Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

annen mark
Jurk Alizze van Galaxy
Heeft er iemand een duidelijke foto van deze jurk? Wegens schouderoperatie kan ik me voorlopig niet verplaatsen, maar de tijd dringt om een jurk te kiezen (we trouwen op 5/9). Ik weet nog ong hoe de jurk er uit ziet, maar heb enkel nog maar zwart-wit...
Andere Reacties: 0 2-4-2009 16:25:44

annen mark
Jurk Alizze van Galaxy
Heeft er iemand een duidelijke foto van deze jurk? Wegens schouderoperatie kan ik me voorlopig niet verplaatsen, maar de tijd dringt om een jurk te kiezen (we trouwen op 5/9). Ik weet nog ong hoe de jurk er uit ziet, maar heb enkel nog maar zwart-wit...
Andere Reacties: 0 2-4-2009 16:25:35

katrien
plaatsnaamkaartjes
Hey iedereen,Wij trouwen 25 april en zijn zo'n beetje met de laatste dingen bezig. Heeft iemand een ideetje voor leuke plaatsnaamkaartjes voor op de tafels? En waar kan ik ze dan kopen (zelfs de gewone)?groetjeskatrien
Andere Reacties: 3 2-4-2009 15:32:45

nancy
dj gezocht voor limburg
hallo wij trouwen binnekort maar zijn nog op zoek naar een dj maar zoeken een dj die niet te duur is omdat wij maar met een 30 personen zijn , zijn er mensen die ons iemand kunnen aanbevelen of zo mvg
Andere Reacties: 0 2-4-2009 11:10:07

nancy
dj gezocht voor limburg
hallo wij trouwen binnekort maar zijn nog op zoek naar een dj maar zoeken een dj die niet te duur is omdat wij maar met een 30 personen zijn , zijn er mensen die ons iemand kunnen aanbevelen of zo mvg
Andere Reacties: 0 2-4-2009 11:09:47

nancy
dj gezocht voor limburg
Andere Reacties: 0 2-4-2009 11:09:36

Laura
100 dagen!!
Voor de bruidjes die trouwen op 11 juli: vandaag mogen we ons 100 dagen vieren!!!!!Nu begint het serieus dichterbij te komen en heb ongelooflijk veel zin om te trouwen! Hopelijk hebben we even goed weer als vandaag (alleen ietsjes warmer ;) )Groetjes...
Andere Reacties: 3 2-4-2009 11:00:41

Marieke
18 april komt dichterbij !!
Dag bruidjes!18 april komt echt wel dichtbij.Ik weet dat er nog een aantal aprilbruidjes zijn, zijn jullie aan het stressen? Ik ben precies rustiger de laatste week dan ik dervoor was.Gewoon omdat er wel al veel geregeld is...GroetjesMarieke
Andere Reacties: 5 2-4-2009 10:03:58

Wannes
oktober 2009
Hey bruidjes :),Ik schrijf hier onder de naam van mijn verloofde, omdat hij zich ooit eerst heeft geregistreerd op deze site via mijn computer...Ik vroeg me af wie van jullie nog in oktober dit jaar trouwen. Of jullie een bepaalde themakleur hebben, ...
Andere Reacties: 10 2-4-2009 8:53:32

vanessa
hoe reageren - dejay antwoord niet
hoi bruidjes,misschien ben ik te paniekerig maar we trouwen binnen 52 dagen, en ik had 10 dagen geleden naar verschillende mensen gemaild (fotograaf, ceremoniemeester, deejay...) om een afspraak vast te leggen voor de bespreking van de grote dag,van ...
Andere Reacties: 9 1-4-2009 11:16:14

Sylvie
Kasteel Van Brasschaet
Hallo iedereen,Heeft er iemand al ervaring met het Kasteel van Brasschaet? We zouden enkel onze receptie daar doen (ons avondfeest hebben we geschrapt en vervangen door een zalige exotische reis :))Groetjes
Andere Reacties: 2 1-4-2009 9:24:13

Caroline
hoe kleed proper houden
Hey bruidjes,Stel dat het op je trouwdag regent, hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat de onderkant van jullie kleed niet vol modder en spatten hangt?? Mss een domme vraag, maar toch...
Andere Reacties: 3 1-4-2009 1:07:56

evi
Wat geven van cadeau??
hey,Mijn broer trouwt vrijdag enkel voor de wet, en ik weet niet wat geven van cadeau (geld). Zij trouwen waarschijnlijk binnen enkele jaren voor de kerk ook dus ja een grote feest dan, nu is het gewoon met dichte familie iets gaan eten. Wat zouden j...
Andere Reacties: 4 31-3-2009 22:58:46

Joke
Hart luchten....
Hallo iedereenIk wil eventjes mijn hart luchten. Ik trouw binnen 60 dagen en ze zijn bezig met de organisatie van de vrijgezellenavond die doorgaat op 9 mei. Nu willen mijn 2 schoonzussen niet meegaan om bepaalde redenen die ik achteraf miss wel zou ...
Andere Reacties: 8 31-3-2009 21:45:52

jessy
Ivoorkleurige bruidschoenen te koop (mt 43.)
Hey,Ik wil graag mijn bruidschoenen verkopen, ze zijn prachtig in maat 43 (ik heb normaal 42) Ik vind het wel jammer, maar voor mijn voet gaan ze bij nader inzien toch niet goed. Mijn voeten zitten meest van de tijd gezwollen, dus k'vrees dat ze teve...
Andere Reacties: 2 31-3-2009 20:41:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...