Nu Online
Momenteel zijn er 499 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

tami
Grappige tekstjes op tafel
Tessa, je hebt een hele resem leuke tekstjes geschreven (op 9 april) voor franca. Daarbij heb ik een vraagje : leg je een papier met al die zinnetjes op elke tafel of hoeveel zinnetjes voorzie je op één blad ? Of leg je op elke tafel meerde...
Andere Reacties: 4 14-4-2009 13:18:52

lindsy
DJ
Hallo allemaalWie van jullie heeft ervaring met DJ Lebart op jullie trouwfeest?Alvast bedankt voor de reacties!
Andere Reacties: 2 14-4-2009 12:16:58

Isabel
aantal vrijgezellige avond
HalloZoals het onderwerp al laat vermoeden: hoeveel mensen zullen er zijn of waren er bij jouw vrijgezellenavond/dag/weekend?GroetjesMie
Andere Reacties: 3 14-4-2009 11:19:03

Nele
bruidstaart
Hoi bruidjesik ben op zoek naar zo'n speciale presentatie-plateau voor een bruidstaart. Zo ene met 3 lagen...Weet iemand waar ik dit kan vinden?groetjes,Nele
Andere Reacties: 2 14-4-2009 11:06:45

ANNELIES
drank brouwer
Hey allemaal,We zijn aant twijfelen of we een zaal met all-in formule gaan nemen of een zaal die vrij is van catering brouwer(deze laatste geniet onze voorkeur) De aperitief en wijn bij het eten is inbegrepen bij onze traiteur, dus we zouden enkel wa...
Andere Reacties: 2 14-4-2009 0:10:24

Vanessa
speech
Hallo iedereen,Mijn vriend heeft niet echt inspiratie voor het opstellen van zijn speech bij het begin van het avondfeest. Wie kan ons hierbij helpen? Kunnen jullie mij soms een paar voorbeeldjes doorsturen?
Andere Reacties: 4 13-4-2009 21:04:32

Vanessa
herrinneringen ophalen of niet?
Ik zit met een dilemma. Mijn vriend heeft vroeger, voor dat ik hem leerde kennen, in eersteklas voetbal gespeeld. Ik weet dat hij hier heimwee naar heeft. Nu had ik gedacht om de speelers een leuke anekdote over mijn verloofde te laten vertellen van ...
Andere Reacties: 7 13-4-2009 19:43:44

Nele
hoe lang duurt het lied bij binnenkomen feest/taart
Hoi,Laten jullie het lied bij het binnenkomen van het avondfeest en taart volledig lopen, of wordt er slechts een klein gedeelte afgespeeld?Ik dacht zelf aan He's a pirate omdat dit niet zolang duurt. Nu nog een lied voor het binnenbrengen van de taa...
Andere Reacties: 2 13-4-2009 16:14:04

Marieke
Speech
Vraagje,Wie geeft er de speech?Mijn pa zegt dat het de vader van de bruid is?Moeten wij dan geen speech geven?Groetjes18/4/2009 Marieke
Andere Reacties: 4 13-4-2009 13:48:18

Els
vervoer ons+suite
Hey, wij geraken er niet aan uit welk vervoer we zouden nemen voor onszelf en de suite. Ik ben niet direct voorstander van een bus, maar zoek bij elkaar passende wagens... liefst iets anders dan de veelgebruikte BMW's of Mercedessen...Hebben jullie t...
Andere Reacties: 2 13-4-2009 13:44:19

Marieke
HEEL DRINGEND - nummer taart nu zaterdag 18 april
Dag bruidjes,Nu zaterdag is onze grote dag.Dinsdag komt onze DJ om de nummers te bekijken.Nu heb ik nog geen nummer voor de taart.Ik wil wel niet cliché, geen Lac de connemaras, geen Vangalis conquest of paradise... gewoon eens iets anders.Wie h...
Andere Reacties: 6 13-4-2009 10:35:04

Cindy
Liedjes gemeentehuis
Beste iedereenWij zijn nog op zoek naar 3 liedjes om int gemeentehuis te draaien...Hebben jullie suggesties?xxxCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 0 12-4-2009 20:47:44

Elien
hairextensions
Bruidjes,Ik vroeg me af of er bruidjes zijn die speciaal voor hun trouw hairextensions laten zetten/ gezet hebben.Wat zijn jullie ervaringen?Groetjes
Andere Reacties: 7 12-4-2009 20:31:50

Karmen
Kostuum bruidegom Leuven - Sint-Truiden - Hasselt
Heeft er iemand een idee waar we een mooi, stijlvol kostuum kunnen vinden in de regio Leuven - Sint-Truiden - Hasselt zonder duizenden euro's uit te geven? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 6 12-4-2009 18:29:26

Karmen
Kleed tussen 1000 & 1500 eur all in - Welke merken?
Hallo allemaal,Ik zou een bedrag tussen 1000 & 1500 euro willen spenderen aan mijn kleedje, wel met alle retouches & liefst nog schoenen ook inbegrepen. Hebben jullie een idee bij welke merken ik dan terecht kan? M.a.w. welke merken verkopen ...
Andere Reacties: 11 12-4-2009 18:26:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...