Nu Online
Momenteel zijn er 457 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marjan
airbrush tanning
Kan iemand mij helpen aan een adres om je bruin te laten spuiten? Dit in de regio waregem.Mijn dochter trouwt op 2 mei,ik zelf zie zonnebank niet zitten.Het zou wel 2 dagen ervoor moeten gebeuren want op 1 mei werkt er niemand hé!Ik voel me echt...
Andere Reacties: 7 9-4-2009 1:49:58

Laura
@ Sarah 10 juli te Hofstade
Hey,Ik zoek het bruidje die op 10 juli in Hofstade gaat trouwen. Ik vroeg me af of je Hofstade Aalst of Zemst bedoeld? Wij trouwen in Hofstade Zemst maar de pastoor had geen trouw op jouw datum staan dus ik veronderstel dat je Aalst bedoelde?! Zou ha...
Andere Reacties: 5 9-4-2009 1:28:30

Els
KALLIGRAFIE
Hallo, ik bne op zoek naar iemand die mij eventueel kan verderhelpen... ik wil de naamkaartjes voor op tafel in kalligrafie schrijven... Is er iemand die dit kan of mij verder kan helpen? Regio Genk-Opglabbeek-Maasmechelen. Wij trouwen 25 april.... h...
Andere Reacties: 2 8-4-2009 22:30:03

heidi
help, ring niet goed
hallo, wij zijn vandaag onze ringen gaan ophalen, (ergens in het antwerpse), nu wilt dat mijn ring echt niet mooi is, niet alleen is de naam in mijn ring niet mooi gegraveerd, nu komt er nog bij dat diene mens mijn steentje op mijn ring heeft geplaat...
Andere Reacties: 2 8-4-2009 20:56:35

Sofietje
uittredelied
Hey, ik vrees dat het misschien wel al meerdere malen gevraagd geweest is, maar ik vind echt geen passend uittredelied voor mijn ventje en ik...eerst hadden we gedacht aan on my way van phil collins, maar uiteindelijk vond mijn vriend het net iets te...
Andere Reacties: 10 8-4-2009 19:23:14

Dorien
Originele uitnodigingen
Hoi allemaal , Ik weet dat da vraag al 100 x gesteld is. Maar ik kom er maar niet uit welke uitnodigingen we willen. Ik wil echt iets origineel. Zoals bv Boarding passes voor de vlieger maar dan in uitnodigingen , bioscooptickets ... Maar zo iets heb...
Andere Reacties: 4 8-4-2009 17:36:25

sofie
Instant tan - meer info
Hallo bruidjes,Om diverse redenen mag ik niet onder de zonnebank. Binnen 2 maand is onze grote dag aangekomen en ik zou graag een bruin kleurtje willen.Weet er iemand meer informatie en adressen waar ik zo in een soort instant cabine tercht kan voor ...
Andere Reacties: 12 8-4-2009 15:26:41

ellen
gravering trouwringen
hey allemaal,zijn er mensen die behalve de namen en datum nog een tekstje laten graveren?
Andere Reacties: 4 8-4-2009 14:24:29

Daisy
binnenlocaties voor foto's
Hallo iedereen,Kunnen jullie mij misschien wat tips geven voor een eventuele binnenlocatie voor de foto's in omgeving Herentals?
Andere Reacties: 1 8-4-2009 13:55:13

Lorianne
help liefde is...prentjes
hallo allemaal,wij gaan voor onze trouw werken met het thema liefde is... nu dacht ik dat er een prentje was met liefde is...trouwen met je beste maatje of vergis ik me? ik vind dit nergens terug op internet maar ik denk dat ik het op het forum heb g...
Andere Reacties: 6 8-4-2009 11:24:35

Marieke
Plaats bruidskindjes - Dringend
Hallo, Wij trouwen 18/04 , morgen moet ik alles doorgeven nu denk ik plots aan iets, waar plaats je de bruidskindjes??? Wij hebben alternatieve viering.Plaats je die schuin van het koppel, apart, dus of mogen die gewoon "in het publiek" voo...
Andere Reacties: 6 8-4-2009 10:56:52

Janick
Naamkaartjes
Graag had ik jullie advies hoe jullie de namen op jullie naamkaartjes vermelden.Bijvoorbeeld je hebt Dhr. & Mevr. Wim & An Janssens-PeetersWat schrijven jullie dan op het naamkaartje :- Dhr. Wim Janssens of Wim Janssens of Wim Janssens-Peeter...
Andere Reacties: 10 8-4-2009 10:54:42

franca
leuke ideen voor trouwfeest
hallo over precies 1 maand is het zover, ik ben op zoek naar leuke orginele dingen die we op het feest kunnen doen, ik heb bv als de gasten binnen word er een foto gemaakt en zij moeten dan een groot hard vasthouden, wie heeft nog leuke tips
Andere Reacties: 6 8-4-2009 9:57:14

Karmen
Tafelnamen Bekende Duo's
In een ouder topic van dit forum vond ik inspiratie voor onze tafelnamen. Ik vind werken met bekende duo's een heel leuk idee. Maar jullie horen me al komen: Kennen jullie bekende & leuke duo's? Ik dacht al onmiddellijk aan Mickey & Minnie, B...
Andere Reacties: 10 7-4-2009 21:26:55

ellen
trouwringen
hey, even een vraagje...We zijn deze middag gaan kijken voor trouwringen en hebben onze zin gevonden. Joepie!!!!Wat onze bankzaken betreft hebben we beiden een aparte rekening en ook een gemeenschappelijke rekening. Mijn ventje wil beide ringen betal...
Andere Reacties: 6 7-4-2009 21:21:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...