Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Sara
Fijn cadeautje voor verjaardag op trouw
Hey allemaal, mijn lieftallige oma alias doopmeter is jarig op onze huwelijksdag. We krijgen van haar een toch wel dikke trouwcadeau dus ben ik afgestapt van een grote bos bloemen en een kaars aan haar te geven. Het mag wel een centje meer kosten. ...
Ideeën Reacties: 4 14-3-2011 18:06:35

Klaartje
Opdrachtjes vrijgezellenavond
Hoi hoi iedereen Binnen een goede 2 maanden is het vrijgezellenfeestje van onze beste vrienden gepland. We hebben al aardig wat ideetjes opgedaan maar zijn nog op zoek naar een aantal ludieke en originele opdrachten. Snoep verkopen, labels verzamele...
Ideeën Reacties: 6 14-3-2011 10:54:58

marijke
leuk origineel aandenken voor de getuigen!!
hey, wil heel graag iets leuks en origineel geschenk geven aan onze getuigen!! maar wat,en het komt zo kortby!!   hetzelfde ook als bedanking voor de mensen die allemaal geweest zyn naar het feest! iets klein,maar fyn!!help???   grtj...
Ideeën Reacties: 8 13-3-2011 21:39:45

evy
Op zoek naar witte paraplu's
Hallo allemaal, Weten jullie waar ik voor een schappelijke prijs aan witte paparaplu's kan geraken? Of heeft iemand van jullie er nog liggen die ik mag overkopen? Met vriendelijke groetjes, evy 
Ideeën Reacties: 4 13-3-2011 13:30:24

sofie
wie helpt mij met mijn concept
Beste bruidjes en gommetjes,   Help! Dit is wat ik graag zou doen op mijn trouwdag... Een uitgebreide middagreceptie met kinderanimo (we hebben zelf 2 kids en voor hen moet het ook een super dag worden) voor een 120-tal volwassenen en 50 kids....
Ideeën Reacties: 5 13-3-2011 11:46:04

Peter
Receptie
Even een praktisch vraagje over onze receptie, we willen dit in eigen beheer doen omdat dit dan stukken goedkoper is. Ik kan aan 8 receptietafels geraken, voor hoeveel personen zou ik dan goed zitten? Heeft iemand tips voor gemakkelijke en goedkope ...
Ideeën Reacties: 6 13-3-2011 11:40:29

Ilse
wat na openingsdans?
Hey,   Wat gaan jullie doen na de openingsdans? Of wat hebben jullie gedaan om direct toch wel wat volk op de dansvloer te krijgen? Ik ben niet zo voor de vermenigvuldigingsdans....... Daarom mijn vraag om het toch op een toffe manier op dreef t...
Ideeën Reacties: 5 12-3-2011 21:30:38

Elsie
Ouders schoonzus?
Hallo! Mijn broer is al enkele jaren samen met zijn vriendin, maar ze zijn niet getrouwd. Is het dan de gewoonte dat wij haar ouders ook uitnodigen op ons huwelijk? Ik ken die mensen niet echt, mijn ouders zeggen dat we daar niet echt van uit kunne...
Ideeën Reacties: 21 11-3-2011 9:58:48

An
*zucht* ... wat een dag!!
Vandaag zouden we voor m'n vriend zijn schoenen gaan. Aangezien hij een grote maat heeft zijn er maar een paar winkels waar hij terecht kan en meestal is het dan.. kiezen uit een zeer beperkte keuze en gewoon kopen!!! Echter begon...
Ideeën Reacties: 3 10-3-2011 23:07:13

Sara
Grease; Fantastich idee of niet?
Hey allemaal, al lang ben ik op zoek naar een ideaal lied voor de intrede van de zaal. (heb hier al topics over geplaatst). Nu ben ik ergens op gevallen en ik zie dat meteen zitten en gebeuren, hoewel ik niet weet hoe ik mn ventje hiervan zal moe...
Ideeën Reacties: 5 10-3-2011 16:23:47

elke
drukkerij goeie prijs/kwaliteit gezocht
In onze planning zijn we aan de uitnodigingen begonnen. We hebben een eigen ontwerp, maar hebben nog geen drukker gevonden. We zoeken een drukkerij in West-Vlaanderen, die niet te duur is. Iemand goeie ervaringen?
Ideeën Reacties: 8 10-3-2011 13:45:27

Tom
Afscheid nemen van de gasten
Aangezien we op ons trouwfeest ongeveer 200 genodigden hebben, zou wil ik eens informeren of er nog iemand gewerkt heeft met briefjes waarop vermeld staat " gelieve bij het doorgaan eens te zwaaien" of gelieve een tekstje achter te laten in het gaste...
Ideeën Reacties: 6 10-3-2011 12:38:57

anne
vriendenboekje als gastenboek
Hallo allemaal,   Mijn vriend en ik spelen met het idee om een "ouderwets vriendenboekje" als gastenboek te gebruiken. Ik geef namelijk les in het eerste leerjaar en ik vind het wel leuk omdat er zo een link is met mijn job. Nu ben ik op zoek ...
Ideeën Reacties: 6 9-3-2011 20:51:24

ellen
dagplanning + ideetjes
Enkele dagen geleden heb ik al een berichtje geplaatst, met iets gelijkaardigs. Heb ondertussen de oplossing gevonden denk ik! Graag jullie mening! (twijfel nog om alles vanaf 18u30, een hafluur eventueel vroeger te doen, zodat de dansgasten niet te ...
Ideeën Reacties: 3 9-3-2011 19:34:21

goele
dessertenbuffet
hoi heeft er al iemand ervaring met het geven van een diner in buffet vorm voor een aantal gasten en hierna het desserten buffet voor nog een extra groep gasten die vanaf het desserten buffet aankomen? Wij zitten met enkele vragen hoe we dit juist he...
Ideeën Reacties: 10 8-3-2011 22:39:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...