Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Jili
Paspop
Whiiii... eventjes mijn vreugde delen... Ik heb van mijn ouders een paspop gekregen voor mijn verjaardag en deze is gisteren gearriveerd! Nu nog mijn droomkleed vinden ;-)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 31-8-2011 10:02:39

sofie
Allerlei te koop
Onze trouwdag is voorbij, we hebben dus allerlei dingen te koop Trouwkleed Trouwschoenen maat 40 2 grote ballonnen Enveloppendoos
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-8-2011 20:22:56

Caroline
verkoop trouwjurk
Halo iedereen, ik verkoop mijn trouwjurk van Linea Raffaelli. Voor meer info zie de website www.2dehands.be, zoekertje 98366238
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 30-8-2011 17:37:13

Sara
modeshows-opendeurdagen
hey iedereen, ik vroeg mij af, is het het beste om te wachten tot de modeshows en opendeurdagen geweest zijn om te gaan passen voor bruidskleding of is dit niet echt de moeite? Sommige vragen ook geld voor zo een modeshow, lijkt me raar. Is het sli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 30-8-2011 10:44:12

Niki
Miss Kelly Trouwjurk
Hallo iedereen, Momenteel ben ik volop bezig met afspraken te maken voor 1 van de leukste dingen van de voorbereidingeng nl. de trouwjurk! Ik heb al 2 afspraken gemaakt maar ben nu een winkel tegengekomen in Terneuzen waar ze Miss Kelly verkopen. I...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-8-2011 9:03:52

Ann
Wie gaat bij jullie mee op kleedjesjacht ?
Hey De titel zegt het al... Wie nemen jullie allemaal mee als je een kleedje gaat kiezen ? Mijn eerste afspraak ligt vast op 8 oktober en natuurlijk gaat mijn mama mee. Dat vind ik maar normaal. Ook men getuige (nicht) gaat mee. Verder gaan ook nog ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 27 29-8-2011 20:23:59

Rebecca
Winkel met bruidskledij binnen budget
Hey girls. Ik ben nog een eindje van the day af maar zit toch al uit te kijken naar de pasbeurten van de bruidskledij! Ikzelf woon nu in Brugge en ben op zoek naar winkels met betaalbare bruidskledij. Ik heb een budget van 1000 EUR voorzien en vraag ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 29-8-2011 20:23:45

Stephanie
disney bruidskledij
Hallo iedereen, toevallig kwam ik op de site van JPC in Antwerpen de Disney bruidskleedjes tegen. Voor diegenen die hierin geïnteresseerd zijn kunnen misschien eens een kijkje gaan nemen bij JPC, of deze effectief daar te koop zijn. De link: &...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-8-2011 13:40:08

Hannelore
morgen eerste keer kleedje gaan kiezen
Hey, Morgen heb ik een afspraak in la sposa om voor de eerste keer een trouwkleed te passen. Ik heb totaal geen idee wat voor kleed ik wil. Aangezien we enkel voor de wet trouwen is een kort kleedje meer dan voldoende. Maar dat is ook het enigste da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-8-2011 13:38:37

laetitia
Danskleedje, waar kopen?
Dag bruidjes, Ik heb een vrij zwaar kleed met lange sleep. Dit wordt heel vermoeiend om te dansen. Vermits ik heel graag dans zou ik graag rond 2 uur 's morgens een ander kleedje aantrekken. Hebben jullie ideetjes waar ik dit kan vinden re...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 29-8-2011 9:14:29

Ingrid
Avondkledij als trouwjurk
Hoi allemaal, Na 15 jaar samen hebben we eindelijk de knoop doorgehakt en gaan we trouwen. Het wordt geen traditioneel trouwfeest met alles er op en er aan, enkel korte receptie, BBQ en dan party. Ik zie mezelf ook niet in een traditioneel wit lang k...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 29-8-2011 8:12:17

AN
SUPER BLIJ
Wou gewoon laten weten dat ik super blij ben met het kleedje dat ik gekozen heb...zaterdag nog een laatste keer gaan passen voor onze grote dag aanbreekt!!  Het begint echt te korten....nog 12 dagen...spannend!! Hierbij wil ik nog eens recl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-8-2011 22:20:36

marinka
catalogus trouwjurken?
hallo dames, kan iemand mij zeggen waar ik catalogusen van bruidjurken kan krijgen of aanvragen? in de winkel waar ik naartoe geweest ben doen ze dit niet... ben op zoek gegaan op internet maar vind enkel iets bij linx. kan iemand helpen aub?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-8-2011 11:14:30

Samira
Nog 4 dagen en kleed past nog niet perfect
Hoi iedereen, ik wil dit even van me afschrijven want ik begin nu toch lichtjes te panikeren. begin van de maand ben ik terug naar de bruidswinkel geweest om de retouches vast te leggen. Gisteren mocht ik het kleed terug gaan passen maar blijkt nu da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-8-2011 6:11:45

Katrien
aparte jurk - maatje meer
Dag allemaal, ik trouw volgende zomer, maar ik wil liefst geen traditionele witte trouwjurk. Ik zou het liefst gewoon een heel mooie jurk willen die er niet 'trouwjurkachtig' uitziet, een zwarte of blauwe of zo. Ik vind bijvoorbeeld de jurken van Ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 27-8-2011 23:03:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info