Nu Online
Momenteel zijn er 651 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sylvie
Hoge ( smalle ) vazen gezocht
Dag beste bruidjes! Het komt stilletjes aan dichterbij! Spannend :) ! We zijn terug in volle actie geschoten! Nu ben ik nog op zoek naar enkele dingen, ik herriner mij dat er hier al eens een berichtje over gepost is maar ik vind het niet meer terug....
Voorbereiding Reacties: 1 18-5-2013 11:08:40

Jirina
tafelschikking
brrrr, het ergste van de organisatie is de tafelschikking! We zoeken nog een manier om de gasten origineel naar de juiste tafel te krijgen... Ik zou willen werken met 'liefde is....'  Elke tafel dus een afbeelding of spreuk geven en de gasten ee...
Voorbereiding Reacties: 9 18-5-2013 9:33:26

Stéphanie
13 dagen.
Elke dag die cijfertjes zien zakken. Het is toch wat. Maar ook elke dag neemt de stress des te meer toe... Dit weekend trekken we er nog eens op uit. Samen met een heel goeie vriend gaan we op weekend naar disneyland. Dit is voor ons éé...
Voorbereiding Reacties: 9 18-5-2013 8:42:59

Angelique
18 mei 2013
Woehoew, tis zo ver! Vandaag de dag dat ik mevr Degryse zal worden. Binnen n uurtje zit ik bij de kapster en dan zal t allemaal snel gaan. Genieten maar :). Voor alle mede bruidjes deze dag, veel succes en genieten maar! Nu moeten we alles ondergaan...
Voorbereiding Reacties: 12 18-5-2013 7:09:48

Bruidje2013
rondje in de zaal
Wanneer begint het koppel aan een rondje langs de tafels? Na elk gerecht tot het gevolgende gerecht of pas voor het hoofdgerecht?
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2013 22:02:10

Mieke
aan alle trouwlustige van dit weekend!
Heel veel succes morgen, geniet ervan en nu al reeds een dikke proficiat!!! we duimen samen met jullie mee voor van alles en nog wat, maar zeker en vast voor droog weer!! De voorbereidingen zitten erop voor jullie tijd om even hard te genieten, als ...
Voorbereiding Reacties: 1 17-5-2013 20:22:35

Nathalie
hoeveel tijd uitrekken voor de voorbereiding?
Dag bruidjes, verlengd weekend en mijn eindwerk is af, dit wil dus zeggen dat ik me wat mag bezig houden met de trouw :-) joepie!! Ik ben nog maar begonnen en heb al weer een vraag, sorry hiervoor want ik heb al veel vragen gesteld... Ik ga op 27 ...
Voorbereiding Reacties: 6 17-5-2013 19:45:17

Nathalie
Dag bruidjes, verlengd weekend en mijn eindwerk is af, dit wil dus zeggen dat ik me wat mag bezig houden met de trouw :-) joepie!! Ik ben nog maar begonnen en heb al weer een vraag, sorry hiervoor want ik heb al veel vragen gesteld... Ik ga op 27 ...
Voorbereiding Reacties: 0 17-5-2013 19:44:55

Nathalie
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2013 19:44:51

Nathalie
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2013 19:44:31

Maja
Licht roze organzazakjes te koop
Hey bruidjes Ik verkoop 40 organzazakjes uit de AVA van zo'n 10 op 15 cm. ik verkoop ze omdat ze niet de goede kleur hebben en ik ben mijn bon kwijt, dus ik kan er niet mee terug gaan. ze kosten 40 euro, ik vraag er 35 euro voor en ik kan ze gratis ...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2013 18:26:41

sharon
nog 35 dagen... :-)
hallo medebruidjes, bbbrrr nog 35 dagen :-) alle voorbereidingen zijn zo goed als klaar... zaterdag 1 juni wordt  mijn vrijgezellen gevierd :-D kijk er naar uit,wel nerveus omdak nie weet wat er mij te wachten staat... ik weet enkel dat ik om 18...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2013 18:09:04

Sofie
Menubespreking.. En toen kreeg ik er al helemaal zin in :-)
Gisteren zijn we ons menu gaan bespreken!  Heeft er iemand al rucollaroomsoep geproefd? :-)Voor de rest zette hij de muziekinstallatie even open en was er licht en ik stond op de dansvloer te kijken naar de zaal en ik kreeg in ene keer een heel ...
Voorbereiding Reacties: 3 17-5-2013 18:00:39

rob
ervaring light in the box
ik heb een tijdje geleden enkele spulen besteld via deze site. was eind februari, tot op heden heb ik nog niks aangekregen.heeft iemand ervaring met deze site. groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2013 14:27:53

Ann
Tekstje bedankje
Liefste medebruidjes, Wij geven op de dag zelf aan onze gasten een foto mee van onze wettelijke trouw (week ervoor) waaraan we als vorm van bedankje bloemzaadjes voor pioenrozen willen hangen (mijn bruidsboeket gaan pioenen zijn daarmee). De zaa...
Voorbereiding Reacties: 3 16-5-2013 20:09:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...