Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sofie
Stress omwille van speech
Hallo Met nog 11 dagen op de teller zijn we toegekomen aan de speech. Alleen weten we niet wanneer we deze zouden doen, direct na het binnenkomen of voor/na de dessert? Wat vermelden jullie hierin? Bedanken jullie ook meteen de ouders? groetjes, So...
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2013 14:30:23

kelly
Fotolocaties
Hallo, Weet er iemand soms mooie fotolocaties in Limburg regio Maasmechelen. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 4 20-5-2013 14:00:44

sara
we beginnen terug opnieuw
hallo bruidjes, gisteren heb ik met mijn ouders gaan praten want zat met zoveel twijfels. Zoals jullie misschien wel weten zit ik nog altijd zonder werk. En ja we hadden een zaal vastgelegd. Maar ik had hier twijfels over omdat dit voor 120 personen...
Voorbereiding Reacties: 11 20-5-2013 12:57:02

Lies
Wanneer bedankjes ouders en getuigen geven?
Dag iedereen, Vraagje, wanneer geven jullie de bedankjes voor de ouders en de getuigen? Geven jullie ook iets aan de grootouders? Roepen jullie dit af door de micro? Of wordt dit na de speech van de bruidegom bij de start van het feest afgegeven? ...
Voorbereiding Reacties: 9 19-5-2013 22:43:30

Melissa
Dagschema's, help?
Hallo iedereen! Hier ben ik weer met een vraag... Onze dag begint al behoorlijk vroeg voor ons en de suite, ik zet hieronder even mijn dagplanning en ik hoop een beetje feedback! 09u15 Ophalen suite aan parking 09u30 Aankomst ouders bruid --------...
Voorbereiding Reacties: 5 19-5-2013 22:29:34

Charlotte
ze voorspellen rotweer
Alle bruidjes die trouwen op 25 mei begint maar al véél kaarsjes te branden, want ze voorspellen dat zaterdag de dag wordt met de meeste regen en maar 12graden! pffff
Voorbereiding Reacties: 15 19-5-2013 18:49:58

Jessie
Waar laten jullie je misboekje drukken?
Hey allemaal, Ik heb me eindelijk nog eens aan het misboekje gezet. Wij gaan voor een Christelijke viering, maar met een moderne toets. Ik heb al heel veel inspiratie gehaald uit de boekjes van vrienden, familie en uit de mega voorraad van Audrey (n...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2013 14:29:14

liesbeth
17 augustus! Wat ben ik vergeten?
Dag liefste medebruidjes!! Het forum is voor mij een echte verslaving geworden! (zelfs tijdens de werkuren! :-) Onze trouw is op 17augustus! Zijn er dingen die ik over het hoofd zie? WAT AL OK IS! - Kledij bruid (incl. lingerie, juwelen en schoene...
Voorbereiding Reacties: 7 19-5-2013 11:24:02

kelly
gastenlijst en uitnodigingen
Ik had eens een klein vraagje , momenteel ben ik volop bezig met gastenlijst om zo een totaal prijs te kunnen maken wat de feest ons zal kosten ongeveer Nu we zouden de meesten uitnodigen van receptie tot ... nu vraag ik mij af , mss zijn er men...
Voorbereiding Reacties: 2 19-5-2013 9:48:54

Lieve
Wat vinden jullie van mijn (mogelijke) dagindelingen?
Ik weet niet goed hoe ik mijn dag zou indelen.  We hebben op 1 dag het wettelijk en kerkelijk huwelijk.  Ik zou graag hebben dat mijn dag nog relax genoeg verloopt (we hebben ook al kindjes) en wil me niet te veel opjagen en nog genoe...
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2013 22:48:58

Lies
Update met nog 41 dagen op de teller!
Hey iedereen, Ik wou jullie even een update geven aangezien ikzelf vind dat we toch weer een goed pakske vooruitgesprongen zijn, en dat allemaal met nog maar 41 dagen op de teller ! :o Vorige week donderdag (jaja, een feestdag), zijn ze van Fede Di...
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2013 22:01:46

Sarah
19 dagen op de teller
Heeeeeeelp .... wat vliegt de tijd. Met nog maar 19 dagen op de teller komt de trouw nu plots wel heel dichtbij. Stilletjes aan komt alles in orde dus ik heb er veel vertrouwen in. Gelukkig ben ik geen 'bridezilla'!!! Hoe staat het voor de rest met ...
Voorbereiding Reacties: 2 18-5-2013 21:00:48

melissa
me happy :)
we staan vrij goed op schema, en met nog 91 dagen op onze teller hebben we nog ruim tijd om de nog te doene zaken in orde te maken vandaag zijn we onze ringen gaan bestellen :) alsook met een vrij beperkt budget hebben we naar mijn mening prachtige r...
Voorbereiding Reacties: 5 18-5-2013 20:23:31

ineke
goed weer op 29 juni
ik ben vandaag eieren en koffie gaan brengen bij de arme klaren in gent met de hoop op goed weer op onze dagik heb dit ook gedaan toen mijn zus trouwde en we hebben ondanks het weerbericht goed weer gehad dus hoop dat dit nu ook voor ons zo is dus al...
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2013 15:29:47

Chiara
Oldtimerauto of bus gezocht!!!
Heyhey allemaal! We zijn al even op zoek naar trouwvervoer, maar zonder succes. We zouden graag een oldtimerauto of bus willen (type Mercedes 170S, Excalibur, Packard 120, Rolls Royce...), maar vinden onze goesting niet echt of het is veel te duur. ...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2013 12:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...