Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Penny
trouwfilms
Hoi,   ik kreeg het idee om onze tafel aanduiding te doen met films die iets met trouwen te maken hebben. Zo dacht ik om de mijn ouders aan de "father of the bride" tafel te zetten, de vrienden aan "my best friends wedding". Kennen jullie n...
Ideeën Reacties: 12 20-4-2011 9:31:52

virginie
enveloppendoos is aangekomen
onze enveloppendoos is gisteren aangekomen!!  me happy ze is helemaal zoals ik me had voorgesteld!!  tis identiek hetzelfde als onze uitnodigingen!        
Ideeën Reacties: 5 20-4-2011 7:58:10

natasja
Aaah ik word een beetje gek van de dag planning te maken
Hey iedereen, wordt een beetje gek van de dag planning. Kan iemand wat tips geven aub? x
Ideeën Reacties: 4 19-4-2011 23:12:07

Cynthia
stem voor ons aub !!!!!
Wij willen ons geluk bezegelen met een prachthuwelijk!!! Help ons om te winnen aub!!!! Klik op de link en je komt meer te weten over ons en daar kan je stemmen!!! http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=913   Bedankt!!!!! xxx...
Ideeën Reacties: 2 19-4-2011 21:36:19

ann
rode loper?
Hey Bruidjes,   Ik was eens aan het nadenken over de versiering aan het huis. Ik zou graag een rode loper willen, weten jullie waar ik dat kan vinden of eventuele referenties in de omgeving van Antwerpen. Ik had eens rondgebeld en blijkbaar k...
Ideeën Reacties: 5 19-4-2011 17:00:37

Filipa
Idee ter vervanging van traditioneel gastenboek
Hoi bruidjes en gommetjes,   Ik kwam onlangs nog een leuk idee tegen voor mensen die iets minder traditioneel willen doen en die eventueel een tuinfeestje geven:  een soort lijn zoals voor de kleren op te hangen en met mooie wasknijpers...
Ideeën Reacties: 7 19-4-2011 13:56:52

Celesta
De oplossing voor het gastenboek gevonden...
Hoi,   Ik kreeg net een fantastisch idee voor ons gastenboek en wilde dat graag even met jullie delen.   Eerst hadden we gedacht aan een zwart gastenboek waar de mensen dan met een zilverstiftje iet konden in noteren. Jammergenoeg vind ik m...
Ideeën Reacties: 7 19-4-2011 13:40:50

Aurelie
Boudoir Shoot
Dag meiden,   Toen ik erover sprak, waren er een paar razend enthousiast maar wisten ook helemaal niet wat te verwachten ..   Dit is een klein resultaat van mijn boudoir shoot ! Dit zal ik in een album verwerken en aan mijn toekomstige gev...
Ideeën Reacties: 16 19-4-2011 9:55:36

Sylvie
Leuke ideetjes voor aanduiding tafels
Hallo iedereen!   Wij zijn volop op zoek naar een leuk idee om de mensen duidelijk te kunnen maken aan welke tafel ze mogen plaats nemen. We werken liever niet met een lijst, waarbij ze dan hun naam moeten zeggen en ze gewoon het tafelnummer k...
Ideeën Reacties: 9 18-4-2011 20:38:19

Filipa
"vrijgezellen" barbecue...
Hoi iedereen,   Omdat noch ik noch mijn vriend mensen zijn die van drukke gelegenheden houden en al zeker niet graag in het centrum van alle aandacht staan, hebben we altijd gedacht dat we nooit een vrijgezellen feest wilden hebben als we ooit...
Ideeën Reacties: 11 18-4-2011 16:53:22

Stephanie
wedstrijd
Hallo iedereen,   Voor de geïnteresseerden die graag een trouwfeest winnen ter waarde van 30.000€: http://challenge.goudengids.be/   Spijtig dat ze zelf al een datum vooropgesteld hebben wanneer die trouw zal plaatsvinden. ...
Ideeën Reacties: 5 18-4-2011 13:47:43

Charlotte
Naamkaartjes aan tafel - gevouwen of enkel?
En hier nog eentje : zij die naamkaartjes voorzien voor iedereen aan tafel, nemen jullie enkele kaartjes (liggend) of dubbel gevouwen (om rechtop te zetten)?
Ideeën Reacties: 5 17-4-2011 22:54:55

Sien
Getrouwd!
Beste bruidjes   Na 1.5 jaar aftellen zijn wij sinds gisteren man en vrouw. :-) Het was een geweldige dag. Zoals velen reeds hebben gezegd, vliegt de dag voorbij dus geniet ervan! Bij deze wil ik mijn ervaringen met jullie delen voor ik ...
Ideeën Reacties: 16 17-4-2011 21:17:27

anne
bedankjes gasten avondfeest
Hallo allemaal,   Graag had ik geweten of er nog mensen zijn die geen bedankjes aan de avondgasten geven. Bij het lezen van de berichtjes op het forum lijkt of wij een uitzondering zijn . Wij zouden wel de mensen nadien een foto van ons opstur...
Ideeën Reacties: 10 17-4-2011 18:36:53

Effie
Champagnetoren
Hoi iedereen! Wij hadden graag op ons feest een champagnetoren gehad ipv een huwelijkstaart. Iemand enig idee of er bedrijven zijn in België die dit bouwen? Had al op internet gezocht maar ik vind voorlopig enkel bedrijven in Nederland. Groe...
Ideeën Reacties: 4 17-4-2011 12:52:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...