Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Emmanuella
TE KOOP : TROUWKLEED voor prinsessen
TE KOOP : TROUWKLEED voor prinsessen trouwkleed super mooi!!!! maat 44 - 46 met kleine sleep (en handig touwtje binnenin om sleep naar boven te houden tijdens het avondfeest) binnenin kleed zit een corset dan wordt aangetrokken aparte hoepe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 21-9-2011 20:55:50

maika
Bruidswinkels in West-Vlaanderen?
Hoi mede-bruidjes, Ik ben op zoek naar leuke bruidswinkels in West-Vlaanderen Ik ga al zeker een afspraak maken bij La Sposa in Roeselare Kennen jullie nog winkels waar jullie tevreden van zijn of die jullie echt aanraden? Groetjes, Maika
Kledij - Trouwjurk Reacties: 19 21-9-2011 20:00:49

floor
Pronovias Alison te koop - mt 36 - collectie 2011
Mijn trouwjurk bied ik te koop aan. Het is de alison uit collectie 2011. Nieuwprijs 1700. Ik verkoop deze voor 900,- Hij is alleen overdag gedragen, dus nog helemaal gaaf.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 21-9-2011 11:52:28

Inge
Jurk 'Tiffany' van Maggie Sottero
Ik verkoop mijn kleedje: Tiffany van Maggie Sottero. Maat 40. Nieuwprijs +-€2300, ik doe 'm weg voor €800. Sleep is ietwat ingekort. Het kleed heeft nog een mooie sleep, maar minder overheersend dan oorspronkelijk. Wie graag het kleed wil...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-9-2011 17:39:50

Anja
Trouwjurk op maat laten maken
Net dit forum ontdekt. Maar meteen een vraag stellen: Heeft er iemand van jullie ervaring met het op maat laten maken van een trouwjurk? Heeft er iemand een goed adresje in de regio van Knokke? Bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-9-2011 12:31:45

natalie
prachtige linea raffaelli te koop
gezien mijn bruiloft niet door gaat kan ik misschien iemand anders gelukkig maken met een heel mooi kleed van linea raffaelli b09 set 52. Er staat maat 46 in maar valt als een 40-42 bovenaan, zowat 90cm bovenaan. Het is een kleed in 1 stuk met cremek...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 19-9-2011 14:17:28

Aissata
nieuw trouwkleed Nicky Van kets te koop wegens zwangerschap!!
Dag dames, door een ongeplande zwangerschap , ga ik op mijn trouwdag niet passen in mijn trouwkleed. Het is een prachtigkleed van Nicky Van Kets maat 42/44 (maar je kan het vergelijken met een 40/42). Ik verkoop hem voor 700 euro (prijs is nog te be...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 19-9-2011 12:30:34

lies
Prachtig trouwkleed Ian Stuart te koop!!
Hey allen, Op 2 april 2011 was het onze grote dag. De bruidsjurk van Ian Stuart heeft het plaatje nog vollediger gemaakt Prachtig voor iemand die net dat tikkeltje extra wenst te schitteren. Ikzelf ben 1m71 en heb een maatje 42-44.Taille 38. Kleur ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-9-2011 20:22:19

Sara
grote pasmaten kleding
ik ben gisteren voor de eerste keer kleedjes gaan passen en het was leuk en iets minder leuk tegelijkertijd. Ik heb altijd al veel schrik gehad omdat ik een 'grote maat' had voor trouwjurken te passen en ik was met vrij gemengde gevoelen en vooral o...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 28 18-9-2011 16:14:31

Jamie
"Say Yes To The Dress"... Was het maar zo simpel...
Hoi hoi Bruidjes, Vrijdag ging ik eeeeeiiiindelijk voor het eerst trouwkleedjes gaan psssen, samen met mama en papa en gewapend met de foto van mn droomkleed vertrokken we. Als we aankwamen in de bruidswinkel bleek dat ze mn kleed daar ook hangen h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 18-9-2011 11:02:41

Martine
Creations of Leijten Brightlight 1126A
Hallo , Ik ben op zoek naar een bruidskleed ( pak eigenlijk ) van Creations of Leijten Brightlight 1126A . Liefst 2e hands . Maat 42 ongeveer .
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-9-2011 22:52:06

iris
Patroon trouwkleed
hallo, mijn mama maakt al mijn hele leven kleren voor mij (en ondertussen ook voor mijn kids). Het zou dus erg leuk zijn als zij de bruidsjurk maakt. Ze ziet dit helemaal zitten, behalve het patroon. De laatste keer dat zij zelf patronen tekende (du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-9-2011 22:28:38

Inge
Maggie Sottero Tiffany 2011 te koop
Dag lieve bruidjes to be! Mijn sprookjesdagje is helaas voorbij, maar de droom duurt voort. Een prachtige dag met een superman, voor altijd in mijn hart Omdat ik mijn trouwkleed niet voor altijd kan bewaren, ga ik even van mijn hart een steen make...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-9-2011 17:50:25

Katrijn
Romantisch trrouwkleed van Ian Stuart te koop
Hallo Ik verkoop mijn trouwjurk van Ian Stuart.  Nieuwprijs was 2500€, maar ieder bod wordt in overweging genomen! Want wat ligt het in de kast te doen?!  Ik heb maatje 36 en ben +- 1m67. Maar het kan in de lengte terug uitgelegd wo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-9-2011 11:00:00

Jili
Modehuis Magda in Ransberg
Hoi bruidjes, heeft er iemand ervaring met modehuis Magda? Ik zag op hun site dat zij de jurken van Miss Kelly verkopen... Ikzelf ben van Hasselt, maar ik moet nademiddag in de buurt zijn van Ransberg en dacht om er eens even langs te rijden... G...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-9-2011 9:49:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info