Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

nathalie
schoonouders
beste bruidjes   miss kent er van iemand van jullie dit probleem, mijn ouders betalen een heel groot stuk van ons huwelijk en wij maar mijn vriend zijn ouders willen niks betalen!! ok ze zijn het niet verplicht maar wat mij stoort is dat...
Ideeën Reacties: 20 2-4-2011 21:11:18

Cindy
Bedankjes - cupcakes?
hallo Iedereen, Ik heb hier al af en toe gelezen dat sommigen onder jullie cupcakes geven als bedankje. Hoe doen jullie dat? Hoe verpakken jullie dat en geef je daar dan nog iets bij? Of enkel met een kaartje "bedankt" eraan? En hoeveel geven julli...
Ideeën Reacties: 2 2-4-2011 13:24:32

mona
vrijgezellenavond
Ik heb tot nu toe eigenlijk nog niets gepost maar wel al enkele malen gereageerd. Onze Familie is al op de hoogte van ons huwelijk, de voorbije zondag heb ik eindelijk mijn nichtje gezien en wij hebben het haar verteld. Zij zag het natuurlijk al hel...
Ideeën Reacties: 11 1-4-2011 22:51:42

natasja
schildersezel
wat zetten jullie er op? wij zouden het willen gebruiken voor bij onze bedankjes en gastenboek te zetten.   of voor wat gebruiken jullie het?   x
Ideeën Reacties: 1 1-4-2011 22:33:21

kathleen
auto
hoi trouwertjes weet er iemand van jullie een mooie cabrio of limo die niet te duur is? Graag regio limburg. groetjes
Ideeën Reacties: 2 1-4-2011 19:00:03

julie
filmdozen zoals in de cinema
hallo   zit met een vraagje mijn toekomstige vent is zot van films en cds dus je kan het thema raden hee, dus ik ben nu op zoek na nie de dure filmdozen om als bedankingen te geven, zoals in de cinema hee. wie kan helpen
Ideeën Reacties: 1 31-3-2011 21:32:35

Ineke
Eretafel
Hoe ziet jullie eretafel eruit? Zitten jullie allemaal op één lijn of hebben jullie een ronde tafel?   Onze zaal stelde voor om een gewone ronde tafel te nemen (aangezien we maar met 6 zijn: beide ouders en onszelf), maar dan ziten e...
Ideeën Reacties: 12 31-3-2011 16:39:55

Inge
Hulp voor vervoer
Hallo, Voor de vrijgezellen voor mijn broertje en mijn (toekomstige)schoonzusje zijn we nog op zoek naar vervoer. De vrouwen zijn met een 9tal mensen en de mannen met 13. Weet iemand waar we ergens goedkoop een busje ofzo kunnen huren?
Ideeën Reacties: 1 31-3-2011 14:02:20

nele
Hulp nodig
Dag bruidjes allemaal,   we trouwen op 1 juli en zouden dus een feest willen geven met een echt zomers vakantiegevoel. Hebben jullie misschien ideeën hoe we de zaal kunnen aankleden? We zouden voor felle kleuren gaan (wit, oranje, roos). Wa...
Ideeën Reacties: 4 31-3-2011 13:36:35

dorien
aaahh nog 99 dagen :-D
geen 100 en meer te zien op de teller:-) Nu word het nog meer spannend. Maar ik denk dat wij toch goed op schema zitten. eigenlijk is alles in orde volgende week hebben wij onze uitnodigingen en dan kunnen we ze gaan uitdelen. Hoe zit het met de...
Ideeën Reacties: 4 31-3-2011 12:32:42

nele
op zoek naar een website
Hallo allemaal,   ik heb een paar maanden geleden een website bezocht met hele mooie en originele foto's van hoe je desserts kan klaarzetten. Ze werkten met kleuren en/of thema's. Natuurlijk heb ik de naam van die website niet genoteerd en ik vi...
Ideeën Reacties: 2 31-3-2011 12:01:08

ann
kleine flesjes cava?
Lieve bruidjes,   Ik ben opzoek naar kleine flesjes cava, hebben jullie informatie waar ik dit voordeliger kan bestellen of waar ik dit kan vinden?   Super bedankt!
Ideeën Reacties: 6 30-3-2011 18:03:03

cindy
enveloppen
hoikes, wat ik me afvraag is wat je doet als je op het avondfeest de enveloppen met kaartjes en geld krijgt. doe je deze dan recht open of pas na het feest als je thuis bent? mss. komt het wat raar over als je ze recht moet openen en heb je geen tijd...
Ideeën Reacties: 10 30-3-2011 16:14:34

Aprilbruid
geschenkje bruidegom
hebben jullie een geschenkje voor de bruidegom en zo ja, wat is dat dan?  
Ideeën Reacties: 16 30-3-2011 12:32:07

Ineke
Welke bedankjes geven jullie?
Er zijn al zoveel berichtjes over gemaakt, maar toch wil ik even luisteren wat jullie als bedankje gaan geven aan de gasten? Voorzien jullie ook een bedankje voor de mensen die enkel naar de receptie komen?   Ik heb het ontwerp voor het kaart...
Ideeën Reacties: 26 30-3-2011 11:50:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...