Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17497
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
...
Volgende
Laatste
Ilse
drankenforfait tijdens een feest
Hallo, Ik heb eens een vraagje. Is het in iedere zaal zo dat wanneer je een drankenforfait (all-in formule) neemt, dat je sowieso voor het max aantal personen(bvb 120) blijft betalen tot op het einde van het feest? Ookal zijn er de laa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
16
5-2-2011 10:40:15
ellen
Gebouw met karakter
Beste mensen, mijn vriend en ik gaan na bijna 8jaar trouwen:) dit volgend jaar mei 2012 Ik ben op zoek naar een gebouw dat karakter uitstraalt zowel vanbuiten als vanbinnen. regio maakt eigenlijk niet zoveel uit rond brussel wallonie zelfs.....
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-2-2011 14:05:45
An
Iemand ervaring met de faculty club in leuven?
Hallo, wij plannen onze trouw voor het voorjaar van 2012 en zijn nog op zoek naar een zaal. we zijn al naar een paar zalen gaan kijken en tot nu toe vonden we de faculty club in leuven veruit het beste. is er iemand die ervaring heeft...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
4-2-2011 13:33:58
julie
ieman ervaring in salons montovani en ladeuze in maarkedal ?
Hallo Kan mij iemand zeggen hoe de ervaringen zijn in deze feestzalen.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
4-2-2011 11:59:39
Ilse
zaal Zuid-West in Lier
Hallo, Wie heeft er ervaring met de zaal Zuid-West in Lier? welke formule hebben jullie genomen? En welke drankenformule? Is het eten lekker? Welke dj hadden jullie? groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-2-2011 13:08:43
stephanie
vlaschaard
weet iemand of je deze zaal ook kunt huren en een eigen traiteur kunt nemen, ik heb dit precies ergens gelezen. zijn ze qua prijs ook goed want ik droom al jaren van een mooi feest maar ik heb een ventje dat een beetje op de centen wilt letten en te...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-2-2011 12:34:33
stephanie
bourgondisch huis Mol
iemand ervaringen met deze feestzaal? wij hebben oudjaar daar gevierd verleden jaar en ik vraag mij af hoe de tafels worden gezet voor ongeveer 150 personen want het is niet 1 grote plaats of vergis ik mij? weet iemand of ze meevallen qua p...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
3-2-2011 12:31:02
Cindy
Perron M in Mechelen
Hoihoi, Wij zouden ons trouwfuif willen laten doorgaan in Perron M te Mechelen. Heeft er iemand ervaring met deze fuifzaal? Alle info/tips zijn welkom :) Groetjes, Cindy
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
2-2-2011 20:19:14
Ce
De Venkel - Kortenberg
Hallo, Zijn er mensen die hier ervaring hebben? Ik vind op forums enkel oude info (van 2008 enz), dus alle mogelijke info is welkom ! Was het eten lekker/veel? Hoe viel de prijs mee? Zijn er veel mogelijkheden of is er veel to...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
1-2-2011 10:40:55
Jessica
waar blijft ons contract feestzaal en traiteur??
Hey iedereen Op dit moment schiet ik zo wat in paniek. Onze feestzaal ligt al vast sinds 2009. Maar we hebben nog steeds ons juiste contract niet ontvangen. Normaal gezien waren wij vorig jaar al in het huwelijksbootje gestapt, maar wegens o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
1-2-2011 8:37:25
iris
feestlocatie rond in of rond (groot) Antwerpen
dag iedereen, zie even door het bos de bomen niet meer. Wij trouwen in de zomer van 2012 (exacte datum afhankelijk van beschikbaarheid zaal wanneer we ze vinden welteverstaan). Wij zijn van Schoten en op zoek naar een moderne en sfeervolle locatie o...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
31-1-2011 22:12:42
Phaedra
Café modern en Kasteel van Rulliingen
Hallo, Naast mijn vraagjes over Slot Pietersheim en Poortgebouw Oud-Rekem, hadden we nog 2 locaties in gedachten die we wel zien zitten: Café modern (iets heeel anders) of Kasteel van Rullingen. Weet iemand hoe h...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
31-1-2011 14:04:53
Phaedra
Poortgebouw (kasteel-restaurant Reckheim) te Oud-Rekem (Lanaken)
Dag iedereen, Dit weekend hebben mijn vriend en ik een mooie locatie gevonden nl. het Poortgebouw (kasteel-restaurant Reckheim) in Oud-Rekem. Maar onze vraag is: weet iemand hoe het eten daar is? Wij dachten aan walking dinner-voorgerecht, g...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
31-1-2011 8:45:19
Evelien
Feestzaal Roxy te Nieuwkerken-Waas.
Hallo iedereen! Op 3 september dit jaar stap ik in het huwelijksbootje met de liefde van mijn leven ( klinkt chliché maar t'is de waarheid ;-) ) ! Wij zouden graag ons trouwfeest geven in Feestzaal Roxy in Nieuwkerken-Waas. Graag zou ik een...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
30-1-2011 16:48:31
Magomed
Zaal gezocht omgeving Temse
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een zaal met een grote keuken en waar we zelf voor de catering kunnen zorgen. Er zou toch zo'n man of 150-250 moeten kunnen tafelen. Dit liefst in de omgeving van Sint-Niklaas / Temse / Willebro...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
30-1-2011 15:47:53
Eerste
Vorige
205
206
207
208
209
210
211
212
213
214
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ludwig Coessens
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info