt met de handen in het haar. Gro...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-2-2011 22:08:39
Tania
:))))
Me So Happy :)) Zaal gekozen en onze voorkeursdatum was nog beschikbaar. Onze trouw gaat door op 14/07/2012 en het feest gaat plaatsvinden in het Kelsbekehof te Nieuwerkerken. Nu the next step --> Gemeente vast leggen + ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
20-2-2011 21:09:25
miranda
locatie gezocht oost-vlaanderen
hey allemaal weet iemand goede locatie oost-vlaanderen die prijselijk zijn en met een all-in formule werken? of iemand dat gewoon een mooie zaal weet dan werken we met een traiteur
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
20-2-2011 20:34:32
cristine
zelf zaal versieren
Hallo allemaal, ik weet dat er hier al een paar topics over zijn maar meestal gaan die over versiering op de tafels of wat aan de muren en de ingang. Mijn probleem is dat onze zaal(parochiezaal) roze is en dringend wat opgeknapt moet worden. dit was...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
20-2-2011 17:26:26
Evelien
Trouwzaal omgeving Gent
Hallo iedereen! Voor ons huwelijk volgend jaar april, zijn we aan het uitkijken naar een leuke zaal. We houden allebei meer van een niet-traditionele zaal. En het moet ook een beetje budgetvriendelijk zijn (lees: Art Cube, Eskimofabriek, Monas...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
20-2-2011 15:20:20
Peter
feestzaal
Kak, net te weten gekomen dat onze feestzaal - Orangerie Krekelhof in Hasselt - is overgenomen. De zaak had een goede naam en iedereen die we kenden die er was geweest was tevreden. Maar nu maken we ons toch zorgen over hoe dit nu gaat zijn, en wat e...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
20-2-2011 13:36:58
katrien
de lissewal
Hallo, iemand ooit getrouwd in de lissewal in elverdinge of daar een trouw gedaan? Graag u ervaringen met deze zaal. grtn katrien
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-2-2011 21:28:13
Sarah
stress stress stress.... wie kan helpen
dag bruidjes en geliefden, We hebben onze keuze van de zaal kunnen herleiden tot 2. De grote stove en Ter Leepe. Maar nu kan ik echt niet kiezen tussen de twee. Als je alleen de locatie bekijkt dan heeft de grote stove mss wel iets meer. ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-2-2011 19:47:50
marta
kasteel Oudeberg
Zijn er nog koppels hier die trouwen of reeds getrouwd zijn in Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen? Verloopt/verliep de communicatie daar ook zo slecht? Als ik een mail stuur, krijg ik soms geen antwoord, soms pas weken later en bellen haalt vaak niks...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
19-2-2011 17:24:25
Silke
feestzalen regio Mechelen-Aarschot
Ik ben op zoek naar een betaalbare feestzaal in de regio Mechelen-Aarschot. Het mag eentje zijn die ook de catering verzorgt. Iemand een idee? Groetjes!!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
19-2-2011 15:30:56
Ellen
Dringend!
Hoi allemaal, Door omstandigheden kan het trouwfeest van vrienden van ons niet doorgaan. Er was echter wel al een zaal vastgelegd, salons van dyck in mechelen. Nu is mijn vraag aan jullie of er iemand is die nog op zoek is naar een zaal voor 2juli....
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
19-2-2011 10:26:20
maria
feestzaal hof den damme ,Kallo
Hallo iedereen, Feestzaal ligt vast voor september 2012 in hof ten damme in Kallo Is het inderdaad zo goed als dat ik al mogen horen heb? Zijn er zaken waar we op moeten letten ? Bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
18-2-2011 15:54:57
Tania
Ervaring Kelsbekerhof
All Wij zijn gisteren een kijkje gaan nemen @ Kelsbekerhof Nieuwerkerken. Heeft iemand hier ervaring mee, graag jullie mening. Wij waren in ieder geval "verkocht" en hebben een optie genomen, de rest van de week gaan we nog...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
18-2-2011 6:56:37
Katrien
Receptielocatie met tuin/speeltuin regio Eeklo - Gent
Hey, Ik ben op zoek naar een locatie waar ik een mooie receptie zou kunnen geven. max. 100 personen. Regio Eeklo. Ikzelf dacht aan salon mimosa of hof ter beke. Enige andere suggesties? T'zou voor oktober dit jaar worden.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
17-2-2011 22:24:55
Eerste
Vorige
201
202
203
204
205
206
207
208
209
210
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info