Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
Nog aan het twijfelen over een ceremoniemeester?
Waarom een ceremoniemeester? Heel simpel, de ceremoniemeester begeleidt u en uw gasten doorheen de volledige dag. Hij/zij zorgt er voor dat alles vlot verloopt zonder dat het bruidspaar ook maar aan iets moet denken (behalve Ja zeggen dan uiteraard ;...
Ceremonie Reacties: 0 28-9-2015 17:05:50

Annelies
Muziek kerk wel ok???
Hey medebruidjes,  Binnen 60 dagen is het zover en gaan we trouwen!! Ons misboekje is af van tekst maar we zijn nog aan het worstelen met de muziek. Van Intrede en uitredelied ben ik wel zeker maar de muziek ertussen vind ik moeilijk. We hebben...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 28-9-2015 15:53:37

Anneleen
feestconcepten ontwikkelen
Hallo Ik wil graag als zelfstandige feestconcepten ontwikkelen. Dat wil dus zeggen: het creatievere aspect van het organiseren van een huwelijk (feest): hoe trekken we het thema door in de kerk, in de feestzaal, in de ceremoniezaal... de bedankjes ...
Voorbereiding Reacties: 0 28-9-2015 13:47:07

tinne
onze planning tot op heden :-)
hey iedereen :-) ik had eens zin om onze planning die we tot nu al hebben met jullie te delen :-) . is echt zo spannend en fijn dat het er eindelijk van gaat komen! mijn verloofde en ik zijn volgend jaar 9 jaar samen eind juni, begin augustus worde...
Voorbereiding Reacties: 8 28-9-2015 12:13:03

tinne
onze planning tot op heden :-)
hey iedereen :-) ik had eens zin om onze planning die we tot nu al hebben met jullie te delen :-) . is echt zo spannend en fijn dat het er eindelijk van gaat komen! mijn verloofde en ik zijn volgend jaar 9 jaar samen eind juni, begin augustus worde...
Voorbereiding Reacties: 0 28-9-2015 12:12:56

jolien
Vervoer na het feest... Geen bobs in de familie
Hallo! Wij trouwen volgend jaar in augustus en onze feestzaal ligt vast. We maken ons echter wel zorgt over hoe de mensen thuis zullen geraken... We hebben geen bobs in de familie en ook een aantal mensen die echt niet durven rijden... We zouden he...
Voorbereiding Reacties: 5 27-9-2015 20:51:35

Sophie
Plekken op trouwkleed
Hallo iedereen! Een vriendin van me is een jaartje geleden getrouwd. Ze heeft haar kleed, een Linea Raffaelli, laten schoonmaken bij een droogkuis en dan in de beschermhoes in de kast bewaard. Maar nu zag ze onlangs dat er lelijke gele plekken in de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 27-9-2015 18:17:10

Jessie
Ceremoniemeester
Hoi, Eens een vraagje: nog mensen die voor de Kerk zijn getrouwd zonder ceremoniemeester? Is dit haalbaar?
Ceremonie Reacties: 2 27-9-2015 17:56:10

jasmine
vergoeding tappers
Hey allemaal, volgende maand gaan we trouwen, joepie!. We trouwen in een spiegeltent en hebben dus zelf onze tappers moeten regelen. de jins (oudste tak van de scouts) komen heel de avond tappen. nu vroegen wij ons af wat we hen moeten geven als ver...
Voorbereiding Reacties: 2 27-9-2015 17:24:04

Kay
Gezocht: fotograaf voor een zacht prijsje!
Hallo, Wij zoeken een fotograaf voor ons huwelijk eind april 2016. De dagindeling waar we graag een fotograaf bijhebben ziet er als volgt uit: 11u ophalen bruid 12u-13u00 stadhuis 14u30 foto's op locatie 19u-20u receptie 23u a 24u openingsdans ...
Fotografie Reacties: 7 27-9-2015 15:43:37

Kim
Tip: Ervaring delen over pianomuziek bij ceremonie
Wij vonden het vooral mooi om (buiten het CD nummer om) pianobegeleiding te hebben bij het tekenen en binnenkomst. Mijn man is fan van Armin van Buuren en pianist Gijs van Winkelhof speelde het nummer "This is what it feels like" op de piano, wat sch...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 27-9-2015 12:12:23

Tine
Toch eventjes slechte ervaring delen mbt ceremoniebus
Hallo iedereen, Wij hadden graag voor onze trouw op 28 mei 2016 een mooie ceremoniebus voor de suite te vervoeren. We vonden zelf de blauwe saurer bus van Just Married company (JMC) heel erg mooi, hadden extra foto's gevraagd, info over prijzen voor...
Voorbereiding Reacties: 6 26-9-2015 18:43:03

Eveline
Feestzaal den Hof in Zelzate/Keysershof in Sinaai
Hallo iedereen, mijn vriend en ik zouden graag trouwen in mei 2016 en we zijn dus volop op zoek naar een geschikte feestzaal. Qua maaltijd hebben we een barbecue, gevolgd door een dessertenbuffet in gedachten.We hebben reeds verschillende zalen bezoc...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-9-2015 14:22:38

Anna
oldtimer
hoi! wij trouwen volgend jaar in't brusselse en zoeken hiervoor nog een ceremoniewagen (type mg, jaguaur...). heeft iemand tips? niet diligence company gezien wij daar al veel slechte verhalen over gehoord hebben! dank je!
Ceremonie Reacties: 3 25-9-2015 20:27:56

Chantal
Feestzaal
Hallo,Wij zijn aan het twijfelen tussen volgende feestzalen:- Hof ten bosse (Heusden)- Roskam (Merelbeke)- Kasteel van Laarne (Laarne)- Kasteel conixdonck (Gentbrugge)Iemand ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-9-2015 15:31:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...