Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

gwenda
bruidswinkel
Hey medebruidjes Ik heb een vraagje. Waar gaan jullie zoal heen om je trouwjurk te kiezen, weet niet echt goed welke winkel ik zou nemen. Ik woon in Oost-Vlaanderen en qua stijl hou ik wel van de jurken van Linea Raffaeli. Bedankt alvast , vele gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 20 15-9-2011 22:52:04

Inge
GEVONDEN!!!!!
hoi hoi, nog 421 dagen te gaan tot ons huwelijk, wat nog heel erg veel is, MAAR ik heb vandaag mijn jurk gekocht. ging heel toevallig met mijn mama een klein bruidswinkeltje binnen waar het zéééééééér goed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-9-2011 12:05:11

cinderella
Trouwkleed mee nemen op reis
Hoi hoi Ik zou dus graag mijn trouwkleed mee nemen op onze huwelijksreis. Maar heb onlangs mijn kleed nog mogen gaan passen en als ik dat zo bezie vrees ik er een beetje voor of mijn kleed wel in mijn koffer zal passen Ik was zowiso al van plan om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-9-2011 21:08:11

Sharon
pop en reinigen
Hallo allemaal, Ik zou graag mijn kleedje laten reinigen en op een pop hangen. Hebben jullie tips? Waar laten jullie het kleed kuisen? Misschien in de buurt van Mechelen-Lier-Boom? Voor de pop heb ik al enkele tips gekregen, maar misschien ook iets...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-9-2011 23:24:50

Priscilla
Trouwjurk Linea Rafaelli
Hallo ik verkoop mijn trouwjurk. Het bestaat uit 2 delen, bustier en rok, ivoorkleurig, maat 38. Indien u graag een foto ziet , mail dan naar p.amiot@live.be Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-9-2011 14:34:31

Lynn
Linea Raffaelli trouwschoenen maat 39 te koop
Hallo, Ik verkoop hierbij mijn trouwschoenen in maat 39 kleur gebroken wit van het merk Linea Raffaelli. Hoogte van de hak: 7,5cm. Deze schoenen zijn slechts 1x gedragen geweest. Nieuwprijs was € 200 bij Linx te Leuven. Prijs is €...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-9-2011 11:09:59

Natasja
VOWSTORY ervaringen????
Hallo Heeft iemand ervaringen met trouwjurken van vowstory. Die zijn namelijk heel prijselijk en toch iets mooi voor weinig geld. Ik wil namelijk niet veel geld uitgeven aan mijn feest maar wel aan de reis. Laat het maar weten Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 53 12-9-2011 17:03:49

Silke
Nieuw trouwkleed te koop !!!
Zoals in oudere berichten van me te lezen is heb ik nog een trouwkleed hangen dat ongdragen is en nieuw is.  Maat 46-48 en is steeds nog in te nemen het is met een blinde rits voorzien, ecru, strepless, simpel, steentjes, korte sleep. Ameri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2011 14:13:28

Sandra
Wat als dream dress niet wit is?
Hallo allemaal, Binnen 4 weken ga ik de eerste keer op jacht...naar dé dress! Mijn 'smaak' is de laatste weken helemaal verloren in het aanbod van kleedjes... Tot voor kort wist ik écht wat ik wou: strapless, eenvoudig, geen kant, geen voi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 32 12-9-2011 13:29:35

Kimberly
Hoepelrok te koop
Beste, Wij zijn getrouwd op zaterdag 16 juli en hebben fantastische herinneringen die we ons leven lang zullen koesteren. Ik droeg een jurk van Maggie Sottero, namelijk de Victoriana. Iedereen was vol lof! Hierbij droeg ik een hoepelrok, maat small-m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2011 10:28:44

Charlotte
!!!!!
Heb de nieuwe collectie gezien van marylise!! Amai heb volledig m'n zin gezien!! Kan al bijna niet meer wachten om te gaan passen!! Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 11-9-2011 21:56:22

kim
eerste maal trouwjurk gepast
Hey meisjes, Ik heb gisteren voor de eerste keer een trouwkleedje gepast. En het eerste kleedje wat ik aanhad, was direct het kleedje wat ik zocht. Zalig gewoon. Heb nog een paar prachtige kleedjes aangehad, maar dat eerste blijft gewoon in mijn ged...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-9-2011 19:02:16

annalisa
jurk
eii dames , gistren ben ik voor het eerst kleedjes gaan passen spannned ik trouw voor de burgelijk in het paars die dat ik gistren gekocht heb nu heb ik nog een gebroken wit nodig voor de kerk dat in italie doorgaat in augustus weten jullie een go...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-9-2011 11:45:29

Dorine
nieuwe collectie
De nieuwe collectie van Rembo-styling en Marylise staan on-line. Om bij weg te dromen :) En heel leuk, ook korte kleedjes. Blijf het allemaal mooi vinden :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-9-2011 11:13:54

Annick
Hoeveel kost een bruidsjurk van Creations of Leijten ongeveer?
Hoi hoi! Weet iemand hoeveel een bruidsjurk van Creations of Leijten ongeveer kost?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 10-9-2011 22:59:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info