Nu Online
Momenteel zijn er 513 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
Elke's Bachelor Party
Afgelopen vrijdag was het mijn VRIJGEZELLENAVOND!!! Ik moest jammer genoeg eerst nog een dagje werken, maar werd op het werk opgehaald en moest me dan thuis verkleden... Ikzelf kreeg een prachtige rode glitterpruik met tiara en een blauw t-shirtje m...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2013 13:56:41

krista
liedjes over ouders, moeder of vader
Hoi hoi, hier ben ik weer, vermits ik nu helemaal op dreef ben met de voorbereidingen :-). De teller telt dan ook goed af :-). Ik zou graag een cd branden voor mijn ouders mee te geven op het einde van het feest als ze naar huis gaan. Mijn ventje wee...
Voorbereiding Reacties: 13 12-5-2013 10:20:31

steven
Vervoer
Beste bruidjes, Onze trouw is pas voor 14 juni 2014 maar we zijn toch al goed gestart met de voorbereidingen. We willen graag een oldtimer bus en hebben ook iets op het oog! Heeft er iemand ervaring met het verhuurbedrijf yume limousines ? We zijn ...
Voorbereiding Reacties: 4 12-5-2013 0:56:17

els
Misboekje
Zou er misschien iemand zijn misboekje eens willen doorsturen? Zodat ik eens een voorbeeld heb, hoe het er ongeveer zou moeten uitzien? renaers_els@hotmail.com Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2013 17:00:01

Nika
huwelijkskaars
Beste bruidjes, waar kan ik in de provincie Antwerpen (liefst regio Turnhout - Herentals) goede adresjes vinden voor een huwelijkskaars? Dank je wel!
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2013 14:27:29

Sofie
Regenachtige vrijgezellen!
Voila! Vandaag komen ze mij halen voor mijn vrijgezellen!! Ben benieuwd!!  Ik hab anders een groot vermoeden want we gaan doen en dan is de regen toch wel wat spelbreker.. 
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:55:20

Fairytale
Bruidsboeket...
   Hallo mede bruidjes, Ondertussen hier op de teller nog 27 dagen... het begint sneller en sneller te gaan... Donderdag aanstaande zouden wij graag eens willen gaan zien voor mijn bruidsboektje en de 'kleine' versie ervan voor h...
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:36:59

Mieke
trouwbelofte
Hey zijn er hier dat zelf hun trouwbeloften hebben geschreven?  zouden jullie die willen posten, heb echt nood aan een paar voorbeelden ??? :( ;)
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2013 10:03:48

Mieke
trouwbelofte
Hey zijn er hier dat zelf hun trouwbeloften hebben geschreven?  zouden jullie die willen posten, heb echt nood aan een paar voorbeelden ??? :( ;)
Voorbereiding Reacties: 5 11-5-2013 10:03:47

Eline
Verlengd weekend = voorbereiden :-)
Hey hey! Gisteren en vandaag waren erg productief Donderdag schreef ik alle 110 enveloppen (ik heb er blaren van op mijn vingers) en staken we onze menu in elkaar. Vandaag staken we de uitnodigingen in de enveloppen en ben ik ze gaan poste...
Voorbereiding Reacties: 2 10-5-2013 18:56:41

Annina
Grote fotolijsten met romantisch tintje voor een prijsje?? - onvindbaar?
Aangezien wij met verschillende sprookjes werken als thema en op elke tafel een grote tekening van een sprookje, door de kindjes gekleurd willen zetten, zijn we daarvoor op zoek naar fotokader. Ik dacht aan 13x18, of zelfs de grootte van een A4 (20x...
Voorbereiding Reacties: 9 10-5-2013 15:07:15

angelique
7/8 juni bruidjes???
Beste bruidjes & bruidegommen,  Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen? Kmaak me zo'n zorgen dat ik nog iets vergeet... Nog 28 dagen :D
Voorbereiding Reacties: 6 10-5-2013 10:10:31

smili
twijfels over thema
hoi dames,  met nog 50dagen op de teller, krijg ik ineens twijfels over ons thema. Ik wou gewoon met een kleurtje werken. Per groep (collega's, familie, vrienden, geburen) een kleur bv collega"s geel, familie groen, vrienden blauw, en geburen p...
Voorbereiding Reacties: 6 9-5-2013 19:43:58

krista
Jullie mening nodig
Hoi medebruidjes, bruidegommetjes. Wij zitten weer met een moeilijke beslissing. Onze ijsbruidstaart is besteld enkel de smaken moeten we nog doorgeven. Het gaat een ijstaart worden uit 3 lagen, oorspronkelijk wilden wij enkel vanilleijs omdat iedere...
Voorbereiding Reacties: 26 9-5-2013 13:26:09

Karen
Fotolocaties regio Aalst en omstreken
Beste bruidjes, bruidegommetjes en  alle anderen. Ik zou graag wat ideetjes opdoen voor binnenlocaties regio Aalst en omstreken, buitenlocaties is niet moeilijk maar als het regent weetn we niet goed waar naartoe hopelijk heeft iemand raad.
Voorbereiding Reacties: 5 9-5-2013 11:47:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...