Nu Online
Momenteel zijn er 519 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Ingrid
Enveloppendoos en gastenboek - waar kopen?
Hallo, Moet nog dringend een enveloppendoos en gastenboek kopen. Waar ga ik op zoek? Wie kocht er onlangs eentje tegen een schappelijke prijs? Alvast bedankt. Groetjes, Ingrid 
Ideeën Reacties: 8 13-4-2011 22:20:29

Sara
slordige ik, een tip vergeten, wie kent het nog?
Hey allemaal,   een hele tijd geleden was er een topic over pijnlijke voeten en dergelijke. Iemand gaf toen de reactie dat ze een zalfje had om dit tegen te gaan. Ik als een brave meid schrijf dit zalfje op en denk van ja binnen maandje z...
Ideeën Reacties: 15 13-4-2011 18:56:53

jeff
tafelnummers
Kheb met, de moeilijke periode, die we gehad hebben, weinig inspiratie voor heet moment. Alhoewel ik normaal héél creatief ben en bruis van de iedeen-)   Ik heb op dubbele kaarten, het tafelnummer geplaatst, binnenin, zou ik een klein ...
Ideeën Reacties: 3 12-4-2011 22:01:49

Sara
Dieet ni altijd even simpel MAAR Facebook bracht de oplossing
Net als vele bruidjes probeer ik nog een heel aantal kilootjes kwijt te geraken. Nu en dan lukt et maar af en toe komt er toch weer eentje bij, zeker nu dat het bijna Pasen is met die lekkere eitjes, mmm Tot ik net op facebook kwam en snap wrm het...
Ideeën Reacties: 15 12-4-2011 20:06:00

Linda
Alternatief voor receptie boek
Hoi hoi, als alternatief voor het receptie boek willen wij graag een polaroid camera huren zodat van alle gasten foto´s kunnen worden gemaakt. Deze kunnen ze dan in het receptie boek plakken en onder de foto kunnen ze nog een berichtje acht...
Ideeën Reacties: 3 12-4-2011 17:29:58

Lindsey
liedje intrede feestzaal ouders
we zoeken nog  een liedje voor de intrede van ouders in feestzaal wat kiezen jullie hiervoor? of nemen julie maar 1 liedje zelfde als het bruidspaar en dan samen komen? groetjes Lindsey
Ideeën Reacties: 5 12-4-2011 15:24:03

sofie
trouwkaars
hey,   weet er soms iemand waar ik een trouwkaars kan bestellen voor in de kerk liefst in oost-vlaanderen   groetjes sofie
Ideeën Reacties: 7 12-4-2011 13:53:12

katrien
CITYTRIP
Hey ik had graag met mijn aanstaande op citytrip geweest. Liefst niet te duur. Weten jullie welke ctytrips niet te duur uitvallen? En met welke maatschappij je best boekt. Graag enkele tips want wij hebben nog nooit weg geweets met het vliegtuig. gr...
Ideeën Reacties: 12 11-4-2011 19:24:25

Patricia
Opvolgen reacties
Hallo iedereen,   Ik weet niet of jullie "een trucje" hebben om makkelijk de berichten te kunnen opvolgen waar je zelf op gereageerd hebt. Ik vind het altijd leuk om bepaalde "verhalen" te kunnen volgen maar het is zo druk op het forum, dat bi...
Ideeën Reacties: 9 11-4-2011 13:58:02

Kristel
Broodjes regio Zemst-Mechelen
Wij zijn zaterdag getrouwd en hadden voor onze fuif broodjes besteld bij Trait. Luc in Zemst : fantastisch gewoon    
Ideeën Reacties: 3 11-4-2011 11:07:26

Katrien
originele bedankjes gezin/getuigen
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een origineel bedank geschenkje voor mijn ouders, broer, schoonouders, schoonzussen en getuige. Ik zou graag iets gepersonaliseerd geven, maar ik weet niet goed waar te beginnen. Het zijn allemaal andere type...
Ideeën Reacties: 0 11-4-2011 9:19:10

inge
paard en koet omgeving neerpelt
hallo allemaal wij zijn op zoek naar een paard en koets als vervoer voor onze trouw. wij zijn van neerpelt dus het gemakkelijkste zou zijn als het van hier uit de buurt kwam denk ik toch. kan er iemand mee helpen want we vinden niemand groetjes ...
Ideeën Reacties: 1 11-4-2011 1:01:26

kelly
dubbelke trouw????
heykes  bruidjes en gommekes   gisteren we waren we op de trouw van onze beste vrienden zijn ouders nu kwam onze vriend met de vraag of we het zouden zien zitten om op de zelfde dag te trouwen en samen het feest te doen  alle dus echt ...
Ideeën Reacties: 14 10-4-2011 11:44:15

Julie
Iemand idee?
Hallo,   Wij trouwen op 9 juli dit jaar. Het is dan ook mijn vriend zijn verjaardag. Ik wil dit dan ook eventjes benadrukken door op het avondfeest iets speciaal te doen, maar wat?. Zou hem dan ook een origineel cadeautje willen afgeven m...
Ideeën Reacties: 3 10-4-2011 11:35:51

veerle
kadootje voor bruidskindjes
Hey meisjes,   Onze twee bruidskindjes (meisje en jongetje) zijn 7 jaar.  Heeft er iemand een idee'tje wat we de kindjes als kadootje kunnen geven.  Het is ook wel de bedoeling dat die gasten er al in de loop van de dag mee kunnen spel...
Ideeën Reacties: 3 9-4-2011 8:45:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...