Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

joke
wie vragen voor receptie en of avondfeest
dag iedereen,   we weten niet zo goed wat te doen. we hebben geen groot budget om te trouwen. maar willen een leuk feest. nu mijn man heeft dan ook nog eens een grote familie die ik niet zie zitten om allemaal te vragen  om mee te eten. vee...
Ideeën Reacties: 7 19-3-2011 21:03:16

Elke
groen snoep
Dag allemaal...   Het idee is hier al meermaals gepost... snoepjes als tafelindeling.   Onze kleuren zijn groen en wit... we hebben een 12 tal groenige snoepjes nodig...   Wie kan mij helpen?   Ik dacht al aan kikkertjes...
Ideeën Reacties: 7 18-3-2011 23:26:54

Maaike
Gastenboek
Beste mede-bruidjes,   ik zou graag als gastenboek een soort 'vriendenboek' maken. Ik las al in vroegere berichten dat er nog bruidjes zijn die dit gemaakt hebben. We willen er wel enkel leuke vraagjes in... Daarom vroeg ik mij af of jullie...
Ideeën Reacties: 4 18-3-2011 16:12:27

Joke
All in concept?
Wij organiseren onze trouw vanuit het buitenland. Dus zijn we op zoek naar een all in concept (locatie die voor alles zorgt, versiering, receptie, bbq, dessertbuffet, muziek, etc ...) . Zijn er nog mensen die hiervoor hebben gekozen? Wat zijn jullie ...
Ideeën Reacties: 7 18-3-2011 6:34:16

Vicky
Zelf kaartjes maken voor op tafel
Hoi bruiden,   Weet er iemand een site waar je gemakkelijk zelf kaartjes kan maken voor op de tafels? Wij werken rond het thema reizen/plaatsen die voor ons een betekenis hebben en willen de kaartjes zelf maken. Ik had het idee om de voorkant ...
Ideeën Reacties: 4 17-3-2011 16:21:59

natasja
kledij zoontje
Hey iedereen ,   Met nog 49 dagen op de teller wil ik volgende week kledij gaan zoeken voor ons 2,6 jarig zoontje. Mijn trouwkleed is in 2 delen,de top is in ivoorkleurig en de rok is mja het is een moeilijke kleur... Het is grijzig. De lijn...
Ideeën Reacties: 7 17-3-2011 15:32:11

Evelien
Vervoer
Ik zit met een beetje een probleem... We raken er maar niet uit over hoe we van Hasselt (mijn thuis) naar Gent (de kerk) zouden rijden. We willen geen fortuin uitgeven aan een auto en nu heeft mijn vriend bedacht dat we toch ook met zijn oude golfje ...
Ideeën Reacties: 8 17-3-2011 13:00:48

marieke
tafelversiering
hallo   We zijn gisteren gaan kijken voor onze huwerlijksbedankjes en opeens dachten we eraan ..."Wat gaan we doen met onze tafels?" Vrienden van ons hebben al eens hun tafels de namen gegeven van steden waar ze al op vakantie geweest waren en...
Ideeën Reacties: 4 17-3-2011 10:09:44

Ingrid
Enveloppendoos
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een enveloppendoos. Weet iemand waar ze er mooie hebben momenteel? Alvast bedankt. Groetjes,  
Ideeën Reacties: 9 17-3-2011 10:04:57

Sylvia
een vraagje ivm getuigen
Beste bruidjes,   Zijn er nog mensen die met 4 getuigen trouwen?  Wij trouwen enkel voor het stadhuis en niet voor de kerk, dus wij hadden eigenlijk graag elk 1 getuige van ons eigen familie gekozen en elk 1 getuige van onze schoonfamilie...
Ideeën Reacties: 14 16-3-2011 12:21:09

Sylvia
Website met mooie ouder bedankjes (beeldjes)
Dag bruidjes,   Ik was gisterenavond het internet wat aan het afschuimen op zoek naar een origineel geschenk voor de ouders.  Ik wou iets anders dan bloemen of viva boxen.  Ik heb een leuke website gevonden waar ze beeldjes verkopen ...
Ideeën Reacties: 1 16-3-2011 9:17:43

anne
Tafelschikking
Hallo allemaal,   Wij gaan op onze trouw voor volgende formule (receptie met bordhapjes die overgaat tot walking-dinner). Nu hadden we graag voor een losse sfeer gezorgd en we hadden met de catering afgesproken om verschillende tafels te voorz...
Ideeën Reacties: 6 15-3-2011 21:17:36

Ineke
Het feestviltje (zelf gemaakt => +/- 40 euro voor 100 stuks)
Hoi bruidjes in spé   Ik wil graag even mijn idee delen met jullie: ik heb een manier gevonden om onze eigen feestviltjes te maken. De originelen zijn natuurlijk wel de echte, maar ook wel duurder (150 €) in prijs... Mijn idee kos...
Ideeën Reacties: 20 15-3-2011 16:57:31

iris
Mini-receptie'tjs na de kerk
hallo, las eerder deze week in een magazine iets over Café Welkom. Zij verhuren een oud VW-busje dat dienst doet als café/tap. Ik vond dit wel leuk om buiten aan de kerk de mensen te trakteren als een soort van mini-receptie'tje na de mis....
Ideeën Reacties: 6 14-3-2011 21:30:44

Niky
Dresscode
Hallo,   Dilemma, dilemma, dilemma. Ik zat met het idee om op de uitnodigingen een dresscode te vermelden. Ik zou het leuk vinden als iedereen iets rood zou dragen, het hoeft niet veel te zijn, een accentje zou al genoeg zijn. Wat vinden jullie ...
Ideeën Reacties: 13 14-3-2011 19:28:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...