Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jolien
De grote napoleon
Hallo, Zijn er mensen die ervaring hebben met de grote napoleon in Hamme? Die er getrouwd zijn/gaan trouwen of mensen die ooit al naar een feest zijn geweest?
Locatie Reacties: 4 13-9-2015 8:44:45

Elly
Te koop : kledij bruidsmeisje maatje 128
Supermooie 3-delige set van GYMP , 1 keer gedragen als bruidsmeisje Kleedje, onderrok + golf Maatje 128 Verzending kosten koper ! http://link.marktplaats.nl/m965398727
Kledij - Suite Reacties: 0 12-9-2015 17:48:21

Elly
te koop : trouwkleed : rok + top
Hierbij verkoop ik mijn trouwjurk. Ik heb heel lang gezocht omdat ik geen witte jurk wilde . Uiteindelijk deze op maat laten maken van 2 verschillende trouwjurken van Rembo Styling. Rok is van de 1ne jurk, top van een andere :) Passen perfect bij elk...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 12-9-2015 17:10:17

Carmen
trouwfeest Rubenskasteel te Zemst
Hallo,Heeft er iemand ervaring met een trouwfeest in het rubenskasteel te Elewijt (Zemst)?Bedankt!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 12-9-2015 12:11:05

Lientje
Raymond Van Het Groenewoud
Dag iedereen Wat vinden jullie van volgend liedje?(om tijdens ceremonie af te spelen)
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 11-9-2015 21:12:25

Kim
welke trouwschoenen?
hallo, ik heb onlangs mijn trouwjurk gekocht en moet nu op zoek naar trouwschoenen.omdat ik eigenlijk geen echte trouwschoenen wil ben ik aan het uitkijken naar een lage pump (want mijn toekomstige is niet zo groot )nu heb ik thuis&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-9-2015 12:13:10

Emma
Nieuwe Bruidsjurk te koop! Beatiful by Enzoani 2014 BT13-19
Beste bruidjes, Mijn huwelijk is ondertussen voorbij... 2 weken voor het huwelijk heb ik een andere bruidsjurk gekocht, waardoor mijn eerste jurk nu thuis hangt (nieuwe jurk dus)  op onderstaande link kun je de jurk zien.Het is een zeer mooie ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 11-9-2015 10:56:41

Daphne
kostprijs fotograaf
hey kan iemand me helpen door te zeggen hoeveel een fotograaf gemiddeld vraagt om de trouwers een heel dag te volgen.Mercikes voor de hulp.Groetjes
Fotografie Reacties: 17 11-9-2015 7:34:09

Ann
De Venkel Kortenberg
Hey allemaal, Gezien ik tegenstrijdige dingen lees over De Venkel vroeg ik me af of er mensen onlangs hun feest gehouden hebben of zijn er mensen die een feest bijgewoond hebben in De Venkel? Wat zijn jullie ervaringen? Is er genoeg eten? Is de mai...
Locatie Reacties: 4 10-9-2015 16:50:33

Ine
Recente Ervaringen Salons de Romree
Hoi, Ik ben op zoek naar mensen die nog zeer recent een feest hebben gehad/meegemaakt in de salons de Romree te Grimbergen. Wat zijn jullie ervaringen? wat stond er op het menu? was het lekker?  Alvast bedankt! :)  
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 10-9-2015 12:20:51

Matthias
Wedding Deejays
Hallo allemaal, Mijn vriendin en ik trouwen volgend jaar in augustus en we zijn bezig met de 'grote' regelingen, waaronder de dj. Heeft er iemand ervaring met de Wedding Deejays (Koksijde)? Ik heb er nog niets slechts over gehoord, maar ik zou toch ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 10-9-2015 8:23:19

Cathé
Uitnodigingen
Kent iemand een goede graficus die uitnodigingen kan maken?We willen ook zelf een stempen met ons logo.Suggesties?
Uitnodigingen Reacties: 9 9-9-2015 15:58:45

Ines
Dilemma balonnen
Hallo medebruidjes, Ik had graag als save the date een ballon laten maken met onze namen, save the date en de trouwdatum ofzo. Na even zoeken heb ik enkele sites gevonden waar je dit kan laten doen en voor een 60-tal stuks betaal ik gauw rond de 80 ...
Ideeën Reacties: 4 9-9-2015 15:38:42

Justine
HELP vervoer! 26/09/2015!
Hallo, Ons vervoer was al een lange tijd geregeld: een prachtig Volkswagen T1 busje in ons themakleur groen :) MAAR... Vandaag hebben we slecht nieuws gekregen: het busje zal niet meer kunnen rijden op onze grote dag! Weet er iemand een goed verhuur...
Ideeën Reacties: 4 9-9-2015 10:09:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...