Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Michele
pfffffff
Het kan niet altijd supergoed gaan zeker? Ik zit wat in de knoop. Mijn zusje heeft een tweeling die tegen de trouw 14 maanden gaan zijn. Mijn andere zus heeft 2 peuters en in de beide familie zitten nog een heleboel peuters en kleine kinderen. ...
Voorbereiding Reacties: 16 7-5-2013 19:27:00

Peggy
Vrijgezellenweekend in duigen..
Morgen vertrek ik met mijn beste vriendin naar Malaga voor 4 dagen voor mijn vrijgezellenweekend. De bedoeling was zeker niet om te feesten, gewoon nog eens als 2 vriendinnen weg van alles, ons huishouden, de kinderen, niet hoeven te koken, terrasje...
Voorbereiding Reacties: 5 7-5-2013 14:41:26

lieselotte
22 juni bruidjes
beste medebruidjes, hoe ver staan de 22 juni bruidjes al? beginnen de zenuwen ook stilletjes aan te komen? Groetjes!!
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2013 13:30:21

Delphine
November bruidjes
Hallo iedereen! Ons trouwfeest gaat door op 9 november (nog een halfjaartje te gaan, spannend!!) Zijn hier op het forum nog november-bruidjes aanwezig? Wij werken met een vrijzinnige ceremonie en alles op dezelfde locatie (wel verschillende z...
Voorbereiding Reacties: 4 7-5-2013 11:00:32

Fairytale
De trouwringen zijn in ons bezit
   Beste forumbruidjes, Wij zijn zeer tevreden want we hebben onze trouwringen in ons bezit. Ze zijn echt prachtig. Ondertussen nog 31 dagen te gaan en het gaat razend snel nu vind ik. Het zal er snel zijn, maar van stress of zenuwen ...
Voorbereiding Reacties: 2 7-5-2013 9:50:07

Stephanie
Ik zoek een enveloppendoos
Ik ben nog op zoek naar een enveloppendoos. Heeft iemand van jullie er 1 te koop staan (nog in goede staat)?
Voorbereiding Reacties: 1 7-5-2013 9:35:39

Sofie
Uitnodigingen klaar!
Dag mede-bruidjes, even een korte update: onze uitnodigingen zijn klaar! Ik mocht ze gisteren gaan halen en ze zien er echt superleuk uit. We moeten er nog wat aan knutselen en ze in elkaar steken ;) maar ik kan bijna niet wachten om ze uit te delen...
Voorbereiding Reacties: 3 7-5-2013 8:46:36

Charlyn
Template Kosten
Hallo Zou er iemand een template/excel document kunnen doorsturen waar alle zaken die betaald moeten worden(zonder bedragen natuurlijk) op vermeld staan? Ik heb wel een idee wat er allemaal moet betaald worden maar zou graag niet voor onverwachten ...
Voorbereiding Reacties: 20 7-5-2013 8:33:25

Delphine
November 2013 bruidjes
Hallo iedereen! Ons trouwfeest gaat door op 9 november (nog een halfjaartje te gaan, spannend!!) Zijn hier op het forum nog november-bruidjes aanwezig? Wij werken met een vrijzinnige ceremonie en alles op dezelfde locatie (wel verschillende zalen)....
Voorbereiding Reacties: 0 7-5-2013 1:40:57

Stéphanie
aaaahhhh
Het is weer even terug dat ik hier ben komen piepen. En wat verschiet ik me een ongeluk zeg! Nog maar 25 dagen! Ongelofelijk gewoon! Met dit alles komt de stress ongelofelijk naar boven. Ik heb zo schrik dat alles fout gaat lopen, dat dingen niet...
Voorbereiding Reacties: 3 6-5-2013 20:47:42

Ellen
Geen bedankjes
Is het raar om geen bedankjes te geven? Voor dit forum had ik nog nooit gezien of gehoord. Maar nu lijk ik precies de enigste als ik hier zo lees.
Voorbereiding Reacties: 27 6-5-2013 20:33:38

Lieve
Hoe ziet de ideale dagindeling eruit?
Wat is volgens jullie de ideale dagindeling voor de huwelijksdag? Hoeveel tijd uittrekken voor foto's, burgelijk en kerkelijk huwelijk op 1 dag,... Wij zouden met een aparte receptie werken voor mensen die niet uitgenodigd zijn voor het avondfeest;...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2013 15:04:09

Tineke
Nu begint het echt te korten!
Zaterdag is het zover en zowel ikzelf als mijn aanstaande zitten met serieuze kriebels. Onze dag mag er echt gaan zijn nu! Nog enkele kleine details afwerken: tafelplan op een canvas plakken, nog bedankjes inpakken (ik heb er al zo'n 20 gedaan, dus n...
Voorbereiding Reacties: 11 6-5-2013 14:51:03

Dominique
drukken op zwart papier
Hallo iedereen, Aangezien onze trouwuitnodigingen zwart zijn met roze letters, wil ik dit doortrekken naar de voorbladen van de trouwboekjes en de menukaarten. Nu ging ik dit weekend naar zo een print- en kopiecenter, maar die kunnen blijkbaar niet...
Voorbereiding Reacties: 5 6-5-2013 12:07:40

An
ballondecoratie limburg
Dag allen Wij zijn nog op zoek naar ballondecoratie regio (Noord/Midden) Limburg. Graag willen we twee ballonpilaren aan de kerk plaatsen en eventueel nog wat versiering voor in de zaal. Iemand enig idee waar we best terecht kunnen? Groeten An
Voorbereiding Reacties: 9 6-5-2013 10:12:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...