Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nathalie
DJ gezocht
Hallo, wij trouwen pas in 2010, maar we zijn al stilletjes op zoek naar een DJ. Weten iemand van jullie een goede DJ in de omgeving van Aarschot - Leuven?Wij hebben dansende tantes en nonkels, maar dansen zelf ook heel graag. Dus liefst een DJ die va...
Andere Reacties: 6 7-4-2009 21:11:44

Sophie
bruidskindjes
Hallo!Wat laten jullie de bruidskindjes dragen in de suite?Groetjes
Andere Reacties: 5 7-4-2009 21:00:54

Eef
Gastenboek
Hoi medebruidjes,iemand enig idee waar je aan een gastenboek kan geraken? Regio Antwerpen?Alvast bedankt!GroetjesEef
Andere Reacties: 6 7-4-2009 18:30:13

saskia
porsche
Hoi,mijn vriend is zot van porches. Nu zou ik om hem te verrassen een porsche cabrio willen huren voor onze trouw. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden. Wij zelf zijn van Lummen ( dicht bij Hasselt), ik vind tot nu toe alleen bedrijven die dan ...
Andere Reacties: 2 7-4-2009 16:00:31

Valerie
bruidsboeket of niet...
Hoi,Nog een kleine 6 maand en het is zover, ik begin alvast af te tellen! Ben aan het surfen op het net naar vb'en van bruidsboeketten maar vind er maar niets aan...heeft iemand goeie site of een alternatief?groetjes Valerie
Andere Reacties: 10 7-4-2009 13:46:40

lieve
Video reportage Kortessem
beste,wij trouwen op 23 mei in Kortessem en zouden graag onze viering vastleggen op film. heeft iemand een idee? En hoeveel kost zoiets eigenlijk?groeten
Andere Reacties: 4 7-4-2009 11:49:51

dORINA
kleding mannen
Wat doen de mannen van de suite aan bij jullie? Kostum of smoking ?
Andere Reacties: 7 7-4-2009 11:40:16

heidi
valse nagels
hallo, ik ben op zoek naar iemand dat mooie valse nagels kan zetten (op afgebeten nagels), iemand een idee, liefst regio Halle of Opwijk16 Mei 2009
Andere Reacties: 4 7-4-2009 10:25:03

vanessa
deejay ...
hej bruidjes en gommetjes,ik vroeg me af hoe de besprekingen met jullie deejay plaatvinden,komen jullie samen om alles te bespreken??vorige week denk ik, postte ik een bericht omdat onze deejay niet reageerde op mails... (na 2 weken dus eindelijk wel...
Andere Reacties: 9 7-4-2009 9:46:17

dORINA
muziek receptie
hallo, kennen jullie een band voor op de receptie?
Andere Reacties: 6 7-4-2009 8:57:21

Tessa
Help... Tegenslag nr.1 voor ons drinkfeest! Zaal N.Limburg
Hallo,Tegenslag nr. 1 ivm de voorbereidingen van onze trouw...We waren al in onderhandeling met de eigenaars van onze zaal, ons uit de hand gelopen drinkfeest was volledig gepland, Coverband, live acts, de inrichting,...Krijgen we gisteren een mailtj...
Andere Reacties: 6 7-4-2009 7:33:36

Vanessa
De kaap van de 200 dagen bereikt
Eindelijk de kaap van de 200 dagen bereikt. Pffff was het maar al zover.groetjesVanessa24/10/09
Andere Reacties: 5 7-4-2009 6:21:58

hans
traiteur omgeving willebroek gezocht
Op 29 augustus 2009 gaan mijn vriendin en ik trouwen.Nu zijn we nog op zoek naar een goede niet al te dure traiteur uit de omgeving van willebroek. Onze voorkeur gaat uit naar een italiaans buffet maar iets anders is ook interessant.Onze voorlopige g...
Andere Reacties: 6 6-4-2009 20:09:00

Francis
moderne zaal
dag iedereen,wij zijn op zoek naar een feestzaal die niet te klassiek of conventioneel is maar eerder modern, zoals bijv. "fabriekspand" in Roeselare. Kennen jullie gelijkaardige zalen, bij voorkeur in Oost-Vlaanderen?
Andere Reacties: 3 6-4-2009 15:38:38

nathalie
huifkartocht
hallokan iemand mij een adres geven van organisator huifkartochten in de buurt van tremelo of hageland? ik heb al vele mailtjes gestuurd en rondgebeld maar vind niets. probleem: we zijn met 20 volwassenen en 6 kids (tussen 4 en 10 jaar oud).
Andere Reacties: 0 6-4-2009 15:27:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...