Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tine
misboekje afdrukken
Hallo,is er iemand die zijn misboekje online heeft laten afdrukken? Ik ben aan het twijfelen. Naar een drukker of via internet? Groetjes  
Religie Reacties: 1 25-9-2015 15:10:36

Annemie
Huren stoelen en tafels
Hallo, Iemand goede en betaalbare referenties om stoelen met een gouden kleur te huren. Liefst in West-Vlaanderen. Blijkbaar hier moeilijk te vinden, wel te vinden tegen Antwerpen ed, maar dan betalen we meer dan 500 euro transportkosten. Alvast bed...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 24-9-2015 22:08:17

Sarah
1/08/2015 - Onze dag!
Tijdens de voorbereidingen van ons huwelijk heb ik regelmatig input gehad door het lezen van verslagjes van anderen. Hieronder volgende aanbevelingen: - Bruidsjurk- JPC Collection: uitstekende service, zeer geduldig bij het uitzoeken naar een geschi...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 11 24-9-2015 21:01:51

veerle
bruidspaar gezocht
hallo iedereen, voor mijn opleiding tot weddingplanner zoek ik nog een paar bruidsparen waarvoor ik hun bruiloft mag organiseren of een deel ervan. hierbij krijg ik ondersteuning van de school zodat jullie trouwdag volledig inorde is. indien interes...
Voorbereiding Reacties: 1 24-9-2015 19:18:53

Kim
GEZOCHT: ervaringen Felix Pakhuis Antwerpen
Hey iedereen! Wij zijn op zoek naar mensen die hun trouwfeest hebben gevierd (of er een hebben meegemaakt) in het Felix Pakhuis en hun ervaring met ons willen delen.  Graag ook even het aantal gasten bij vermelden :-) Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-9-2015 15:39:02

Mieke
Laarsjes voor onder jurk van mijn dochter
Hoi iedereen!! Onze bruiloft staat gepland op 11 december, midden in de winter.Ik heb een leuke jurk voor mijn dochtertje gekocht, in december is ze 18 maanden.http://www.babyshopbambineke.nl/a-37476037-2763881/baby-feestkleding/sevva-mouwloze-...
Kledij - Suite Reacties: 0 24-9-2015 14:57:19

Margo
Feestzalen De Hoorn in Leuven
Hallo,Wie heeft er ervaring met de feestzalen van De Hoorn in Leuven? Positieve/Negatieve punten? Tips om met bepaalde cateraar te werken? Tips over een eventuele ceremonie daar? Aankleed/Fototips? Alles is welkom :) - Groet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 24-9-2015 9:27:18

Jolien
Onze dag!
Dames, Binnenkort ga ik stap voor stap over onze huwelijksdag beginnen bloggen.Ik heb ook redelijk vaak over de voorbereidingen van 'onze dag' geblogd. Dit kunnen jullie allemaal lezen op www.wierdsmalaenen.be Ik wacht nog op de foto's van de fo...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 23-9-2015 16:10:39

Lara
Dj Gregory
Beste mede-bruidjes! Wij hebben ook de stap gezet om te trouwen volgende zomer. We zijn momenteel volop bezig met plannen. Nu zijn we op zoek naar een DJ en overwegen om te kiezen voor DJ Gregory (pro-events). Dit was een van de referenties van de...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-9-2015 11:13:10

noortje
Gospel
Gezocht : gospel koor voor tijdens de ceremonie .iemand ervaringen ?
Muziek - Live Reacties: 3 22-9-2015 23:50:21

Nicky
Ceremonie meester voor 1uur die alleen het huwelijk voltrekt
Weet iemand een ceremoniemeester voor een uur ,regio genk Dankje
Ceremonie Reacties: 3 22-9-2015 22:31:33

An
Rode loper te koop
Voor ons huwelijk op 20 juni '15 hadden wij een rode loper aangekocht (lengte: ong. 30m, breedje ong. 1m).  Heeft hier iemand interesse in? Vraagprijs 50€ Woonachtig regio Lint.
Ceremonie Reacties: 1 22-9-2015 20:00:16

Sarah
Enveloppendoos te koop
Nu we al bijna een maandje getrouwd zijn, verkopen we ook onze enveloppendoos :-) Er is niets op aan te merken. Het is een witte doos met op de voorkant een hartje dat gemaakt is uit bloemetjes. Nieuwprijs was € 14,95. Je kan ze bekijken op de volge...
Voorbereiding Reacties: 0 22-9-2015 18:49:28

Carolien
dagplanning trouwdag?
Hee iedereen! Het is zo ver, na een goeie 6 jaar verloofd te zijn, hebben we eindelijk besloten om er toch maar eens voor te gaan! En de goesting om te trouwen is er helemaal ;). Maar nu, het praktische geregel... 28 mei is onze voorlopige datum (no...
Voorbereiding Reacties: 10 22-9-2015 18:40:30

Stéphanie
Unieke bruidsjurk te koop 'reeds voor mijn dag 22/08 gebruikt maar nog perfect intact'
http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/bruidsjurk-uniek-ontwerp-254139899.html 22 augustus ben ik eindelijk gehuwd... dit na een jaar vol spanning. Eenmaal dit nu achter de rug is, bedenk ik me dat ik l...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-9-2015 15:27:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...